• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
«Θα κριθεί στη Βαλένθια»
Η συζήτηση στρέφεται στον αγώνα για τον τίτλο την Πέμπτη
Νέα 26/10/2023 - 19:45

Η συνέντευξη της Πέμπτης με τους Bagnaia, Martin και Bezzecchi

Ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσουν την πίστα της Buriram και εν όψει της δράσης στο OR Thailand Grand Prix, οι συνεντεύξεις τύπου κάλυψαν τα βασικά σημεία συζήτησης.

Ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) μαζί με τον πλησιέστερο αντίπαλο Jorge Martin (Prima Pramac Racing), που θέλει να επιστρέψει στη Buriram και τον Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) καθώς εξακολουθεί να διεκδικεί τον τίτλο αλλά ψάχνει για περισσότερα να καταφέρει αυτό το σαββατοκύριακο.

FRANCESCO BAGNAIA:

«Πρώτα από όλα, είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ γιατί είναι μια από τις πίστες στις οποίες ήμουν πάντα ανταγωνιστικός. Μετακομίσαμε από την Ιαπωνία και τη Mandalika και την Αυστραλία, που είναι πίστες όπου δεν ήμουν ποτέ πολύ καλός σε κάποιον γύρο. Πάντα έκανα καλή δουλειά, αλλά πάντα δυσκολευόμουν εκεί. Τώρα πηγαίνουμε σε πίστες που μου αρέσουν πολύ. Έχουμε πολλές στροφές με δυνατό φρενάρισμα. Πέρυσι ήμουν πολύ ανταγωνιστικός, οπότε Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».

Υπάρχει κάτι σε αυτούς τους τελικούς τέσσερις Αγώνες που σας ανησυχεί;

«Ας δούμε γιατί είναι καλό για μένα, αλλά είναι καλό και για τους άλλους αναβάτες της Ducati. Ο Jorge και ο Bez πέρυσι ήταν πολύ ανταγωνιστικοί όπως στη Μαλαισία, οπότε ας δούμε ότι απλά μπορούμε να έχουμε κάποιο πλεονέκτημα όσον αφορά την αίσθηση . Είμαι σίγουρος ότι αυτό το κομμάτι θα με βοηθήσει πολύ σε σύγκριση με το Phillip Island, αλλά ας δούμε ότι είναι πάντα δύσκολο να προβλέψεις ένα Σαββατοκύριακο. Ο πρώτος στόχος θα είναι να μην είμαι στις πρώτες κατατακτήριες, οπότε ας δούμε».

Μπορείτε να μας δώσετε μια εικόνα για τη τακτική σας σε αυτό το τέλος της σεζόν;

«Προφανώς πρέπει να πιέσω, αυτή τη στιγμή υπάρχουν 37 βαθμοί σε κάθε Σαββατοκύριακο, οπότε δεν υπάρχει χρόνος να σκεφτώ το πρωτάθλημα. Θέλω να συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω πιέζοντας όλο το Σαββατοκύριακο για να έχω μια καλή αίσθηση για τον Αγώνα, αλλά δεν είναι καιρός να σκεφτούμε το πρωτάθλημα. Νομίζω ότι μπορούμε να αρχίσουμε να το εξετάζουμε μετά το Κατάρ όταν μπορούμε να δούμε και να κατανοήσουμε ξεκάθαρα την κατάσταση του πρωταθλήματος».

Θα κριθεί το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Βαλένθια;

«Ναι, θα μπορούσε να είναι. Έχω χάσει πολλούς βαθμούς από πολλά λάθη που έχω κάνει. Είχα επίσης κακή τύχη, αλλά έχασα βαθμούς. Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία δύο Σαββατοκύριακα τα κατάφερα με μια πολύ καλή δουλειά στον Αγώνα και άνοιξε τη διαφορά ξανά, αλλά οι 27 βαθμοί δεν είναι αρκετοί για να χαλαρώσεις, οπότε ας δούμε. Ξέρω πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι να φτάσεις στη Βαλένθια, αλλά θα μπορούσε να συμβεί».

JORGE MARTIN:

«Ήταν πραγματικά οδυνηρό τα δύο τελευταία Σαββατοκύριακα. Οδηγώντας πολλούς γύρους και μετά τη μία πτώση στην άλλη, είχα το λάθος ελαστικό, αλλά ξέρετε, ήμουν γρήγορος. Αυτό είναι το πράγμα που με κρατάει ζωντανό, που ξέρω ότι έχω την ταχύτητα Ποτέ δεν ξέρεις όταν φτάνεις σε μια νέα πίστα, αλλά την περασμένη σεζόν ήμουν δυνατός και είμαι σίγουρος ότι με αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα μπορώ επίσης να είμαι γρήγορος και ελπίζω ότι μπορούμε… η τακτική μου είναι να επιτεθώ και να κερδίσω και τους δύο Αγώνες».

Είναι δύσκολο να μην σκέφτεσαι τι θα μπορούσε να είχε συμβεί;

«Είναι η πρώτη φορά που παρακολουθώ τον Αγώνα από το Phillip Island (εικόνες στην οθόνη), οπότε φανταστείτε, ήταν δύσκολο. Ήμουν πεπεισμένος ότι έκανα τη σωστή επιλογή, αλλά οι τελευταίοι τέσσερις γύροι ήταν ένας εφιάλτης. Προσπαθούσα να βάλω όλες μου τις ικανότητες να προσπαθήσω να μην πέσω και να είμαι γρήγορος με αυτά τα ελαστικά και να μην το περιπλέκω υπερβολικά, αλλά έγινε αυτό που έγινε. Προχωρώ και θα προσπαθήσω ξανά αυτό το Σαββατοκύριακο».

Ώρα να είστε πιο ασφαλείς και λιγότεροι ριψοκίνδυνοι;

«Μερικές φορές όταν είσαι γρήγορος και με τα δύο ελαστικά είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Νόμιζα ότι η χρήση του ελαστικού ήταν παρόμοια στο Phillip Island, και τα δύο ήταν πάνω από 100%, οπότε έκανα το στοίχημα. Για μένα δεν ήταν ένα στοίχημα όπως νόμιζα. Ήταν η σωστή επιλογή. Μιλήσαμε και ξέρετε, πρέπει να κάνουμε το ίδιο και με τους αντιπάλους μου τουλάχιστον».

Στην ανάρτηση στα social media με το κείμενο «No risk, no story»:

«Ήμουν στην παραλία Bondi και είδα αυτή την τοιχογραφία που ζωγράφισαν πολλοί καλλιτέχνες και είπα ότι ήταν η θέση μου, οπότε έβγαλα τη φωτογραφία! Είναι λίγο της νοοτροπίας μου, του τρόπου οδήγησης μου, αλλά σίγουρα δεν θα το κάνω και να ρισκάρω πολύ στους επόμενους Αγώνες με τα ελαστικά».

MARCO BEZZECCHI

«Λοιπόν, δεν μπορώ να παραπονεθώ συνολικά. Έχω αφαιρέσει τα ράμματα, οπότε αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα, επειδή το δέρμα μου δεν είναι πια σφιχτό, αισθάνομαι καλύτερα και είμαι πολύ περήφανος πλέον για την ουλή μου. Είχα μία επιπλέον μέρα για ξεκούραση για να κάνω θεραπεία δύο φορές την ημέρα ή και τρεις φορές την ημέρα. Όποτε δεν είχα τίποτα να κάνω, προσπαθούσα να βοηθήσω τον ώμο και το χέρι να ανακάμψουν. Το χέρι μου δημιουργούσε πολλά προβλήματα στην Αυστραλία. Γενικά, είμαι πολύ χαρούμενος που επιτέλους επιστρέφω στη μοτοσυκλέτα και προσπαθώ να δω πώς νιώθω».

Περιμένεις να νιώσεις πολύ καλύτερα από το Phillip Island δεδομένου ότι έχουν περάσει μόνο έξι ημέρες…

«Λοιπόν, στην Ινδονησία, υπήρχε πολύς πόνος επειδή η επέμβαση έγινε πέντε ημέρες πριν. Υπήρχε πόνος στο οστό και παντού γύρω από αυτήν την περιοχή. Στην Αυστραλία, ήταν περισσότερο η κούραση. Ο πόνος ήταν λιγότερος, αλλά η κούραση περισσότερη. Περίμενα να παλέψω περισσότερο, αλλά δυστυχώς δεν το έκανα. Εδώ πραγματικά δεν ξέρω. Ελπίζω να είμαι πιο δυνατός και να είμαι σε καλύτερη φόρμα, αλλά φυσικά ξέρω ότι θα πρέπει να υποφέρω. Η τακτική είναι ήδη έτοιμη για αυτό. Μπορώ να αντέξω τον πόνο και μπορώ να υποφέρω, οπότε ελπίζω να πάει καλά».

Τι είναι αυτό που σε κάνει τόσο δυνατό σε αυτή την πίστα;

«Ναι, είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ, πέρυσι ήμουν γρήγορος είχα την πρώτη μου pole position, οπότε ήταν μια υπέροχη στιγμή. Μου αρέσουν οι ζώνες δυνατού φρεναρίσματος, είναι ένα μέρος της οδήγησης που μου δίνει πολλά συναισθήματα, οπότε απολαμβάνω πίστες όπου πρέπει να φρενάρεις αρκετά δυνατά. Αυτή η πίστα είναι πολύ ιδιαίτερη γιατί έχει επίσης ένα πολύ δύσκολο μέρος της. Είναι κάτι που μου αρέσει πολύ να οδηγώ σε μια μικτή πίστα και νομίζω ότι φέτος έκανα μια περαιτέρω προσπάθεια στο φρενάρισμα, οπότε είμαι περίεργος να δω πώς θα οδηγήσω, αλλά πρώτα απ' όλα πρέπει να δω πώς νιώθω σωματικά και μετά από εκείνο το σημείο μπορούμε να αρχίσουμε να δουλεύουμε σε αυτό».

Τι γίνεται με το πρωτάθλημα;

«Λοιπόν, πρέπει να πω ότι αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο. Είμαι πολύ μακριά από τον Jorge και ο Pecco είναι λίγο πιο δυνατός από εμένα. Ο στόχος μου όταν επέστρεψα στην Ινδονησία πολύ νωρίς μετά από τον τραυματισμό ήταν να αναρρώσω. Ήταν απλώς για να επανέλθω και να προσπαθήσω να μείνω στη μοτοσυκλέτα γιατί είδα από τον Enea, τον Miguel και τον Marc ότι όσο περισσότερο χρόνο μένεις μακριά τόσο περισσότερο χρόνο χρειάζεσαι για να αναρρώσεις, οπότε μόλις είδα μια μικρή πιθανότητα είπα εντάξει, πρέπει να πάω να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα, να προσπαθήσω να μείνω σε αυτό και να προσπαθήσω να μην χάσω αυτή τη δυναμική. Ο Brad, για παράδειγμα, δεν είναι πολύ κοντά. Μπόρεσα να διαχειριστώ αυτό το κενό αρκετά καλά, αλλά πλέον είναι πολύ δύσκολο να μην χάσεις βαθμούς. Θα παλέψω μέχρι το τέλος και αν έχω μια πιθανότητα σίγουρα θα τα δώσω όλα».

Επόμενο άρθρο »

Η συνέντευξη των Διευθυντών των ομάδων της μάχης του τίτλου οδηγών

« Προηγούμενο άρθρο

Brembo - Τα φρένα στην απαιτητική πίστα Chang της Ταϊλάνδης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ