• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πρώτη επίσημη δοκιμή με τα Pirelli στη Moto2 και Moto3
Για το πρωτάθλημα του 2024
Νέα 23/11/2023 - 15:57

 

Μετά απο το τελευταίο Grand Prix αυτής της σεζόν, τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου, οι ομάδες και οι αναβάτες των Πρωταθλημάτων Moto2 και Moto3 θα παραμείνουν μία ακόμη μέρα στο Circuit Ricardo Tormo στη Βαλένθια για την πρώτη επίσημη δοκιμή του 2024 με τα ελαστικά της Pirelli. 

Αυτή θα είναι η δεύτερη δοκιμή μετά την ιδιωτική που πραγματοποιήθηκε με θετικά αποτελέσματα στις αρχές Σεπτεμβρίου στη Βαρκελώνη.

Μάλιστα οι συγκεκριμένες δοκιμές θα είναι η τελευταίες για φέτος πριν από την έναρξη της επόμενης σεζόν, η οποία θα εγκαινιάσει επίσημα την εποχή Pirelli στη Moto2™ και στη Moto3™.

Οι πρώτες επίσημες δοκιμές μέσα στο 2024 πραγματοποιούνται στη Jerez de la Frontera από τις 28 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου 2024 πριν από το πρώτο Grand Prix στο Κατάρ.


 
Τα ελαστικά που είναι διαθέσιμα για τη δοκιμή της Βαλένθια είναι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν ήδη στη Βαρκελώνη, τόσο ως προς τις διαστάσεις όσο και ως προς τις συνθέσεις. 

Αυτά είναι τα DIABLO™ Superbike slicks και τα DIABLO™ Rain wet που είναι ελαστικά παραγωγής και είναι διαθέσιμα σε κάθε μοτοσικλετιστή.


 

Άλλο ένα σημαντικό τεστ στην προετοιμασία για τη σεζόν 2024
 
«Η Μπαρτσελόνα ήταν μια πρώτη ιδιωτική δοκιμή και πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες «plug & play», δηλαδή χωρίς να μπορέσουμε να ρυθμίσουμε τη μοτοσυκλέτα όσο το δυνατόν καλύτερα, δεδομένου ότι οι ομάδες και οι αναβάτες βρίσκονταν ακόμα στη μέση των αντίστοιχων πρωταθλημάτων τους. 

Ωστόσο, τα σχόλια ήταν πολύ θετικά και σε αυτή την περίπτωση ο στόχος ήταν, πάνω απ' όλα, να επαληθεύσουμε εάν τα μεγέθη και οι ενώσεις που επιλέξαμε ήταν η σωστή επιλογή. Υπό αυτή την έννοια, η Μπαρτσελόνα ήταν ένας εξαιρετικός χώρος αποδείξεων δεδομένου ότι είναι μια αρκετά απαιτητική πίστα για τα ελαστικά. 

Τώρα έχουμε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε το πρώτο επίσημο τεστ για το 2024, στην προκειμένη περίπτωση αφού ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα και σε μια πίστα με διαφορετικά χαρακτηριστικά: μικρές ευθείες, εκτός από την αρχή/τερματισμό, και πολλές μάλλον αργές στροφές σε χαμηλά γρανάζια. 

Μια πίστα που δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική, αλλά στενή, και που συχνά βλέπει τους αναβάτες σε «αδύνατο».

Θα είναι μια καλή ευκαιρία να ελέγξουμε ξανά την απόδοση των ελαστικών μας - δεδομένου ότι και στη Βαλένθια θα έχουμε ακριβώς τις ίδιες επιλογές που χρησιμοποιήθηκαν ήδη στην πρώτη δοκιμή, για να ξεκινήσουμε το 2024 την πρώτη μας σεζόν ως αποκλειστικοί προμηθευτές των Πρωταθλημάτων Moto2 και Moto3 στο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Ελαστικά Moto2

Διαστάσεις
· Slick: Εμπρός 125/70 R17 – Πίσω 200/65 R17
· Βρόχινα: Εμπρός 120/70 R17 – Πίσω 200/60 R17
 
Κατανομή ανά αναβάτη
· Slick: Εμπρός 3 SC1 (μαλακό) και 3 SC2 (μεσαίο) – Πίσω 3 SC0 (μαλακό) και 3 SC1 (μεσαίο)
· Βρόχινα: 2 σετ (Εμπρός + Πίσω) SCR1
 
Συνιστώμενο εύρος θερμής πίεσης (μετα απο τις κουβέρτες) 
· Slick: Εμπρός 2,2/2,4 bar (32/35 psi) – Πίσω 1,65/1,8 bar (24/26 psi)
· Βρόχινα: Εμπρός 2,3/2,4 bar (33,4/35 psi) – Πίσω 2,0/2,2 bar (29/32 psi)
 
Ελαστικά Moto3
 
Διαστάσεις 
· Slick: Εμπρός 100/70 R17 – Πίσω 120/70 R17
· Βρόχινα: Εμπρός 100/70 R17 – Πίσω 125/70 R17
 
Κατανομή ανά αναβάτη
· Slick: Εμπρός 3 SC1 (μαλακό) και 3 SC2 (μεσαίο) – Πίσω 3 SC1 (μαλακό) και 3 SC1 (μεσαίο)
· Βρόχινα: 2 σετ (Εμπρός + Πίσω) SCR1
 
Συνιστώμενο εύρος θερμής πίεσης (μετα απο τις κουβέρτες) 
· Slick: Εμπρός 1,8/2,0 bar (26/29 psi) – Πίσω 1,7/1,9 bar (24,5/27,5 psi)
· Βρόχινα: Εμπρός και πίσω 1,9 bar (27,5 psi)
 
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατανομή των ελαστικών και το πρόγραμμα δοκιμών είναι διαθέσιμες στο παρακάτω infographic.


 
 

 

Επόμενο άρθρο »

Brembo Valencia - Τελευταίος αγώνας του Marquez με το HRC αλλά όχι με την Brembo

« Προηγούμενο άρθρο

Η Michelin ετοιμάζεται να γιορτάσει τον 34ο τίτλο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ