• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: Μάθαμε από τα περσινά μας λάθη
Ο νέος κινητήρας είναι ακόμα καλύτερος
Νέα 11/02/2023 - 17:09

Η Ducati μπήκε πέρυσι στη χρονιά ως το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά οι πρώτοι αγώνες της σεζόν της με τη μοτοσυκλέτα του 2022 ήταν προβληματικοί.

Μια δυνατή δοκιμή μετά τη σεζόν στη Jerez το 2021 έδωσε τη θέση της σε μια δύσκολη περίοδο προετοιμασίας το 2022, ιδιαίτερα με τον νέο κινητήρα, με τoν Bagnaia να αλλάζει τελικά σε μια υβριδική μονάδα προδιαγραφών 2021/2022 για την αρχή της σεζόν.

Η Ducati κατάφερε να ξεπεράσει τα δεινά της και να δώσει στον Bagnaia μια μοτοσυκλέτα με την οποία θα μπορούσε κέρδισε επτά Grand Prix και τελικά το Πρωτάθλημα.


Αφού ολοκλήρωσε τη δεύτερη μέρα του τεστ της Sepang στην πέμπτη θέση, ο Bagnaia λέει ότι η Ducati είναι ήδη κοντά στο να φτάασει στις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας με την οποία κέρδισε το Πρωτάθλημα και δεν έχει τα ίδια προβλήματα που είχε τον περασμένο χειμώνα.

"Στη Jerez, στο τελευταίο τεστ της σεζόν του 2021, φαινόταν ότι η νέα μοτοσυκλέτα ήταν απίστευτη", είπε ο Bagnaia. "Μετά ήρθαμε εδώ [Sepang] και το συναίσθημα δεν ήταν το καλύτερο. Μετά δουλέψαμε πολύ και όλοι γνωρίζουν την κατάληξη. Φέτος, από την πρώτη έξοδο με τη νέα μοτοσυκλέτα, νιώθω υπέροχα".

"Αισθάνομαι ότι είμαστε πολύ κοντά στις προδιαγραφές του 2022. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι προδιαγραφές του 2022 είχαν τέσσερα χρόνια εξέλιξης, το να είμαστε ήδη τόσο κοντά [με τη μοτοσυκλέτα του 2023] είναι καλό. Σίγουρα μάθαμε από τα λάθη μας".

Ο Bagnaia σημείωσε επίσης ότι η Ducati είχε ακόμα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα (ήταν στην κορυφή των γραφηματών ταχύτητας του Σαββάτου στα 336,4 χλμ./ώρα), κάτι που "δεν χρειαζόταν", αλλά αυτό δεν έγινε σε βάρος του χειρισμού της μοτοσυκλέτας.

Νιώθει επίσης ότι η επιτάχυνση – ένα βασικό ζήτημα του πλήρους κινητήρα προδιαγραφών 2022 – έχει βελτιωθεί.

"Τώρα θα πω κάτι με το οποίο θα διασκεδάσουν όλοι, γιατί αυξήσαμε την τελική ταχύτητα σήμερα με τον νέο κινητήρα", πρόσθεσε. "Είναι κάτι που δεν χρειαζόμαστε, αλλά είναι πάντα χρήσιμο. Και δεν κάναμε καμία ζημιά όσον αφορά την οδήγηση, το χειρισμό, επειδή η μοτοσυκλέτα από πέρυσι ήταν ήδη σε πολύ καλό επίπεδο".

"Έτσι, ο νέος κινητήρας έδειξε ότι μπορεί να αυξήσει την τελική, οπότε τώρα πρέπει να φτάσουμε στο ίδιο επίπεδο ή να είμαστε ακόμα καλύτεροι στην επιτάχυνση. Σήμερα κάναμε ένα καλό βήμα μπροστά, ειδικά στο βρεγμένο γιατί στο βρεγμένο η επιτάχυνση πρέπει να είναι ομαλή".

"Λοιπόν, νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι, θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο επίπεδο της μοτοσυκλέτας προδιαγραφών του 2022 αύριο".

Επόμενο άρθρο »

"Ελαφρύτερο πλαίσιο, καλύτερος κινητήρας"

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang Test: 2η Μέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ