• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aleix Espargaro: Ήταν ο πιο δύσκολος γύρος της σεζόν
Ήταν όλα ή τίποτα
Νέα 04/06/2022 - 20:38

Ο αναβάτης της Aprilia είχε σπάσει το απόλυτο ρεκόρ γύρου στο Circuit de Barcelona-Catalunya κατά τη διάρκεια των ΕΔ3 το πρωί του Σαββάτου, για να το επαναλάβει κατά την διάρκεια των κατατακτηρίων, κάνοντας 1:38.742 και κατακτώντας την pole position. 

Ο Aleix ήλπιζε ότι ένας πιο αργός γύρος με λιγότερο ρίσκο θα ήταν αρκετός για την πρώτη θέση, αλλά αφού είδε τον Bagnaia να βυθίζεται στο 1:38, ανέβασε τον ρυθμό του για να διεκδικήσει την pole. 

Ως αποτέλεσμα, ο Espargaro φοβόταν ότι βρισκόταν στο όριο, κάτι που φάνηκε όταν βγήκε εκτός πίστας στην 10η στροφή κατά τον τελευταίο του γρήγορο γύρο.


"Ήταν ο πιο δύσκολος γύρος όλης της σεζόν μέχρι στιγμής, οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά, εξαιρετικά δύσκολες", είπε ο Espargaro στο parc ferme αμέσως μετά τις κατατακτήριες. "Μιλούσα με την ομάδα και δεν ήμουν σίγουρος αν θα πήγαινα κάτω από το 1:39, οπότε με την πρώτη επίθεση είδα πολλούς αναβάτες στο 1:39.0, οπότε έπρεπε να πάω στο 1:38s αν ήθελα την pole position. Ήταν όλα ή τίποτα".

"Έκανα έναν εντελώς τρελό  γύρο, γλιστρώντας παντού και στην πραγματικότητα, δεν απόλαυσα τον γύρο, ήμουν στο όριο σε κάθε στροφή και όταν ενεργοποίησα την πίσω συσκευή ride height στην τελευταία ευθεία, είπα, «τελείωσες τον γύρο , είσαι τυχερός άνθρωπος»".


"Οπότε όταν είδα ότι ήμουν πρώτος χάρηκα ακόμα περισσότερο. Ας δούμε αν αυτό μπορεί να μου δώσει ένα πλεονέκτημα για τον αυριανό αγώνα".

Αναλογιζόμενος τις κατατακτήριες στην συνέντευξη Τύπου, ο Espargaro πρόσθεσε: "Έχασα το μπροστινό μερικές φορές και σχεδόν είχα μερικά highsides, αλλά οδηγούσα στο όριο της μοτοσυκλέτας. Αλλά στις δύο τελευταίες στροφές ήμουν πολύ, πολύ γρήγορος, οπότε ήμουν πολύ χαρούμενος που ολοκλήρωσα τον γύρο και δεν έπεσα. Αυτό ήταν ήδη μια νίκη, οπότε όταν είδα την πρώτη θέση ήμουν πολύ χαρούμενος".

 

Ο Espargaro παραμένει ισχυρό φαβορί για τη νίκη στη Βαρκελώνη, έχοντας επιδείξει εντυπωσιακό αγωνιστικό ρυθμό στην πράξη, όντας πρώτος στις τρεις από τις τέσσερις περιόδους ελεύθερων δοκιμών, χάρη στην ικανότητα της Aprilia να βρίσκει μηχανική πρόσφυση στις ζεστές και ολισθηρές συνθήκες.

Ο Ισπανός είναι επίσης σίγουρος ότι βρήκε καλύτερη ρύθμιση μέσω των ηλεκτρονικών του κατά την τελική περίοδο δοκιμών, αλλά είναι επιφυλακτικός στο να βρει μια «ισορροπία» μεταξύ του απόλυτου ρυθμού και της υπερβολικής χρήσης του πίσω ελαστικού του πολύ νωρίς στον αγώνα.

"Κανονικά, το 90% των αγώνων κερδίζεται από τον πιο γρήγορο αναβάτη, αλλά εδώ στη Βαρκελώνη δεν είναι τόσο εύκολο, δεν αρκεί να πηγαίνεις γρήγορα, μπορώ να πάω πολύ, πολύ γρήγορα, αλλά πρέπει επίσης να διαχειριστείς το πίσω ελαστικό", ανέφερε ο Espargaro.


"Στις ΕΔ4 δοκίμασα διαφορετικές ηλεκτρονικές ρυθμίσεις για να δω αν έχασα πολύ χρόνο ή όχι εξοικονομώντας ελαστικό και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα. Ο ρυθμός που είχα είναι αρκετά δυνατός, οπότε αύριο θα πρέπει να βρούμε αυτή τη λεπτή γραμμή μεταξύ της ταχύτητας και της κατανάλωσης του πίσω ελαστικού".

Επόμενο άρθρο »

Bagnaia: Θα είναι ένας αγώνας επιβίωσης

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Είμαι χαρούμενος με την πρώτη σειρά

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ