• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Aprilia RSV4 Factory αποκτά καλούδια
Μαρσπιέ με «ανάποδο» σύστημα αλλαγής ταχυτήτων
Τεστ-Μοντέλα 22/04/2010 - 16:43

 

Οι πιο πιστοί αναγνώστες του site θα γνωρίζουν ότι εδώ και λίγο καιρό έχουμε στη διάθεσή μας μια Aprilia RSV4 Factory, με την οποία βρισκόμαστε κυρίως στις πίστες, για τα Fast & Safe Track Days και ανάλογες εκδηλώσεις των Extreme Track Days και του TEAM 65 by Supersport Fans Club.

 

Οι πρώτες μας εντυπώσεις είναι πολύ καλές, αλλά αμέσως νοιώσαμε την ανάγκη για το εξτρά σύστημα αλλαγής των ταχυτήτων με την πρώτη πάνω, το «ανάποδο» όπως λέγεται, που είναι όμως το κανονικό για τη ροή μιας πίστας.

Ο λόγος είναι σχετικά απλός: όταν είσαι πλαγιασμένος σε μια αριστερή στροφή, είναι πολύ δύσκολο το πόδι να πάει κάτω από το λεβιέ των ταχυτήτων για να ανεβάσεις ταχύτητα στο κιβώτιο, είναι πολύ πιο εύκολο να είναι πάνω από το λεβιέ και πατώντας ελαφρά προς τα κάτω να βάλεις την επόμενη ταχύτητα. Το ίδιο ισχύει – αν και σε λιγότερο βαθμό – για τις δεξιές στροφές.

Αυτός είναι ο λόγος που οι τρομεροί πλειοψηφία των αγωνιζομένων σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιεί το «ανάποδο» κιβώτιο. Μια από τις ελάχιστες εξαιρέσεις είναι ο Max Biaggi, που βολεύεται στις περισσότερες πίστες με το κανονικό κιβώτιο της Aprilia RSV4 που οδηγεί!

 

Δεν προλάβαμε λοιπόν να εκφράσουμε το αίτημά μας και η Piaggio Hellas, ανταποκρίθηκε άμεσα και μόλις η μοτοσυκλέτα πήγε για ένα μικρό σέρβις στο «Armakolas moto» (άψογη δουλειά σε ελάχιστο χρόνο), επέστρεψε πανέτοιμη με τους πανέμορφους μαρσπιέδες – που μάλιστα είναι και ρυθμιζόμενοι, ώστε να βρούμε την ιδανική θέση που μας ταιριάζει – και το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων.

Με τη σειρά μας δεν χάσαμε την ευκαιρία και βρεθήκαμε στην πίστα των Μεγάρων, όπου δοκιμάσαμε στην πράξη το σύστημα, αλλά και «στρώσαμε» το νέο μας κράνος RX7 GP της Arai και μαζί φόρμα, γάντια και μπότες από την κορυφαία σειρά της Dainese.

 

H αλήθεια είναι ότι τα Μέγαρα δεν έχουν αριστερές επιταγχυνόμενες στροφές, αλλά παρόλα αυτά το νέο μας σύστημα της αλλαγής ταχυτήτων, μας βόλεψε αφάνταστα. Σύντομα θα το δοκιμάσουμε και στην Τρίπολη!!, αλλά και στις Σέρρες.

Επόμενο άρθρο »

Πίσω σε γνωστά λημέρια – Track Day @ Τρίπολη!!!

« Προηγούμενο άρθρο

Qatar live: Με BMW S1000RR πρώτοι στην πίστα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ