• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πώς είναι να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα MotoGP με μόνο ένα αεροδυναμικό φτερό;
Η εμπειρία του Brad Binder στο Le Mans
Νέα 19/05/2022 - 14:59

Ο Brad Binder είχε αναμφίβολα μια εκπληκτική ανάκαμψη την Κυριακή στο Le Mans, καθώς ξεκίνησς από τη 18η θέση στο grid για να τερματίσει όγδοος. Το να ανέβει δέκα θέσεις είναι αρκετά εντυπωσιακό ως έχει, αλλά γίνεται μια ξεχωριστή απόδοση όταν συνειδητοποιεί κανείς ότι έπρεπε να το κάνει μόνο με ένα αεροδυναικό φτερό αφού το φτερό στην αριστερή πλευρά της RC16 του έφυγε από την μοτοσυκλέτα μετά από επαφή με τον Johann Zarco στους πρώτους λίγους γύρους.


Όμως, πώς ακριβώς είναι να χειρίζεσαι μια μοτοσυκλέτα MotoGP στο Le Mans με μόνο ένα φτερό; Ο Νοτιοαφρικανός εξήγησε ακριβώς τι έπρεπε να αντέξει για 23 γύρους: 
"Έκανα πολύ καλό ξεκίνημα για πρώτη φορά μετά από καιρό, οπότε ήταν ωραίο που προσπέρασα αρκετούς αναβάτες από νωρίς. Οι πρώτοι 2-3 γύροι ήταν πολύ καλοί. Δυστυχώς, χτύπησα με τον Zarco στον 4ο γύρο και κατέληξα να χάσω το ένα αεροδυναμικό φτερό μου και αυτό έκανε τον υπόλοιπο αγώνα μου εξαιρετικά δύσκολο.

"Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τερματίσαμε στην όγδοη θέση, προφανώς είχαμε πολλές πτώσεις μπροστά μας, αλλά ανεξάρτητα αυτόμ κοιτώντας όλα τα δεδομένα, φύγαμε από το Le Mans χαρούμενοι, γιατί ήταν πραγματικά απαιτητικό σωματικά και δύσκολο να οδηγείς με ένα φτερό. Αντιμετώπισα προβλήματα arm pump και μετά. όταν τα χέρια μου είχαν νεκρώσει, χρησιμοποιούσα τα πόδια μου και όταν τα πόδια μου νέκρωσαν και αυτά, περίμενα απλά να τελειώσει ο αγώνας για να είμαι ειλικρινής".

"Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η μοτοσυκλέτα κουνιόταν πολύ. Επειδή τραβάει συνεχώς προς τη μία πλευρά, οπότε όποτε χρειαστεί να βάλεις λίγη δύναμη στο τιμόνι, αρχίζει να κουνιέται, οπότε πρέπει να το κρατάς πολύ πιο σφιχτά και σου αφαιρεί την ευκαιρία να ξεκουραστείς στις ευθείες, γιατί πρέπει πάντα να παλεύεις για να το κρατήσεις στην θέση του. Ήταν ένας μακρύς αγώνας, έτσι. Ήταν δύσκολο".

Τα πράγματα φθίνουν γρήγορα για το αυστριακό εργοστάσιο τις τελευταίες εβδομάδες μετά από ένα θεαματικό ξεκίνημα το 2022. Ο Binder τερμάτισε δεύτερος στο Qatar προτού ο Oliveira πάρει τη νίκη στην Ινδονησία για να φέρει την KTM στην κορυφή των πρωταθλημάτων  των ομάδων και των κατασκευαστών για πρώτη φορά στην ιστορία της στα MotoGP. Ωστόσο, από τότε, έχουν βρεθεί εντός δέκα δευτερολέπτων από τον νικητή του αγώνα μόνο μία φορά, στο Grand Prix της Αργεντινής.

Ο Binder ελπίζει ότι ακριβώς όπως το 2021 όταν ένα νέο πλαίσιο εκτόξευσε τον Oliveira στο βάθρο και τον Binder στην πρώτη πεντάδα, η KTM μπορεί να αναζωογονήσει την σεζόν της στο Ιταλικό Grand Prix: 
"Το Mugello ήταν πολύ καλό για εμάς πέρυσι, οπότε πραγματικά ελπίζω ότι αυτό μπορεί να επανεκκινήσει λίγο τη σεζόν μας. Επειδή ξεκινήσαμε πολύ καλά και είχαμε μια μεγάλη πτώση. Επομένως, ήρθε η ώρα να βγούμε από αυτή την τρύπα και να καταλάβουμε τα πράγματα".

Επόμενο άρθρο »

Καλύτερος αθλητής της Murcia για το 2021 ανακυρήχθηκε ο Acosta

« Προηγούμενο άρθρο

Pol Espargaro: Δεν έχω δυνατά σημεία με την Honda του 2022

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ