• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Ο κινητήρας δεν ήταν ταχύτερος
Πρέπει να αναλύσουμε τι πήγε λαθος
Νέα 09/11/2022 - 11:17

Ο Fabio Quartararo είπε ότι "κάτι πήγε στραβά" αφού ο ταχύτερος κινητήρας που είχε δοκιμάσει προηγουμένως στο Misano είχε την ίδια ταχύτητα με τον κινητήρα του 2022 στη Valencia.

Είπε ότι ο δοκιμαστής αναβάτης της ομάδας Cal Crutchlow είχε δοκιμάσει τον κινητήρα τόσο στο Motegi όσο και στη Jerez, όπου παρήγαγε περισσότερη ιπποδύναμη, αλλά η κατάσταση δεν ήταν η ίδια στο Circuit Ricardo Tormo.

Ο Quartararo είχε προηγουμένως επαινέσει τον κινητήρα του 2023 και είπε ότι ήταν μια "μεγάλη βελτίωση" μετά τη δοκιμή Misano τον Σεπτέμβριο.

Αλλά αυτό έρχεται μετά από το γεγονός ότι η Yamaha αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον κινητήρα που είχε σχεδιάσει να χρησιμοποιήσει το 2022 το χειμώνα λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας, αφήνοντάς του μια μονάδα πιο κοντά σε απόδοση με τις προδιαγραφές του 2021 για αυτήν τη σεζόν.

Μιλώντας μετά τη δοκιμή της Τρίτης στη Valencia, ο Quartararo είπε: "Είμαι έκπληκτος γιατί στην πραγματικότητα αυτός ο κινητήρας υποτίθεται ότι ήταν λίγο πιο γρήγορος από αυτόν που δοκιμάσαμε στο Misano και τη Βαρκελώνη και διαπίστωσα ότι ήταν το ίδιο με πριν από δύο ημέρες, ειδικά στον ρυθμό ενός γύρου".

"Συγκρίναμε την ταχύτητα και ήταν το ίδιο, οπότε πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη γιατί είχαμε κάνει δύο δοκιμές, στο Misano, στην Βαρκελώνη και μετά ο Cal έκανε δοκιμές στο Motegi και στην Jerez και υπήρχε διαφορά στον κινητήρα. Αλλά αυτή τη στιγμή, δεν υπήρχε διαφορά, οπότε πρέπει να αναλύσουμε πολύ καλά τι συνέβη".

"Το θέμα είναι ότι κανονικά αυτός ο κινητήρας έχει περισσότερη ιπποδύναμη και στη Jerez Cal τον δοκίμασε και ήταν σαφώς καλύτερος. Αλλά αυτή τη στιγμή το ελέγχουμε και. όπως είπα πριν, η τελική ταχύτητα είναι ίδια με την περσινή".

"Οπότε σίγουρα θα υπάρξει πρόβλημα, όχι στον κινητήρα, αλλά κάτι συνέβη και δεν είχαμε αυτή την επιπλέον ισχύ που περιμέναμε".

 

Ο Quartararo σημείωσε 327,4 χλμ/ώρα την Τρίτη, όντας 8 χλμ/ώρα πιο αργός αό τον Francesco Bagnaia, η Ducati του οποίου έφτασε τα 335,4 χλμ/ώρα.

Ο ομόσταυλός του, Franco Morbidelli, δυσκολεύτηκε επίσης, με τελική ταχύτητα 325,8 χλμ/ώρα.

Ερωτηθείς για το αν ήταν απογοητευμένος, ο Quartararo πρόσθεσε: "Φυσικά, δεν είναι ο τρόπος που ήθελα να κλείσω τη χρονιά. Αλλά στο τέλος, κάτι πήγε στραβά. Δεν είναι δυνατόν στο Misano και τη Βαρκελώνη να νιώθουμε βελτίωση και τώρα να μην υπάρχει τίποτα. Εννοώ, κάτι πήγε στραβά, αλλά υποθέτω ότι για τον Franco ήταν το ίδιο γιατί βλέπω ότι είναι επίσης αρκετά χαμηλά στην τελική ταχύτητα".

"Είχα μόνο ένα slipstream, γι' αυτό πήγα στα 327 νομίζω. Όταν βλέπουμε τους κορυφαίους αναβάτες μπροστά, είναι αρκετά ψηλά, οπότε πρέπει να το αναλύσουμε".

Η Yamaha δοκίμασε επίσης ένα νέο πακέτο αεροσκαφών, για το οποίο ο Quartararo είπε ότι «αισθανόταν τη διαφορά» και δοκίμασε ένα πίσω φτερό το οποίο είπε «μπορεί να είναι κάτι ενδιαφέρον».

"Νιώθεις τη διαφορά, αλλά δεν μπορείς πραγματικά να πεις αν είναι καλύτερο ή όχι, γιατί στο πακέτο αεροδυναμικών μερών βασικά με το μεγαλύτερο φτερό έχεις μικρότερη τάση για σούζα, αλλά δεν ξέρεις αν χάνεις περισσότερο στην τελική ταχύτητα ή στην επιτάχυνση, ή στο φρενάρισμα".

"Έτσι, αυτή είναι περισσότερη δουλειά όπου πρέπει να ελέγξουμε τα δεδομένα, γιατί κατά την άποψή μου μπορούμε να δούμε ότι εντάξει, έχουμε λιγότερη τάση για σούζα, έχουμε περισσότερη τάση για σούζα, αλλά μετά στον χρόνο γύρου ή στα δεδομένα μπορούμε να δούμε καλύτερα τι συμβαίνει".

Επόμενο άρθρο »

Στην Honda περιμένανε περισσότερα

« Προηγούμενο άρθρο

Οι τελικοί χρόνοι της δοκιμής στην Valencia

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ