• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Με BMW S1000RR στα Μέγαρα
Track Day με την πανίσχυρη γερμανική μοτοσυκλέτα
Τεστ-Μοντέλα 06/04/2010 - 01:19

 

Η BMW έχει καταφέρει να προκαλέσει την προσοχή όλων, γύρω από τη νέα της σπορ μοτοσυκλέτα, την S1000RR. Μετά την εμπειρία που έιχαμε από την οδήγησή της στο Portimao, τώρα ήρθε η σειρά να την «ανακρίνουμε» και στα Μέγαρα.

 

Ας θυμηθούμε τα συστατικά της: Τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας που ζυγίζει μόλις 59.8 κιλά, με βαλβίδες από πολύ ελαφρύ τιτάνιο με πολύ μικρά πανάλαφρα ωστήρια, με τις στροφές στις 13,000 σ.α.λ. και την ιπποδύναμη στους 193hp. Μετά υπάρχει το DTC (Dynamic Traction Control) με ένα μπουτόν για επιλογή μιας από τις 4 ρυθμίσεις: «Rain» για τη βροχή, «Sport» για τις κανονικές καθημερινές συνθήκες, «Race» για track day με supersport λάστιχα και «Slick» για πίστα με αγωνιστικά λάστιχα! Ένα άλλο κουμπί γράφει ABS και ενεργοποιεί το Race ABS, βάρους μόλις 2.5 κιλών! Το πλαίσιο αλουμινίου βάρους 11.98 κιλών, διαθέτει ένα από μακρύτερα ψαλίδια της κατηγορίας, με βάρος 6.22 κιλά και ένα αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο, που συνεργάζεται με ένα πιρούνι διαμέτρου 46 χιλιοστών. Φρένα της Brembo με και ελαφριές ζάντες αλουμινίου. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 183 κιλά άδεια, ή στα 204 γεμάτη, ή ακόμη στα 206.5 με το Race ABS. Στο θέμα του σχεδιασμού, επιλέχτηκε ασυμμετρία του φέρινγκ μπροστά, με ένα στρογγυλό και ένα σχεδόν παραλληλόγραμμο προβολέα, όπως και ασυμμετρία των δύο πλευρών, με τα βράγχια του καρχαρία από τη δεξιά πλευρά, να είναι ένα σημείο που αρέσει σε πολλούς. Με αυτά μπορείς να κάνεις πολλούς συνδυασμούς διαχείρισης του DTC (Dynamic Traction Control), με το Rain να μειώνει την απόδοση στους 150 ίππους, ενώ με τα υπόλοιπα Sport, Race και Slick, η απόδοση να είναι στους 193, με διαφορές στην αμεσότητα του by-wire γκαζιού. Επίσης μπορείς στο Slick να απενεργοποιήσεις το ABS του πίσω τροχού, ή ακόμη να βγάλεις εντελώς off το ABS και το DTC. Με όλες αυτές τις επιλογές, καλείσαι ως οδηγός να βρεις τον κατάλληλο συνδυασμό για τις συνθήκες δρόμου ή πίστας που βρίσκεσαι και από κει και πέρα να εμπιστευτείς τις ικανότητές σου και αυτές της μοτοσυκλέτας, για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Στο δρόμο λοιπόν αρχικά επιλέξαμε το Rain και με τους 150 ίππους όλα ήταν άνετα μέσα στην πόλη, με το DTC αν επεμβαίνει σχεδόν συνέχεια στη γλιστερή άσφαλτο. Μετά πήγαμε στο Sport πρόγραμμα, με τη δύναμη έντονη στους 193 ίππους, αλλά να έρχεται σχετικά ήπια. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν τρομερά γρήγορα στην εθνική με κατεύθυνση την πίστα των Μεγάρων. Η σταθερότητα μεγάλη ακόμη και πάνω από τα 290χλμ/ώρα.

Μέσα στην πίστα το πρόγραμμα αλλάζει σε Race, τα Metzeler Sportec M5 που φοράει η S1000RR, ζεσταίνονται γρήγορα και ο ρυθμός σιγά – σιγά ανεβαίνει. Το άνοιγμα του γκαζιού μπορεί να γίνει απότομα από τη μέση της στροφής, αφού τα ηλεκτρονικά θα επέμβουν αρχικά ήπια και αν χρειάζεται κόβοντας και την ανάφλεξη όταν το παρακάναμε με απότομο άνοιγμα και τη μοτοσυκλέτα ακόμη πολύ πλαγιασμένη.

Όλο αυτό το σκηνικό σε κάνει να κτίζεις εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα, αλλάκαι στον εαυτό σου, αφού σταδιακά σε βοηθάει στο να ξεπερνάς τα όριά σου με ασφάλεια. Τελικά «γυρνάς» ωραία, κάθεσαι μέσα στη μοτοσυκλέτα και αν το δεις το θέμα με την προσέγγιση της εμπιστοσύνης στα ηλεκτρονικά, θα βγεις κερδισμένος. Και στο τέλος ναι, το ευχαριστηθήκαμε το Track Day με την S1000RR.

Επόμενο άρθρο »

Qatar live: Με BMW S1000RR πρώτοι στην πίστα!

« Προηγούμενο άρθρο

APRILIA RSV4 Factory @ Track Days

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ