• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Συνέντευξη Sahara
«Πίστευα ότι χωρίς τον Brivio θα δυσκολευόμασταν, αλλά δεν συνέβη!»
Νέα 01/04/2021 - 16:55

Το πρώτο τεστ της Suzuki στην μετά-Brivio εποχή για την ομάδα πέρασε μάλλον με αρκετή επιτυχία το προηγούμενο Σ/Κ στο Qatar, για τον πρώτο Αγώνα της αγωνιστικής σεζόν του 2021. «Το περίεργο ήταν ότι δεν υπήρχε τίποτα περίεργο», έλεγε ο Shinici Sahara στο gpone.com και πρόσθεσε: «Πίστευα ότι χωρίς τον Davide θα δυσκολευόμασταν, θα υπήρχε μπέρδεμα, αλλά τελικά δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Κατάφερε και έφερε την ομάδα σε τέτοιο επίπεδο, που όλοι δούλεψαν παραπάνω από καλά εν τη απουσία του».

Η δυνατή σχέση όλων μέσα στο γκαράζ είναι ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας της ομάδας. «Η ατμόσφαιρα είναι ίδια, αν όχι καλύτερη. Ίσως γιατί μετά την αποχώρησή του όλοι κατάλαβαν ότι θα έπρεπε να είμαστε περισσότερο ενωμένοι από ποτέ». Μετά τον ρώτησαν πόσο εύκολο είναι να διαχειρίζεσαι αναβάτες όπως ο Joan Mir ή ο Alex Rins. «Είναι αντίπαλοι στην πίστα, αλλά είναι θέμα πολιτικής της ομάδας να μοιράζεται τις πληροφορίες για να βελτιωνόμαστε. Εύχομαι να έχουμε προβλήματα διαχείρισης, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι και οι δυο τους θα παλεύουν για τον Τίτλο».

Ένα από τα highlights του πρώτου Αγώνα ήταν η προσπέραση των δύο Ducati εις βάρος του Joan Mir, στην τελευταία στροφή. «Ήμασταν δεύτεροι μέχρι το τέλος. Ίσως παραφρέναρε στην τελευταία στροφή και ανοίχτηκε και χάσαμε το βάθρο. Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε τον επόμενο Αγώνα». Η κουβέντα ήρθε και στο απίστευτο ρεκόρ των 364.2χλμ/ώρα από την Ducati. «Για εδώ δεν βλέπω να υπάρχει θέμα με τόση υψηλή τελική. Όμως στο Mugello τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Τα περισσότερα πάντως ατυχήματα στους Αγώνες γίνονται στις στροφές και όχι στην ευθεία».

Η Suzuki δοκίμασε, με τον Sylvain Guintoli και τον κινητήρα του 2022 στα τεστ του Qatar. Η αύξηση της ιπποδύναμης είναι το ζητούμενο για τους Ιάπωνες; «Πάντα θες παραπάνω. Και πιο παλιά είχαμε δυνατούς κινητήρες, αλλά την ώρα της επιλογής πηγαίναμε με αυτόν που ήταν περισσότερο φιλικός. Το δυνατό χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας μας είναι η ταχύτητα στις στροφές και γι’ αυτό δεν σκεφτόμαστε την απόλυτη ιπποδύναμη και δεν θα αλλάξουμε προσέγγιση. Θέλουμε να αυξήσουμε τη δύναμη της μοτοσυκλέτας μας, αλλά χωρίς να χαλάσουμε το χαρακτήρα της».

Τον ρώτησαν αν δουλεύουν πάνω στη νέα καινοτομία με το σύστημα εκκίνησης στο μπροστινό μέρος και ο ίδιος είπε: «Μαζεύουμε πληροφορίες και δείχνει καλό για την ώρα, αλλά δεν βιαζόμαστε. Θα εξετάσουμε τα πάντα με ηρεμία». Γιατί η Suzuki δυσκολεύεται τόσο πολύ στον ένα γύρο; «Αν το βρείτε να μου το πείτε κι εμένα!» απαντά γελώντας ο Sahara! «Για μας το πιο σημαντικό πράγμα είναι η θέση σου όταν τερματίζεις τον Αγώνα κι εκεί η μοτοσυκλέτα μας τα πάει καλά. Είναι αλήθεια ότι χάνουμε στον ένα γύρο και πρέπει να βελτιωθούμε».

Για πολύ καιρό κυκλοφορεί η είδηση ότι κάποια στιγμή πρέπει να περιμένουμε δορυφορική ομάδα από την Suzuki. Ίσως το 2022 να είναι η χρονιά που θα τη δούμε; «Θα το θέλαμε για πολλούς λόγους, αλλά δεν είναι κάτι εύκολο για να υλοποιηθεί τόσο από οικονομική σκοπιά όσο και από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού. Δεν μπορώ να πω αν θα έχουμε ή όχι το 2022, αλλά υπάρχει ακόμα χρόνος». Τέλος, είπε και ποιος είναι ο πιο επικίνδυνος αντίπαλος της Suzuki φέτος. «Όλοι τους, μαζί με την Aprilia! Η KTM δυσκολεύεται σ’ αυτή την πίστα, αλλά θα τους δούμε αλλού». Ο στόχος της Suzuki το 2021; «Να κερδίσουμε και πάλι τον Τίτλο και να κάνουμε το 1-2 στη βαθμολογία. Αυτό θα ήταν το ιδανικό».

Επόμενο άρθρο »

Suzuki: ALL FOR ONE

« Προηγούμενο άρθρο

Vinales: Αυτό είναι που αγαπώ με την Μ1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ