• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑΠΟΣΤΟΛΗ VALENCIA: To 2009 ήδη ξεκίνησε!
O Casey Stoner με τη νέα Ducati GP9 ήταν εντυπωσιακός, σημειώνοντας χρόνο κάτω από το νέο ρεκόρ πίστας
Νέα 28/10/2008 - 00:00
Όλοι οι οδηγοί που θα αγωνιστούν στο motoGP του 2009 βρέθηκαν στην πίστα της Valencia, μια ημέρα μετά το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς του 2008 και έκαναν τους πρώτους γύρους με τις νέες τους μοτοσυκλέτες (οι περισσότεροι), με τις νέες τους ομάδες, αλλά και με τα νέα λάστιχα της Bridgestone.

O Casey Stoner με τη νέα Ducati GP9 ήταν εντυπωσιακός, σημειώνοντας χρόνο κάτω από το νέο ρεκόρ πίστας, που είχε κάνει ο ίδιος την προηγούμενη ημέρα. «Η μοτοσυκλέτα είναι κάπως διαφορετική στα χαρακτηριστικά της σε σχέση με την GP8. Η αίσθηση είναι από τώρα καταπληκτική και είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του κινητήρα που φαίνεται πιο προοδευτικός και πιο προβλέψιμος. Η μοτοσυκλέτα είναι πιο σταθερή στο φρενάρισμα ενώ χρειάζεται να δουλέψουμε περισσότερο στις ρυθμίσεις του πίσω μέρους, αλλά οι προοπτικές είναι καλές. Όσον αφορά τα λάστιχα είμαι ικανοποιημένος αφού κάναμε καλούς χρόνους και είχαν και διάρκεια», είπε ο Αυστραλός. O Marco Melandri στα πράσινα

O Marco Melandri στα πράσινα

O Dani Pedrosa σημείωσε τον 2ο καλύτερο χρόνο με την Honda του που δοκίμασε νέα πράγματα στον κινητήρα. «Δοκιμάσαμε κάποιες νέες ρυθμίσεις για να βελτιώσουμε το χαρακτήρα του κινητήρα και μετά επικεντρωθήκαμε στη δοκιμή των νέων ελαστικών. Στην αρχή η αίσθηση δεν ήταν καλή, αλλά με τους μηχανικούς κάναμε μερικές αλλαγές και βελτιώσαμε σημαντικά την αίσθηση. Είναι ξεκάθαρο ότι του χρόνου ο οδηγός και η μοτοσυκλέτα χρειάζεται να προσαρμοστούν στα λάστιχα», είπε ο μικρόσωμος Ισπανός.

O Valentino Rossi ήταν ο τελευταίος που ήλθε στην πίστα, αφού στις 4 το βράδυ που φύγαμε από το ετήσιο αποχαιρετιστήριο πάρτι του motoGP, ο «γιατρός» ήταν ακόμη εκεί σε φουλ κέφι με την παρέα του. Γύρω στις 3 το απόγευμα λοιπόν μπήκε στην πίστα, σημείωσε τον 3ο καλύτερο χρόνο και προσπάθησε να καταλάβει τα νέα λάστιχα. «Είναι μόλις το πρώτο πρωτότυπο και η εντύπωση που μου έκανε είναι πολύ καλή και φαίνεται ότι έχουν κάνει καλή δουλειά (οι Ιάπωνες της Yamaha). Δουλεύουμε πάνω στον κινητήρα για να έχουμε καλύτερη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών και εκεί έχουμε μια μικρή βελτίωση, όχι αυτή που χρειάζεται ακόμη, αλλά προς τη σωστή κατεύθυνση. Τα νέα λάστιχα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, δεν περίμενα ότι θα είχαν τόσο καλό κράτημα. Από σήμερα έχω ένα ειδικό κράνος «world champion» που μου αρέσι πολύ και θα το φοράω σε όλες τις χειμερινές δοκιμές. Όσον αφορά το Ν.1... Θα κρατήσω βέβαια το 46 μου, αλλά θα βάλω ένα Ν.1 στην πλάτη μου, όπως έκανα στο παρελθόν», δήλωσε ο ιταλός σούπερ-σταρ. Η επιστροφή του Sete Gibernau

Η επιστροφή του Sete Gibernau
Ο Toni Elias ξανά στην Gresini Honda
Ο Toni Elias ξανά στην Gresini Honda

Οι οδηγοί της Suzuki εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους, ιδιαίτερα ο Chris Vermeulen που βελτίωσε κατά 1.5 δευτερόλεπτα το χρόνο του σε σχέση με αυτόν του αγώνα. Δοκίμασαν νέα πράγματα στον κινητήρα, το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά και δήλωσαν ευχαριστημένοι. Ο Loris Capirossi δούλεψε σκληρά και δήλωσε ευχαριστημένος από τα νέα λάστιχα, που ευτυχώς δεν έχουν μεγάλη διαφορά από τα περσινά. Ο δοκιμαστής της ομάδας Nobuatsu Aoki έκανε τους πρώτους γύρους με το πρωτότυπο της Suzuki για το 2009, το οποίο θα δοκιμάσει η ομάδα στην Αυστραλία στα τέλη του μήνα.

O Alex De Angelis ακολούθησε στην 6η θέση, με τον νέο του ομόσταυλο Toni Elias στην 13η, στην προσπάθειά του να προσαρμοστεί και πάλι στην οδήγηση μιας Honda. To Team Gresini ήταν χαρούμενο με την πρώτη αυτή επαφή των οδηγών με τις μοτοσυκλέτες που θα χρησιμοποιούν οι δορυφορικές ομάδες το 2009. Βέβαια ο Ισπανός οδηγός θα οδηγεί μια φουλ εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του χρόνου.

O Jorge Lorenzo δήλωσε πολύ ευχαριστημένος με τα νέα του λάστιχα στην Yamaha του και παρά μια ανώδυνη πτώση το απόγευμα, έκανε πολλούς γύρους δοκιμάζοντας μερικά νέα πράγματα στη μοτοσυκλέτα του. Τον ακολούθησε στον 8ο καλύτερο χρόνο της ημέρας ο Andrea Dovizioso που ήταν ενθουσιασμένος στην πρώτη του βόλτα με την εργοστασιακή Honda του HRC.

Για την Kawasaki ήταν μια καλή πρώτη μέρα με τον John Hopkins πολύ ευχαριστημένο από το νέο μπροστινό λάστιχο, αλλά και από την εσωτερική επικοινωνία της ομάδας με τον νέο του αρχιμηχανικό τον Naoya Kaneko. O Marco Melandri με τη σειρά του ήταν η πρώτη φορά που χαμογελούσε μετά από πολύ καιρό και τις δύσκολες στιγμές που είχε στο γκαράζ της Ducati από το ξεκίνημα του καλοκαιριού και μετά. Ο ίδιος δεν έκανε δηλώσεις, αλλά ο αρχιμηχανικός του είπε ότι φαίνεται ότι το οδηγικό του στυλ ταιριάζει στην ZX-RR και ότι τα σχόλιά του θα βοηθήσουν το εργοστάσιο στην Ιαπωνία στο δρόμο προς τη σωστή κατεύθυνση για να μπορεί η μοτοσυκλέτα να κερδίσει αγώνες.

O Randy De Puniet ακολούθησε τον Ιταλό στην 11η θέση των χρόνων στην προσπάθειά του να πάρει μια πρώτη γεύση από τα λάστιχα της Bridgestone. O Nicky Hayden στην πρώτη του επαφή με την Ducati επέλεξε να την έχει βαμμένη στα χρώματα της Αμερικανικής σημαίας και σημείωσε τον 12ο χρόνο, αρκετά πίσω από το χρόνο του ομόσταυλου Stoner. «Χρειάζομαι αρκετό χρόνο ακόμη να προσαρμοστώ, αλλά κατάλαβα ότι η μοτοσυκλέτα έχει προοπτικές και περισσότερο από όλα μπορώ να πω ότι πραγματικά ευχαριστήθηκα την οδήγηση. Αυτή η πρώτη μέρα με έκανε να εκτιμήσω τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα. Ένα από τα πράγματα που πραγματικά με εντυπωσίασε περισσότερο είναι η επιτάχυνση της GP9», είπε ο Αμερικανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2006.

H επιστροφή του Sete Gibernau ήταν για πολλούς η μεγάλη είδηση των δοκιμών. Όλοι θέλουν να δουν που μπορεί να φτάσει ο Ισπανός που ήταν από τους λίγους οδηγούς που μπορούσαν να νικήσουν τον Rossi. Με τη νέα του ομάδα πάνω στην Ducati GP8 περισσότερο σαν ημέρα γνωριμίας ήταν παρά τεστ. «Ήταν πριν τρία χρόνια που οδήγησα στην Valencia για τελευταία φορά. Είχα να προσαρμοστώ και να νιώσω άνετα με την οδήγηση σε αυτήν την πίστα, αλλά διασκέδασα πολύ και το ευχαριστήθηκα. Δεν κάναμε αλλαγές στη μοτοσυκλέτα, απλά τα βασικά. Πιστεύω ότι η γενική ισορροπία της μοτοσυκλέτας ήταν πολύ θετική, ειδικά επειδή ήταν η πρώτη μας γνωριμία ως ομάδα. Σαν πρώτη μέρα πιστεύω ότι ήταν τέλεια», δήλωσε ο Gibernau που σημείωσε τον 14ο χρόνο, μπροστά από τους Mika Kallio (15ος) και Niccolo Canepa (17ος) που οδήγησαν και αυτοί την Ducati GP8.

O Olivie Jacque δοκιμάζοντας νέα πράγματα για την Kawasaki ήταν 16ος, ενώ ο νεοφερμένος στη μεγάλη κατηγορία Yuki Takahashi με την Scott Honda έκανε τον τελευταίο χρόνο.

Επίσημο ρεκόρ πίστας: Casey Stoner (Ducati - 2008) 1:32.582
Ρεκόρ Pole position: Valentino Rossi (Yamaha - 2006), 1'31.002

Χρόνοι τεστ 27 Οκτωβρίου

1. Stoner (Ducati) 1.32.464 (54 γύροι)
2. Pedrosa (Honda) 1.32.672 (60)
3. Rossi (Yamaha) 1.32.921 (34)
4. Vermeulen (Suzuki) 1.33.142 (67)
5. Capirossi (Suzuki) 1.33.325 (75)
6. De Angelis (Honda) 1.33.375 (77)
7. Lorenzo (Yamaha) 1.33.550 (44)
8. Dovizioso (Honda) 1.33.675 (57)
9. Hopkins (Kawasaki) 1.33.760 (74)
10. Melandri (Kawasaki) 1.33.782 (75)
11. De Puniet (Honda) 1.33.832 (80)
12. Hayden (Ducati) 1.33.960 (79)
13. Elias (Honda) 1.34.129 (81)
14. Gibernau (Ducati) 1.34.451 (52)
15. Kallio (Ducati) 1.34.793 (60)
16. Jacque (Kawasaki) 1.34.925 (71)
17. Canepa (Ducati) 1.34.995 (62)
18. Takahashi (Honda) 1.35.203 (73)

Επόμενο άρθρο »

MotoGP Riding Secrets @ The Mall

« Προηγούμενο άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ VALENCIA: O Stoner το μεγάλο φαβορί

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ