• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η πρώτη εκτός Κίνας CFMoto 450 CL-C αποκαλύφθηκε στις Φιλιππίνες
Νέα Αγοράς 04/12/2023 - 10:12

Ακριβώς στην ώρα και πριν την περίοδο των διακοπών, μπορούμε να δούμε ό,τι πιο πρόσφατο και καλύτερο έχει να προσφέρει η κινεζική μάρκα στον κόσμο παρουσιάζοντάς την στις Φιλιππίνες.

Η CFMoto ξεκίνησε να λειτουργεί το 1989 και είναι χαρά να βλέπουμε ότι η μάρκα έχει φτάσει τόσο μακριά με μεγάλες μοτοσυκλέτες, ακόμα και μερικούς συναρπαστικούς νέους κινητήρες στον ορίζοντα. Θα περιμέναμε ότι κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η CFMoto θα είχε σταματήσει τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων και θα επέτρεπε στην αγορά να μπει στο πνεύμα των γιορτών με την υπάρχουσα σειρά μοτοσυκλετών της, αλλά αυτή η κινεζική μάρκα συνεχίζει να έχει κάτι να προσφέρει. Η EICMA ήταν ήδη επιτυχημένη για τη CFMoto και φαίνεται ότι ο κατασκευαστής μοτοσικλετών θέλει να συνεχίσει να ασκεί πίεση. Η νέα μεγάλη είσοδος στο χώρο της μοτοσυκλέτας μεσαίου κιβυσμού είναι η CFMoto 450 CL-C του 2024.

Μετά την 450 SS και την 450 NK, η 450 CL-C είναι μία μοτοσυκλέτα cruiser, υιοθετώντας την ίδια φιλοσοφία που έκανε τόσο δημοφιλή τη σειρά SS και NK: Καλή σχεδίαση, καλά υλικά και καλή τιμή. Η τιμή αυτού του μοντέλου στις Φιλιππίνες έχει οριστεί στις 287.900 PHP, ή περίπου 5.200 $ USD, δεδομένης της συναλλαγματικής ισοτιμίας τη στιγμή της σύνταξης.

Υπάρχουν στοιχεία βρετανικού σχεδιασμού στη μοτοσυκλέτα και το σχήμα της CL-C μοιάζει με Triumph Bonneville Bobber ακόμη και μέχρι την τάπα της βενζίνης. Αν και μοιάζει, δεν έχει την ανάρτηση της Bobber και αντ' αυτού έχει ένα πίσω αμορτισέρ που κρύβεται έξυπνα πίσω από την εξάτμιση και τον ιμάντα μετάδοσης της κίνησης.

Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας είναι ένας υδρόψυκτος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με στροφαλοφόρο άξονα 270 μοιρών, χωρητικότητα 449 κ.εκ. που αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή έως 42Nm στις 6.250 σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Δεδομένων των αριθμών ισχύος και του κυβισμού της, η μοτοσυκλέτα ταιριάζει περισσότερο με τη Honda Rebel 500 και τη νέα cruiser 400 κ.εκ. της Kawasaki.

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένα πιρούνια και μονό αμορτισέρ στο πίσω ψαλίδι. Το πιρούνι είναι 37 χιλιοστών, ενώ ο μονός δίσκος μπροστά είναι 320 χιλιοστά και ο πίσω δίσκος 220 χιλιοστά. Οι τροχοί έχουν ένα σετ ελαστικών CST με 130/90/R16 μπροστά και 150/80/R16 πίσω.

Ο έλεγχος της πρόσφυσης και το ABS διπλού καναλιού είναι στάνταρ και για το μοντέλο των Φιλιππίνων, ενώ η οθόνη είναι μία κυκλική οθόνη TFT. Εκτός από αυτό, διαθέτει όλα τα σύγχρονα διακοσμητικά με LED γύρω από τον προβολέα μέχρι τα φλας και τα πίσω φώτα επίσης.

 

Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τη Honda Rebel 500 και άλλες παρόμοιας μεγέθους cruisers όπως η Kawasaki Eliminator. Θα ενταχθεί επίσης στην κατηγορία 350 της Royal Enfield. Ωστόσο, μπορούμε ήδη να επιβεβαιώσουμε ότι μεταξύ των μοντέλων που αναφέρθηκαν, η 450 CL-C θα είναι πιθανώς η πιο cruiser στην κατηγορία της χάρη σε αυτόν τον εν σειρά δικύλινδρο των 270 μοιρών.

Επόμενο άρθρο »

Πρώτη επαφή με τις Tiger 900 του 2024 και τις νέες Speed 400 και Scrambler 400 X της Triumph

« Προηγούμενο άρθρο

Αλλαγή εξάτμισης: πολύς θόρυβος για το τίποτα;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ