• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Δοκιμάσαμε πάρα πολλά σήμερα
Ήταν το πρώτο πραγματικό τεστ της καριέρας μου
Νέα 10/02/2023 - 18:02

Μετά από μια δύσκολη χρονιά το 2022 που τον είδε να χάνει τον τίτλο του από τον Francesco Bagnaia της Ducati, ο Fabio Quartararo ήταν ξεκάθαρος στα σχόλιά του στη Yamaha για τον χειμώνα. Το ιαπωνικό εργοστάσιο έπρεπε οπωσδήποτε να βελτιώσει  πολύ την τελική ταχύτητα της M1.

Ένας νέος κινητήρας που δοκιμάστηκε στη Sepang την Παρασκευή άφησε τους Quartararo και Yamaha δεύτερους στα γραφήματα κορυφαίας ταχύτητας με 334,3 χλμ/ώρα σε σύγκριση με τα 336,4 χλμ/ώρα της Ducati.

Αλλά ο αναβάτης της Yamaha είχε επίσης διάφορα ανταλλακτικά να δοκιμάσει, συμπεριλαμβανομένων νέων φέρινγκ και αεροδυναμικών μερών, τα οποία παραδέχεται ότι έκαναν την πρώτη μέρα "λίγο χάλια", καθώς δεν είχε ποτέ να δοκιμάσει τόσα πολλά πριν στην καριέρα του στα MotoGP.

"Σήμερα ήταν η μέρα που δοκιμάσαμε πολλά πράγματα, αλλά δεν μπορούσαμε να δούμε αν στο σύνολο ήταν καλύτερα ή όχι (λόγω των πολλών διαφορετικών πραγμάτων που δοκιμάστηκαν)", είπε ο Quartararo για το πακέτο της Yamaha του 2023. "Δοκιμάσαμε ένα νέο πλαίσιο, η απόκριση ήταν αρκετά σαφής. Δοκιμάσαμε έναν νέο κινητήρα, η απόκριση ήταν αρκετά σαφής. Επίσης τα αεροδυναμικά. Λοιπόν, το καλό είναι ότι μπορούσα να ξεκαθαρίσω τι ήταν καλύτερο και τι όχι (στα μεμονωμένα μέρη)".

"Αλλά είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που έκανα ένα πραγματικό τεστ, γιατί τα προηγούμενα χρόνια δοκίμαζα ίσως ένα ψαλίδι, κάποιες ρυθμίσεις. Σήμερα νομίζω ότι σε μια μέρα δοκίμασα περισσότερα από ότι σε ένα πλήρες τεστ. Άρα, ήταν λίγο χάος, αλλά ήταν καλό για την εμπειρία".

Εξαιτίας αυτού, ο Quartararo λέει ότι δεν έχει ακόμη ιδέα για το πώς συγκρίνεται η μοτοσυκλέτα του 2023 με την προκάτοχό της, αλλά ενθουσιάστηκε από το "μεγάλο βήμα" που έγινε στην ισχύ του κινητήρα, ακόμα κι αν άλλες περιοχές της M1 χρειάζονται βελτιωμένη.

"Αυτό είναι θετικό, γιατί στο παρελθόν, πέρυσι, δυσκολευόμασταν και με το πλαίσιο, αλλά κυρίως με την τελική ταχύτητα. Τώρα η τελική ταχύτητα είναι καλύτερη, αλλά δυσκολευόμαστε λίγο περισσότερο στις στροφές".


"Έχουμε άλλες δύο μέρες εδώ [στη Μαλαισία], δύο ακόμη μέρες στο Portimao και δοκιμάσαμε τόσα πολλά πράγματα εδώ σήμερα που δεν επικεντρωθήκαμε στο ποια ήταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα".

"Δοκιμάσαμε αυτό και εκείνο, μετά έπρεπε να αλλάξουμε τα ελαστικά. Άρα, υπήρχαν πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε και δεν επικεντρωθήκαμε πραγματικά στο να κάνουμε τον καλύτερο γύρο ή οτιδήποτε άλλο. Αλλά, η τελική ταχύτητα είναι κάτι που είναι πολύ σημαντικό και νομίζω ότι κάναμε ένα μεγάλο βήμα".

"Νομίζω ότι βασικά πέρυσι πριν ξεκινήσουμε τη δοκιμή ξέραμε ποια μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιούσαμε για τη σεζόν. Αυτή τη στιγμή, έχουμε πολλές επιλογές και βήμα βήμα πρέπει να βρούμε την κατεύθυνση. Πέρυσι είχαμε αυτό, και αυτό ήταν. Άρα, ναι, αυτό ήταν σημαντικό".

 

Επόμενο άρθρο »

Bezzecchi: Το σχέδιο είναι να συνηθίσω τα δυνατά σημεία της μοτοσυκλέτας

« Προηγούμενο άρθρο

Ακυρώνονται όλοι οι αγώνες ταχύτητας του 2023 στη Βόρεια Ιρλανδία!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ