• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Honda NT1100, η πιο δημοφιλής τουριστική αποκτάει νέα χρώματα.
Νέα Αγοράς 28/09/2023 - 15:43

Από τα 1100 κ.εκ., ο δικύλινδρος κινητήρας του Africa Twin, χωρίς καμία τροποποίηση στα βασικά του χαρακτηριστικά αποτελεί την “ψυχή” της ΝΤ 1100, αποδίδοντας 102 ίππους. Γράφαμε πέρυσι μετά την οδήγηση στην Ελλάδα της ΝΤ: “Η συνολική εμπειρία μας μπορεί να χαρακτηριστεί “Business Class” όσον αφορά την άνεση, την προστασία από τον αέρα, την ικανότητα μεταφοράς αρκετών πραγμάτων και τη γενικότερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας που έδωσε άλλο αέρα στο ταξίδι μας” και κάπως έτσι ήταν προφανώς η αίσθηση που άφησε αυτό το μοντέλο σε όλην την Ευρώπη, ξεπερνώντας τις 12,000 σε πωλήσεις. Έτσι η Ιαπωνική εταιρία αποφάσισε να την ανανεώσει για το 2024 και το γεγονός ότι αλλάζει μόνο χρώματα, δείχνει ότι όλα τα υπόλοιπα δούλεψαν τέλεια, γιατί συνήθως όλες οι εταιρίες, μετά τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του κάθε μοντέλου, την επόμενη χρονιά κάνουν τις βελτιώσεις που χρειάζονται, σύμφωνα και με τα όσα τους έχουν πει οι πελάτες τους σε όλον τον κόσμο.

Τα κύρια σημεία για το μοντέλο του 2024:


 

  • Η NT1100 θα είναι διαθέσιμη σε Matt Jeans Blue Metallic και Candy Chromosphere Red

  • Tο δημοφιλές χρώμα Matt Iridium Gray Metallic αποκτά σχάρα σε Matt Ballistic Black Metallic

  • Η NT1100 είναι η πιο δημοφιλής μοτοσυκλέτα της κατηφορίας των Τουριστικών, στην Ευρώπη, το 2023.

  • Έχουν πουληθεί από την έναρξη της διάθεσής της στην αγορά πάνω από 12,000 NT1100, σε όλην την Ευρώπη.

  • Το 66% των NT1100 είναι με το φοβερό Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda, παρά το ότι το σύστημα είναι στον εξτρά εξοπλισμό.

  • Υπάρχουν τρία πακέτα εξοπλισμού που ενισχύουν την άνεση και τις ικανότητές της για ταξίδια. Οι δύο πλαϊνές βαλίτσες είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.

Θα είναι διαθέσιμη στα τέλη της χρονιάς του 2023, στις εκθέσεις Honda στην Ευρώπη.


 

Να θυμηθούμε τα Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Τροφοδοσία

Ηλ. ψεκασμός PGM-FI

Σχέση συμπίεσης

10.1:1

Τύπος

SOHC, υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam 

Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ)

92 x 81.5 

Κυβισμός (cc)

1084

Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές

75 (102)/7500

Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές)

104/6.250

 

Γωνία κάστερ

26,5°

Βάρος πλήρως υγρών (κιλά)

238

Μεταξόνιο (χλστ)

1535

Ύψος σέλας (χλστ)

820

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)

20.4

 

Φρένα Εμπρός

Ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, δύο πλευστοί δίσκοι 310mm 

Φρένα Πίσω 

Μονοπίστονη δαγκάνα, μονός δίσκος 256mm 

Ανάρτηση Εμπρός

Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 43mm SFF-BP με περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή 150mm.

Ανάρτηση Πίσω 

Μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι Pro-Link με αμορτισέρ αερίου της SHOWA, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή άξονα 150mm 

Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού

120/70R17 M/C (58W)

Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού

180/55R17 M/C (73W)

 

 

Επόμενο άρθρο »

Η turing Honda NT1100 αποκτάει νέα χρώματα για το 2024

« Προηγούμενο άρθρο

Υβριδική μοτοσυκλέτα: Συνδυάζει πλεονεκτήματα, αλλά με τι κόστος;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ