• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Stoner χειριζόταν καλύτερα την μοτοσυκλέτα από τα ηλεκτρονικά της εποχής του
Σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό του, Gabarrini
Νέα 28/11/2022 - 17:58

Ο Cristian Gabarrini ήταν αρχιμηχανικός των δύο αναβατών που έχουν πάρει Παγκόσμια Πρωταθλήματα MotoGP για την Ducati, τον Stoner το 2007 και τον Francesco Bagnaia φέτος, ενώ συνεργάστηκε επίσης με τον Stoner στη Honda όταν πήρε τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του το 2011.

Ο Gabarrini, ο οποίος επέστρεψε στη Ducati ως αρχιμηχανικός του Jorge Lorenzo το 2018, έχει συνεργαστεί με τον Bagnaia από όταν έφτασε στην εργοστασιακή ομάδα το 2021 και ήταν βασικός παράγοντας στην κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου του Ιταλού αυτή τη σεζόν.

Ερωτηθείς για τις διαφορές μεταξύ Stoner και Bagnaia, ο Gabarrini επέμεινε ότι οι αναβάτες από διαφορετικές εποχές είναι δύσκολο να συγκριθούν, αλλά τόνισε την πολυπλοκότητα του ελέγχου του Αυστραλού στην Desmosedici GP7 στην αρχή της εποχής των 800cc.

Στο πλαίσιο των νέων κανόνων, ο Gabarrini επεσήμανε επίσης τη μείωση της χωρητικότητα καυσίμου, η οποία έφτασε από 22 λίτρα σε 21, θέτοντας μεγαλύτερη πίεση στην απόδοση και τον έλεγχο του γκαζιού.

"Εκείνη την εποχή, τα ηλεκτρονικά δεν ήταν τόσο εξελιγμένα όσο τώρα, οπότε αυτό που έπρεπε να κάνουμε ήταν να εξαρτόμαστε λιγότερο από αυτά, αφαιρούσαμε τα ηλεκτρονικά", είπε ο Gabarrini αναφερόμενος στην ακρίβεια του Stoner στο γκάζι που ήταν πιο αποτελεσματική από τα ηλεκτρονικά εκείνη την εποχή.

 

Την ίδια αντίληψη υποστήριξε ένα μέλος της ομάδας της Honda που συνεργάστηκε με τον Stoner το 2011: "Όταν ο Casey ήρθε στη Honda, ζήτησε να έχει τον μεγαλύτερο έλεγχο του γκαζιού και του τρόπου επικοινωνίας του με τον κινητήρα. Εκείνη την εποχή, ήταν πιο αποτελεσματικός γιατί τα πήγαινε καλύτερα με την επιτάχυνση από ό,τι μπορούσαν τα ηλεκτρονικά".

Ο Gabarrini έθεσε τον έλεγχο του γκαζιού του Stoner ως βασικό παράγοντα στην κατανάλωση καυσίμου όταν η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου μειώθηκε το 2007, δίνοντάς του αμέσως ένα προβάδισμα απόδοσης έναντι των αντιπάλων του.

"Η Ducati του 2007 ήταν μια ακραία μοτοσυκλέτα, με πολύ ισχυρό κινητήρα, αλλά σχεδόν δεν μπορούσες να την οδηγήσεις. Αυτός ο κινητήρας είχε μια άγρια ​​δίψα για καύσιμο, κατανάλωνε πολύ", εξήγησε. "Με τα χρόνια, η διαχείριση του κινητήρα έχει βελτιωθεί και γι' αυτό η Ducati είναι πλέον μία από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στο grid".

Επόμενο άρθρο »

Domenicali: Δεν μπορέσαμε να διαχειριστούμε τον Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo Baldassarri και Elia Bartolini κερδίζουν τα "100 Χιλιόμετρα των Πρωταθλητών"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ