• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στο Donington Park για τον έκτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WorldSBK
Νέα 29/06/2023 - 12:42

Η Pirelli είναι έτοιμη για τον αγώνα στην πίστα στο Donington Park, την πίστα που θα φιλοξενήσει αυτό το Σαββατοκύριακο τους αναβάτες των κατηγοριών WorldSBK και WorldSSP για τον έκτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WorldSBK.


Για αυτό τον αγώνα, ο Ιταλός κατασκευαστής ελαστικών επέλεξε σχεδόν αποκλειστικά τις στάνταρ γόμες, δηλαδή ελαστικά παραγωγής διαθέσιμα στην αγορά. Η μόνη εξαίρεση είναι το υπό εξέλιξη πίσω SCX B0800 που θα είναι διαθέσιμο στην Αγγλία για να συνεχίσει τις δοκιμές σύγκρισης με το στάνταρ SCX. Τόσο στο WorldSBK όσο και στο WorldSSP, η Pirelli αποφάσισε να επικεντρωθεί σε μαλακές γόμες πίσω με τα ελαστικά SCX και SC0, με το δεύτερο να είναι προτεινόμενη επιλογή σε περίπτωση χαμηλών θερμοκρασιών.

 

WorldSBK – Εμπρός θα είναι διαθέσιμα τα στάνταρ, το μεσαίο SC1 και το σκληρό SC2, που ήταν διαθέσιμα σε όλους τους γύρους που πραγματοποιήθηκαν φέτος. Κάθε αναβάτης θα έχει διαθέσιμα 9 ελαστικά SC1 και 8 SC2.
Για πίσω θα είναι διαθέσιμα ατ ελαστικά που έχουν ήδη δει σε δράση στους τελευταίους γύρους, το στάνταρ super soft SCX (8 ελαστικά ανά αναβάτη) και εναλλακτικά το SCX-A στην προδιαγραφή B0800 (6 ελαστικά ανά αναβάτη) για να συνεχιστεί η άμεση σύγκριση ανάμεσα στις δύο επιλογές. Μια τρίτη δυνατότητα, αλλά όχι λιγότερο σημαντική, είναι αυτή που προσφέρει το μαλακό SC0 (8 ελαστικά ανά αναβάτη) που ήταν και η πιο χρησιμοποιημένη επιλογή στον βρετανικό γύρο Superbike που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο. Τέλος, μόνο για τα Superpole και Superpole Race θα υπάρχει το extra soft SCQ.

WorldSSP – Για εμπρός θα είναι διαθέσιμο το SC1 σε δυο διαφορετικες διαστάσεις την στάνταρ για την κατηγορία WorldSSP 120/70 και αυτή που χρησιμοποιείται από την WorldSBK 125/70, πάλι για να συνεχιστεί η σύγκριση μεταξύ των δύο εναλλακτικών. Για το πίσω μέρος, η επιλογή θα είναι μεταξύ των στάνταρ SCX και SC0, σε ποσότητα 7 και 6 ελαστικών ανά αναβάτη αντίστοιχα.

«Η καινοτομία φέτος στο Donington είναι αναμφίβολα η νέα άσφαλτος που φαίνεται να έχει κάνει την επιφάνεια πιο ομοιόμορφη και να έχει βελτιστοποιημένη αποστράγγιση σε περίπτωση βροχής, αλλά ταυτόχρονα έχει αυξηθεί και η “λειαντικότητα”. Ακόμα κι αν μια νέα άσφαλτος είναι πάντα ένας σημαντικός άγνωστος παράγοντας για τους κατασκευαστές ελαστικών, σε αυτήν την περίπτωση είμαστε αρκετά ήρεμοι γιατί τα σχόλια από τους αναβάτες του British Superbike - άλλο ένα πρωτάθλημα με ελαστικά Pirelli που έτρεξε εδώ τον Μάιο - ήταν πολύ θετικά. Συγκεκριμένα, εκτιμήθηκε η σημαντική αύξηση της πρόσφυσης και η μεγαλύτερη συνοχή της επιφάνειας και τα αποτελέσματα φάνηκαν και ως προς τους χρόνους γύρων, δεδομένου ότι σημειώθηκαν πολλά νέα ρεκόρ γύρων, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και με αξιοσημείωτες βελτιώσεις. Από την άλλη πλευρά, η νέα άσφαλτος φαίνεται να είναι πιο “άγρια” και αυτό θα μπορούσε να κάνει το πίσω SC0 σαν στάνταρ επειδή είναι πιο ανθεκτικό από το SCX και στην πραγματικότητα ήταν το πιο χρησιμοποιημένο από τους αναβάτες της BSB. Σε κάθε περίπτωση, περιμένω ότι, αν οι καιρικές συνθήκες είναι κατάλληλες, θα μπορέσουν και οι αναβάτες του WorldSBK να δείξουν πολύ ενδιαφέρουσες στιγμές».

 

Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι, εκτός από το υπό ανάπτυξη πίσω SCX B0800, τα διαθέσιμα ελαστικά για τις κατηγορίες WorldSBK και WorldSSP είναι ελαστικά παραγωγής διαθέσιμα προς πώληση στην αγορά.

Επόμενο άρθρο »

Υπόνοια για αλλαγή στους κανονισμούς των παραχωρήσεων

« Προηγούμενο άρθρο

Razgatlioglu: H BMW δεν έχει γίνει Παγκόσμια Πρωταθλήτρια

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ