• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι περιμένουμε να δούμε στην Catalunya
Νέα 02/06/2022 - 22:45

Στον απόηχο τόσων συζητήσεων μετά την πτώση του Francesco Bagnaia στο Le Mans, η επιστροφή του Ιταλού στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Grand Prix της πατρίδας του, πιθανότατα ήταν πολύ γλυκιά καθώς το Mugello μας έφερε άλλη μια αναμέτρηση μεταξύ Bagnaia και Quartararo. Τώρα τα MotoGP κατευθύνονται στο Circuit de Barcelona-Catalunya με 41 βαθμούς διαφορά μεταξύ των δύο στη βαθμολογία υπέρ του Quartararo, και πολλά άλλα για να μιλήσουμε.


Ξεκινώντας με την Ducati, η Βαρκελώνη δεν έχει δει νίκη του ιταλικού εργοστασίου από το 2018 και ο Bagnaia φαίνεται καλός υποψήφιος για να το αλλάξει αυτό, κοιτάζοντας τη φόρμα του σε παρόμοιες πίστες. Ο ομόσταυλός του, Jack Miller, εν τω μεταξύ, θα θέλει να πάρει κάτι παραπάνω από το Σαββατοκύριακο, καθώς πήρε μόλις ένα βαθμό από το Mugello. Ο Enea Bastianini έπεσε και τώρα έχει μια ελαφρώς μεγαλύτερη διαφορά από την κορυφή του Πρωταθλήματος και ο Jorge Martin θα θέλει να δείξει μια καλή φόρμα πριν την χειρουργική επέμβαση για να διορθώσει τα συνεχιζόμενα προβλήματα που προέκυψαν από το μεγάλο του ατύχημα πέρυσι στο Portimao. Ο Johann Zarco θα θέλει επίσης να είναι κάτι περισσότερο από τον κορυφαίο δορυφορικό αναβάτη στην Καταλονία, καθώς δείχνει να έχει ρυθμό. 

Ο rookie Marco Bezzecchi, ο ομοσταυλός του, Luca Marini, και ο Fabio Di Giannantoniο βρίσκονται σε ένα πολύ καλό σημείο. Ο 'Diggia' εντυπωσίασε με την pole position και στη συνέχεια τερμάτισε τον αγώνα λίγο έξω από την πρώτη δεκάδα, ενώ ο Marini έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες του για να φτάσει στην πρώτη εξάδα. Αλλά ήταν ο Bezzecchi που έκλεψε τις εντυπώσεις, καθώς ο rookie ηγήθηκε του αγώνα, έδωσε μάχες με τους κορυφαίους αναβάτες, και έχασε για λίγο το βάθρο. Τώρα είναι πραγματικά ο κορυφαίος Rookie της χρονιάς.

Στη Yamaha, οι δύο όψεις του νομίσματος συνεχίζουν να προβληματίζουν. Από την πλευρά του ο Quartararo παραμένει ηγέτης του Πρωταθλήματος, συνεχίζει να ανεβαίνει στο βάθρο και έδωσε τα πάντα στο Mugello για να τερματίσει μόλις έξι δέκατα μακριά από τη νίκη. Κέρδισε στη Βαρκελώνη το 2020, είχε το δράμα με την ανοιχτή φόρμα του το 2021 και η Yamaha είναι το πιο επιτυχημένο εργοστάσιο στην πίστα. Μπορεί ο «El Diablo» να επιστρέψει στο ψηλότερο σκαλί; Και μπορεί ένας χώρος όπου η μοτοσυκλέτα έχει αποδεδειγμένο καλή απόδοση να βοηθήσει τον Franco Morbidelli να κάνει ένα βήμα μπροστά;

Μιλώντας για βήματα προς τα εμπρός, η Aprilia πήρε άλλο ένα βάθρο στο Mugello και επέκτεινε το ρεκόρ της, ενώ ο Aleix Espargaro είναι μόλις ο τρίτος αναβάτης στο grid που έχει κατακτήσει τρία ή περισσότερα βάθρα κορυφαίας κατηγορίας στη σειρά. Είναι επίσης ο αγώνας εντός έδρας για τον Espargaro και, με τη φόρμα στην οποία βρίσκεται, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τον Espargaro να στοχεύει σε κάτι άλλο εκτός από τη νίκη. Από την άλλη πλευρά του γκαράζ εν τω μεταξύ, ο Maverick Viñales συνεχίζει να σημειώνει πρόοδο με μερικούς καταιγιστικούς χρόνους γύρου προς το τέλος του αγώνα στο Mugello, με τους πρώτους γύρους να είναι πλέον το επόμενο επίκεντρο δουλειάς...

Για την KTM, η Καταλονία είναι μια πίστα που έχουν ήδη κατακτήσει, με τον Miguel Oliveira να βρίσκεται στην κορυφή την περασμένη χρονιά. Παρόλα αυτά, υπάρχει ακόμα κάποια απόσταση μεταξύ του αυστριακού εργοστασίου και των βάθρων (μετά την Ινδονησία) και εξακολουθεί να χρειάζεται δουλειά για να μειωθεί αυτή. Ο Brad Binder ωστόσο συνεχίζει να δίνει το 100% του κάθε Κυριακή, καθώς ο Νοτιοαφρικανός έκανε άλλη μια έφοδο στο Mugello μέχρι την έβδομη θέση μετά από δύσκολες κατατακτήριες και για τους δύο αναβάτες της. Τι μπορεί να κάνει η KTM στη Βαρκελώνη;

Οι πιο δύσκολες στιγμές συνεχίζονται και για τη Suzuki. Στους δύο τελευταίους αγώνες κανένας αναβάτης της δεν έχει τερματίσει, αλλά η Βαρκελώνη προσφέρει μια καλή ευκαιρία επαναφοράς για τον Joan Mir και τον Alex Rins. Προσφέρει επίσης μια διαμόρφωση πίστας που μπορεί να ταιριάζει περισσότερο στο εργοστάσιο της Hamamatsu, οπότε μπορούν να αφήσουν πίσω τους την πρόσφατη αναταραχή και να βρεθούν ξανά στις πρώτες θέσεις; Είναι επίσης μια πίστα όπου και οι δύο αναβάτες θα έχουν πολύ υποστήριξη από τις κερκίδες. 

Τέλος, στη Honda είναι ο Stefan Bradl ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Marc και ο αναβάτης δοκιμών της πιθανότατα θα έχει πολύ δουλειά να κάνει, καθώς το HRC συνεχίζει την αναδιαμόρφση της RC213 V. Ο Pol Espargaro αναζητά επίσης καλύτερα αποτελέσματα και το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για τον Alex Marquez. Ο Takaaki Nakagami εν τω μεταξύ συνεχίζει το βήμα του προς τα εμπρός, κάτι που είναι πλέον επιτακτική ανάγκη καθώς πολλά βλέμματα στρέφονται προς τον Ai Ogura της Moto2 για αυτήν την θέση στην Idemitsu Honda. 

Επόμενο άρθρο »

Catalunya: Moto3 ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Τα στατιστικά της πίστας της Καταλονίας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ