• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nakagami: Οι νέες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά βοήθησαν
Αλλά ακόμα υστερούμε σε πολλούς τομείς
Νέα 27/06/2023 - 14:28

Με τον Marc Marquez να αποσύρεται από το Grand Prix του Αssen, και τους Joan Mir και Alex Rins να είναι τραυματίες, ο Τakaaki Nakagami ήταν για άλλη μια φορά ο μόνος αναβάτης πλήρους απασχόλησης της Honda στον αγώνα της Κυριακής στην Ολλανδική πίστα.

Δωδέκατος στον αγώνα Sprint, ο Nakagami ήταν μεταξύ εκείνων που επέλεξαν το μαλακό ελαστικό για τον κύριο αγώνα – και, με τη βοήθεια μιας «καταπληκτικής» εκκίνησης, τα κατάφερε.

Ο Ιάπωνας ανέβηκε μέχρι και την έβδομη θέση και στη συνέχεια, παρά την ποινή μεγάλου γύρου που του επιβλήθη, έχασε μόνο μία θέση (από τον Luca Marini).

Χωρίς την ποινή, για την υπέρβαση των ορίων της πίστας, ο Nakagami ένιωθε ότι θα μποορύσε να φτάσει στην έκτη θέση, η οποία θα ήταν ο δεύτερος καλύτερος τερματισμός σε Grand Prix φέτος για τη Honda μετά τη συγκλονιστική νίκη του Rins στην C.O.T.A.


"Έκανα μια πραγματικά εκπληκτική εκκίνηση", είπε ο Nakagami. "Στον πρώτο γύρο ήταν πολύ πιο εύκολο να σκεφτώ τη στρατηγική γιατί ήμουν ήδη μέσα στην πρώτη δεκάδα".

"Δεν ήξερα ότι υπήρχαν τόσες πτώσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα, ήμουν λίγο έκπληκτος που είδα μόνο 14 μοτοσυκλέτες να τερματίζουν. Αλλά οι συνθήκες ήταν καλές. Ήμουν συγκεντρωμένος στην οδήγηση και τουλάχιστον έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό".

"Κρίμα που πήρα την ποινή του μεγάλου γύρου, διαφορετικά πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε τερματίσει πιο ψηλά, στην 6η θέση, ούτως ή άλλως ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί σε αυτόν τον αγώνα και επίσης στον αγώνα Sprint".

"Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο από το περασμένο Σαββατοκύριακο, αλλά εξακολουθούμε να υστερούμε σε πολλούς τομείς. Πρέπει να βελτιώσουμε το πίσω κράτημα και επίσης τα ηλεκτρονικά. Πρέπει να κάνω ένα διάλειμμα, μερικές εβδομάδες για να αποσυνδεθώ και να προετοιμαστώ για το Silverstone".


Η Honda έκανε αλλαγές στα ηλεκτρονικά της μετά το highside του Marquez στο Sachsenring. Ο Nakagami ένιωσε ότι ήταν μια βελτίωση τόσο στον τομέα της ασφάλειας όσο και στον τομέα της απόδοσης, αλλά ήταν ακόμα «σοκαρισμένος» από το πόσο σπίναρε η μοτοσυκλέτα, ακόμα και με το μαλακό ελαστικό.

"Δοκίμασα [τα ηλεκτρονικά] από την Παρασκευή και ήταν λίγο καλύτερη η αίσθηση για μένα. Μετά από αυτό κράτησα τη νέα ρύθμιση", είπε ο Ιάπωνας. "Είναι λίγο πιο ασφαλές και σε ορισμένες περιοχές δίνει λίγο πιο άμεση ανατροφοδότηση".

"Σε ορισμένους τομείς τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν πολύ… Μπόρεσα να τα καταφέρω καλά ακόμα και με την φθορά του ελαστικού, αλλά παρόλα αυτά χάνουμε στον τομέα της πρόσφυσης, όπως μετά το chicane και πριν από τη γραμμή τερματισμού".


"Σίγουρα κατά τη διάρκεια του αγώνα συγκλονίστηκα με την απόδοσή μας, ο τομέας της πρόσφυσης είναι ακόμα πολύ κακός. Πρέπει να καταλάβουμε τι συμβαίνει. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για την έλλειψη πρόσφυσης πίσω και δεν μπορούμε να έχουμε υψηλή ροπή λόγω του τρελού σπιναρίσματος. Στη συνέχεια τα ηλεκτρονικά προσπαθούν να μειώσουν το σπινάρισμα με μεγάλη μείωση ροπής".

"Πιστεύω ότι το HRC έχει πολλά δεδομένα από αυτό το Σαββατοκύριακο και ελπίζω ότι μπορούν να το κάνουν καλύτερο για το Silverstone".

Επόμενο άρθρο »

Επιτυχής η επέμβαση του Quartararo, βγήκε από το νοσοκομείο ο Rins

« Προηγούμενο άρθρο

Dall'Igna: Οι δυσκολίες της Honda δεν είναι ευθύνη των MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ