• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dovizioso: Δεν έχει διαφορά η εργοστασιακή από την δορυφορική θέση
Αρκεί να έχεις εργοστασιακό συμβόλαιο
Νέα 08/07/2022 - 16:44

Ο Toprak Razgatlioglu έχει δηλώσει ότι θα περάσει στα MotoGP μόνο εάν του προσφερθεί μια εργοστασιακή θέση – αλλά ο Andrea Dovizioso πιστεύει ότι δεν υπάρχει διαφορά στην πίστα μεταξύ μιας εργοστασιακής θέσης και μιας θέσης σε δορυφορική ομάδα με εργοστασιακό συμβόλαιο. 

Ο Dovizioso, 36 ετών, έχει οδηγήσει για τρεις διαφορετικές δορυφορικές ομάδες στα MotoGP. Ξεκίνησε την καριέρα του στην κορυφαία κατηγορία με την Racing Honda, είχε μια επιτυχημένη σεζόν με την Tech3 Yamaha μόλις άφησε τη Honda και τώρα περνάει ουσιαστικά την τελευταία του χρονιά με την ομάδα Petronas SRT που έγινε RNF.

Ο Razgatlioglu είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Superbikes της Yamaha και συζητιέται εδώ και καιρό μια μετάβαση στα MotoGP – αλλά ο μάνατζέρ του, Kenan Sofuoglu, έχει ξεκαθαρίσει ότι ο μόνος τρόπος με τον οποίο η Yamaha θα μπορούσε να δελεάσει τον αναβάτη του θα ήταν με μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα. 


Όταν ρωτήθηκε ο Dovizioso για αυτό στο Assen, είπε: "Νομίζω ότι αν έχεις την ευκαιρία να ξεκινήσεις με μια εργοστασιακή ομάδα, είναι πάντα καλύτερα, αν θεωρείσαι ένας από τους κορυφαίους αναβάτες. Εντάξει".

"Αλλά αυτή τη στιγμή το να ξεκινήσεις με τη δορυφορική ομάδα, με εργοστασιακό συμβόλαιο και εργοστασιακή υποστήριξη, δεν αλλάζει τίποτα".

"Κατά τη γνώμη μου, τα MotoGP έχουν αλλάξει πολύ τώρα και δεν είναι πολύ σημαντικό (να είσαι σε μια εργοστασιακή ομάδα)".

"Αν είσαι σε μια καλή ομάδα και έχεις καλούς μηχανικούς, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ειδικά αν έχεις εργοστασιακό συμβόλαιο και εργοστασιακή υποστήριξη. Αν πιστεύουν σε εσένα, μπορούν να σου δώσουν ακριβώς τα ίδια πράγματα".


Είναι ούτως ή άλλως μια δύσκολη υοπόθεση για τον Razgatlioglu να μεταβεί στα MotoGP το 2023, με τη Yamaha να χάνει την δορυφορική της ομάδα από την Aprilia και να έχει ήδη αναβάτες στην εργοστασιακή της ομάδα για το 2023.

Αλλά ο Ιάπωνας κατασκευαστής – έχοντας εκφράσει την έκπληξή του για την απόφαση της RNF – θα αξιολογήσει την εύρεση μιας νέας δορυφορικής ομάδας για το 2024 και μετά.

Ο Dovizioso είπε ότι το δίλημμα του εργοστασίου-δορυφόρου "εξαρτάται από την εταιρεία για την οποία μιλάμε" - αλλά, παρά τη δική του τρομερά δύσκολη σεζόν με μια δορυφορική Yamaha αυτή τη στιγμή, είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το επίπεδο υποστήριξης που παρέχει η εταιρεία.

"Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό!" είπε. "Νομίζω ότι υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα, αλλά δεν έχω πρόβλημα με τη Yamaha – νομίζω ότι η Yamaha μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο συνολικά (τόσο για τους αναβάτες του εργοστασίου όσο και για τους δορυφορικούς), δεν με αφορά, για να είμαι ξεκάθαρος".

"Αλλά η διαφορά αν είσαι στην ομάδα του εργοστασίου είναι ότι απλά έχεις χρήματα για να κάνεις αυτό που θέλεις (εκτός πίστας) – ταξίδια και δομές διαμονής (hospitality) και αυτά τα πράγματα. Γιατί αν η μοτοσυκλέτα είναι ίδια, και αν έχεις την εργοστασιακή υποστήριξη, οι μηχανικοί είναι ίδιοι, οι μηχανικοί έχουν τις ίδιες ενημερώσεις, κάνουν τα πάντα μαζί, είναι πάντα το ίδιο πράγμα".

"Γι’ αυτό δεν αλλάζει αν είσαι σε εργοστασιακή ομάδα ή όχι. Η διαφορά είναι η σχέση που έχεις με τον αρχιμηχανικό σου και αν ο μηχανικός αυτός έχει εμπειρία με τον κατασκευαστή και ξέρει πώς να διαχειρίζεται τα πράγματα".

Επόμενο άρθρο »

Livio Suppo: Έχουμε καλούς αναβάτες και καλή μοτοσυκλέτα

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: O Stoner μου άνοιξε τα μάτια

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ