• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας 2021, Πορτογαλία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Συστήματα Πέδησης BREMBO στην πίστα και το δρόμο
Από την eXTra products
Νέα Αγοράς 06/04/2021 - 00:59

Χαρακτηριστικά του Συστήματος Πέδησης BREMBO στους Αγώνες που έγιναν στη Διεθνή Πίστα LOSAIL στην DOHA του QATAR με Εφαρμογές και στη Μοτοσυκλέτα σας.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo, οι οποίοι συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, το GP του Κατάρ εμπίπτει στην κατηγορία μέτριου επιπέδου δυσκολίας αναφορικά με το σύστημα πέδησης. Σε κλίμακα από το 1 έως το 5, κατατάσσεται στο δείκτη δυσκολίας 3, μαζί με άλλες 8 πίστες.

Το GP διεξάγεται υπό το φως προβολέων, γεγονός που μας επιτρέπει να δούμε τους δίσκους φρένων να πυρακτώνονται στα φρένα πριν τις στροφές.

Αυτό το φαινόμενο, αν και μάλλον συχνό, δεν μπορεί να παρατηρηθεί σε άλλα GP, καθώς η χρωματική αλλαγή των δίσκων λόγω της θερμικής πίεσης είναι λιγότερη αντιληπτή στο φυσικό φως.

Κάθε γύρος 12 τμήματα φρεναρίσματος, όπως μόνο στο Misano

Μόνο 4 από τις 16 στροφές της πίστας Losail του Κατάρ (3, 8, 11 και 13) δεν απαιτούν παρέμβαση πέδησης - μόνο η πίστα Misano Adriatico έχει 12 τμήματα φρεναρίσματος ανά γύρο.

Για το λόγο αυτό, από την αρχή μέχρι την καρό σημαία, οι αναβάτες χρησιμοποιούν τα φρένα 264 φορές, περισσότερο από ότι σε κάθε άλλο ασιατικό σιρκουί.

Όπως και στα KymiRing και Motegi, τα φρένα χρησιμοποιούνται για 34 δευτερόλεπτα ανά γύρο.

Στο Κατάρ, τα φρένα χρησιμοποιούνται για πάνω από 12 ½ λεπτά, που αντιστοιχεί στο 30% του αγώνα.

 

Από τα 350 km/h στα 100 km/h μόλις σε χρόνο ενός καρδιακού παλμού
 
Από τα 12 τμήματα φρεναρίσματος της Διεθνούς Πίστας του Losail του Κατά, τρία θεωρούνται πολύ απαιτητικά για τα φρένα, πέντε μέτριας δυσκολίας και τέσσερα είναι εύκολα.
 
Χάρη στην ευθεία 1.068 μέτρων που προηγείται, το φρενάρισμα στην πρώτη στροφή μετά τη γραμμή τερματισμού είναι ένα από τα πιο δύσκολα σε ολόκληρο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα: οι μοτοσυκλέτες του MotoGP πλησιάζουν τη στροφή με ταχύτητα που ξεπερνά τα 346 km/h και πρέπει να επιβραδύνουν στα 98 km/h εφαρμόζοντας δύναμη 5,1 kg στη μανέτα.

Για να ρυθμίσουν την καμπύλη, οι αναβάτες φρενάρουν για 4,9 δευτερόλεπτα και ταξιδεύουν για ακόμα 263 μέτρα. Η πίεση στο σύστημα πέδησης φτάνει τα 10,9 bar.

Δαγκάνες Brembo MotoGP Πολύ Ελαφρές και με Κορυφαία Ψύξη 

Οι δαγκάνες Brembo 4-εμβόλων μονομπλόκ για MotoGP είναι κατασκευασμένες από ένα ενιαίο μπλοκ αλουμινίου για μεγαλύτερη αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες.

Το σώμα της δαγκάνας έχει τη βέλτιστη αναλογία μάζας/ακαμψίας, αφού σχεδιάστηκε από υπολογιστικό πρόγραμμα που αναλύει δεδομένα από νίκες σε 500  Moto GP των τελευταίων 40 χρόνων.

Οι δαγκάνες αυτές, που χρησιμοποιούνται ήδη για ένα χρόνο, είναι ελαφρύτερες από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια.

Το φινίρισμα της επιφάνειας περιέχει στρώμα νικελίου.

 

 

GRAND PRIX OF DOHA - Η Ταυτότητα Πέδησης της Πίστας Losail

.

 

 

 

Τεχνολογία MotoGP και στις μοτοσυκλέτες δρόμου

 
Από το ντεμπούτο της στους παγκόσμιους αγώνες τη δεκαετία του 1970, η Brembo αναπτύσσει τεχνικές λύσεις για τους αγώνες, οι οποίες, αφού αποδειχθούν επιτυχημένες και αξιόπιστες, μεταφέρονται στη σειρά παραγωγής.
 
Οι δαγκάνες φρένων Brembo High Performance, απαράμιλλης απόδοσης και σταθερότητας πέδησης, προέρχονται από την εμπειρία στην πίστα.
 
Η δαγκάνα Brembo GP4-RS εμπνευσμένη από το μονομπλόκ που χρησιμοποιείται στο MotoGP σέβεται αυτήν τη φιλοσοφία.
 
Σχεδιασμένη για τους λάτρεις της πίστας και όσους θέλουν το καλύτερο, ξεχωρίζει από τα προϊόντα των ανταγωνιστών για το ελαφρύ βάρος της, την ακαμψία, την ψύξη, το σχεδιασμό και την απόδοσή της.

Επιλέξτε τη βασίλισσα της πίστας  ΕΔΩ: Νέα δαγκάνα Brembo GP4-RS
 
.

eXTra products 

 

 
 

 

Επόμενο άρθρο »

Η Ομάδα Pramac Racing επιλέγει AFAM

« Προηγούμενο άρθρο

Κατάλογος 2021 της IXS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΣΤΟ ΠΟΡΤΙΜΑΟ
  • ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ
  • ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ
  • ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΔΑ
  • ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ (15ος)
  • ΑΠΛΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ