• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ένας γύρος στο Portimao με BMW M1000 RR M Competition
Video του γύρου στην Πορτογαλική πίστα
Τεστ-Μοντέλα 10/05/2023 - 11:50

 

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Στην Πορτογαλική πίστα του Πορτιμάο, οδηγούμε τη νέα BMW M1000 RR με τα εξτρά carbon εξαρτήματα του πακέτου M Competition. Από τα 999cc αποδίδει 212 hp στις 14,500 rpm, ενώ το βάρος της είναι στα 192 κιλά, με το ρεζερβουάρ των 16.5 λίτρων γεμάτο και όλα τα υγρά της. 

Παρά το ότι η BMW δεν αύξησε την ιπποδύναμη από τους 212 ίππους που είχε η Μ 1000 της προηγούμενης χρονιάς, φέτος η τελική ταχύτητα αυξήθηκε σημαντικά από τα 306 στα 314 χλμ/ώρα! Αυτό έγινε χάρις στην αυξημένη κάθετη δύναμη (downforce), που ήρθε από το νέο φέρινγκ, τα νέα φτεράκια “M Winglets”, το νέο κάλυμμα του μπροστινού τροχού, τις εισαγωγές αέρα για τα φρένα “M Brake Ducts” και τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα στο κάτω μέρος των τροχών “M Aero Wheel Covers”.

Εκτός από όλα αυτά τα carbon τμήματα και εξαρτήματα, η ζελατίνα είναι πιο ψηλή, καλύπτοντας καλύτερα τον οδηγό, δίνοντας έτσι μια σημαντικά καλύτερη ροή του αέρα γύρω από τον αναβάτη. Εκτός από τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, έχει αυξηθεί και η άνεση του οδηγού που στα πολλά χιλιόμετρα δεν παλεύει με τον αέρα...

Τα M Winglets όχι μόνο προσφέρουν ευστάθεια στην ευθεία, αλλά έχουν σχεδιαστεί να βοηθούν το κράτημα και όταν η μοτοσυκλέτα είναι πλαγιασμένη.  

Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, ο εν σειρά 4κύλινδρος κινητήρας – που του περισσεύει η δύναμη – αισθάνεται ακόμη καλύτερα και δίνει εκρηκτική επιτάχυνση στη μοτοσυκλέτα, κάτι που διαπιστώσαμε στους γύρους που κάναμε στη δύσκολη και απαιτητική πίστα του Πορτιμάο. 

Σίγουρα κάτι μοναδικό να μπορείς να κάνεις γύρους στην πίστα του MotoGP, την Παρασκευή το απόγευμα, λίγη ώρα μετά το τέλος των Ελεύθερων Δοκιμών 2 των καλύτερων οδηγών του κόσμου! 

 

 

Εξοπλισμός ασφαλείας: Κράνος Shoei X-SPR Pro, Φόρμα/Γάντια/Μπότες Alpinestars

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Κυβισμός

999 cc

Διάμετρος/διαδρομή

80/49.7 mm

Ισχύς

212 hp @ 14,500 rpm

Ροπή

113 Nm @ 11,000 rpm

 

Πλαίσιο

Αλουμινίου “composite bridge frame” 

Ανάρτηση Μπροστά

Upside-down τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 45 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο

Ανάρτηση Πίσω

Ψαλίδι από αλουμίνιο, αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο

Μεταξόνιο

1,457mm

Φρένα

Μπροστά: M δίσκοι διαμέτρου Ø 320 mm, ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες

Πίσω: Μονός δίσκος  Ø 220 mm, 2πίστονη δαγκάνα

ABS

BMW Motorrad Race ABS Pro (part-integral)

Traction control

BMW Motorrad DTC

Τροχοί 

Standard: M Carbon wheels

Front – 3.50 x 17″

Rear – 6.00 x 17″

Ελαστικά

Front – 120/70 ZR17

Rear - 200/55 ZR17

 

Μήκος

2,073 mm

Πλάτος

848mm

Ϋψος Σέλας

832 mm

Βάρος

Standard: 192 kg, M Competetion package 192 kg

 

Ρεζερβουάρ 

16.5 l

https://youtu.be/KfMkI_xW4NU

Σίγουρα χαρούμενος μετά από γύρους σε μια τόσο ιδιαίτερη πίστα!
Σίγουρα χαρούμενος μετά από γύρους σε μια τόσο ιδιαίτερη πίστα!

Επόμενο άρθρο »

QJMOTOR SRK 700 - Σύγχρονη, πλήρως εξοπλισμένη και προσιτή

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα TRX 125 ήρθε και είναι διαθέσιμη στο Δίκτυο Συνεργατών QJ MOTOR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ