• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Honda ανακοίνωσε την τιμή της νέας NT1100
Νέα Αγοράς 13/11/2021 - 12:16

H Honda ανακοίνωσε την τιμή και τον χρόνο άφιξης της νέας Honda NT1100 MY22 στην Ελλάδα.

H πρώτη άφιξη της μοτοσυκλέτας Honda NT1100 MY22 στην Ελλάδα αναμένεται τον Δεκέμβριο 2021.

Η Λιανική Τιμή Πώλησης είναι:

  •    -  NT1100: 15.200€
  •    -  NT1100 DCT : 16.400€

 

Στον standard εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλαϊνές βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ, cruise control και το κεντρικό stand.


Honda Motor Europe

 

H Honda NT1100 αναγγέλλει μία New Touring εποχή το 2022

 

  •    -  Η κομψή του εμφάνιση προσφέρει άριστη αεροδυναμική απόδοση και άνεση σε μεγάλες αποστάσεις
  •    -  Απολαυστικός και δυναμικός, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 1.084cc SOHC αποδίδει μέγιστη ισχύ 75kW (102 Ps) και ροπή 104Nm
  •    -  Υψηλών προδιαγραφών ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm USD και μονό πίσω αμορτισέρ με υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση
  •    -  Ευρέως φάσματος πρακτικότητα μέσω του στάνταρ εξοπλισμού που περιλαμβάνει βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ, cruise control και κεντρικό σταντ
  •    -  Αναβαθμισμένη άνεση και προστασία από τις καιρικές συνθήκες μέσω της ρυθμιζόμενης σε 5 ύψη ζελατίνας σε συνδυασμό με τους πάνω/κάτω εκτροπείς αέρα
  •    -  Πακέτο ηλεκτρονικών βηθημάτων με 3 στάνταρ και 2 customisable ‘user’ modes, αλλά και 3-επιπέδων Honda Selectable Torque Control και Wheelie Control
  •    -  Οθόνη αφής 6.5-ιντσών TFT με δυνατότητες Apple CarPlay®, Android Auto® και συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth®
  •    -  Προαιρετική επιλογή 6-τάχυτου κιβωτίου Dual Clutch Transmission

 

Πολλοί αναβάτες πλέον επιθυμούν επιδόσεις, συμπεριφορά, άνεση σε μεγάλες αποστάσεις και ένα πλήρες τεχνολογικό πακέτο, αλλά χωρίς απαραίτητα το image ή τις διαστάσεις μιας adventure μοτοσυκλέτας. Θέλουν μεν μία ξεκάθαρη touring επιλογή, αλλά με πλούσιο εξοπλισμό και σπορ χαρακτήρα – μια μοτοσυκλέτα δηλαδή που θα τους επιτρέπει τόσο τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη όσο και τα μεγάλα ταξίδια με συνεπιβάτη και αποσκευές.

Η νέα NT1100 είναι ακριβώς μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Μια άνετη, ευέλικτη, απολαυστική New Touring μοτοσυκλέτα, σχεδιασμένη για όσους έχουν πολλές αναμνήσεις από αντίστοιχες παλαιότερες Honda, αλλά και για να προσελκύσει νεότερους αναβάτες που σκέφτονται την αναβάθμιση από ένα μεσαίας κατηγορίας μοντέλο. Χρησιμοποιώντας ως βάση το πλαίσιο και τον συναρπαστικό δικύλινδρο κινητήρα της CRF1100L Africa Twin, εξασφαλίζει τις απαιτούμενες επιδόσεις. Εξοπλίζεται όμως και με χαρακτηριστικά που διευρύνουν την απήχηση του μοντέλου.

Διαθέσιμη σε 3 μοντέρνες αποχρώσεις – Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White και Graphite Black – η κομψή, διακριτική εμφάνιση συνδυάζεται με ιδιαίτερη αεροδυναμική απόδοση και θέση οδήγησης ιδανική για ξεκούραστα ταξίδια. Το ύψος της ζελατίνας ρυθμίζεται σε 5 θέσεις, ενώ συνεργάζεται με πάνω/κάτω εκτροπείς αέρα για την άριστη προστασία του αναβάτη. Την πρακτικότητα εγγυώνται οι μεγάλες, ενσωματωμένες βαλίτσες, τα θερμαινόμενα γκριπ, το κεντρικό σταντ, το cruise control, οι θύρες USB και ACC – όλα στάνταρ εξοπλισμός. Ο φωτισμός είναι full LED με φώτα ημέρας Daytime Running Lights για αυξημένη ορατότητα, φλας αυτόματης ακύρωσης και σύστημα Emergency Stop Signals. Το ύψος της σέλας είναι ιδιαίτερα πρακτικό στα 820mm.

Το ημίδιπλο ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει ένα σχετικά κοντό μεταξόνιο και γρήγορη γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται με υψηλών προδιαγραφών αναρτήσεις: Ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa (τύπου cartridge) και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι διαδρομές τους είναι 150mm εμπρός/πίσω. Η προφόρτιση του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται υδραυλικά. Οι δύο δίσκοι 310mm εμπρός συνδυάζονται με 4-πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.

Η NT1100 απολαμβάνει μια εντελώς επίπεδη καμπύλη ροπής μέσω του δυναμικού κινητήρα, που πέραν της ισχύος των 75kW (102 Ps) και της ροπής των 104Nm torque έχει βελτιστοποιημένη εισαγωγή και εξαγωγή για απόλυτα ομαλές επιταχύνσεις και απολαυστικό ήχο στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις δεν επιτυγχάνοντας εις βάρος της κατανάλωσης καυσίμου, με την αυτονομία να φτάνει τα 400χλμ. μέσω του ρεζερβουάρ των 20,4 λίτρων.

Με τις πωλήσεις του μοναδικού κιβωτίου της Honda Dual Clutch Transmission (DCT) να έχουν ξεπεράσει τις 200.000, η προσφορά του ως προαιρετική επιλογή ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα της NT1100 καθώς προσφέρει είτε μηχανικές αλλαγές σχέσεων ή ομαλές αυτόματες για αυξημένη απόδοση.

Το εκτενές πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων της NT1100 περιλαμβάνει 3 στάνταρ προγράμματα οδήγησης (URBAN, RAIN και TOUR) και δύο customisable USER modes, 3-επιπέδων Honda Selectable Torque Control (HSTC) και 3-επιπέδων Wheelie Control. Μια πλήρως έγχρωμη οθόνη αφής 6.5-ιντσών TFT προσφέρει δυνατότητες εξατομίκευσης των απεικονίσεων, Apple CarPlay®, Android Auto® και συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth®.

Με μία ευρεία λίστα εξοπλισμού και πολυεπίπεδη ευελιξία, πρακτικότητα και άνεση, η NT1100 προσφέρει μια νέα διάσταση στην εκτενή και πολυποίκιλη οικογένεια μοντέλων της Honda.

Επόμενο άρθρο »

Παρουσίαση της νέας Ducati Streetfighter V2

« Προηγούμενο άρθρο

Δυο νέες Ducati Streetfighter, νέα V2 και έκδοση SP της V4!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ