• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών FOBO Bike 2 TPMS
Νέα Αγοράς 08/12/2023 - 00:56

Το σύστημα παρακολούθησης FOBO Bike 2 TPMS εξασφαλίζει τη μέτρηση της πίεσης των ελαστικών με απρόσκοπτο τρόπο και εύκολη τοποθέτηση plug-and-play.

Ένα σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, είναι πολύ σημαντικό για όλους τους αναβάτες, ακόμη και τους πιο έμπειρους αναβάτες που είτε από συνήθεια είτε από κάτι που παρατηρούν αμέσως μόλις ανέβουν στη μοτοσυκλέτα, με την πρώτη στροφή του τιμονιού αναγνωρίζουν ότι μπορεί το μπροστινό ή το πίσω ελαστικό να χρειάζεται αέρα.

Αυτό που είναι σημαντικό για το FOBO Bike 2 είναι ότι το σύστημά του είναι εντελώς απρόσκοπτο, εύκολο στη σύνδεση (σύμφωνα με τα σωστά βήματα) και εξαιρετικό, καθώς συνδέεται με το τηλέφωνό μας.

Τα καπάκια των βαλβίδων πλήρωσης είναι οι αισθητήρες του συστήματος ελέγχου της πίεσης.

 

Οι αισθητήρες που τοποθετούνται στις βαλβίδες πλήρωσης των ελαστικών, λειτουργούν με συνδεσιμότητα Bluetooth 5.0 χαμηλής κατανάλωσης και επομένως έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας τους και δεν επιβαρύνουν πολύ τη λειτουργία της μπαταρίας του τηλεφώνου. Η FOBO ισχυρίζεται ότι μπορούν να δουλέψουν έως και ένα έτος μόνο με ένα ζευγάρι μπαταριών CR1632. Υπάρχουν δύο διαθέσιμα χρώματα για το σύστημα παρακολούθησης με τα καπάκια των βαλβίδων να είναι ασημί ή μαύρα. Η διαδικασία σύνδεσης είναι εύκολη. Πρώτα πρέπει να κατεβεί η εφαρμογή FOBO Bike 2 που είναι διαθέσιμη στο App Store ή στο Google Play Store. Μετά πρέπει να γίνει εγγραφή σε έναν λογαριασμό για την κυριότητα των αισθητήρων. Κάθε αισθητήρας είναι κλειδωμένος σε αυτόν τον λογαριασμό, αλλά αργότερα μπορεί να μεταφερθεί ή να εκχωρηθεί εκ νέου σε άλλο χρήστη ή άλλη μοτοσυκλέτα, εάν χρειαστεί. Μπορεί να δημιουργηθεί ένα προφίλ που είναι συγκεκριμένο για μια μοτοσυκλέτα. Η εφαρμογή επιτρέπει να ρυθμιστούν τα όρια χαμηλής και υψηλής πίεσης των ελαστικών και θα ειδοποιήσει μόλις φτάσουν οι πιέσεις στα συγκεκριμένα όρια καθώς και στην ιδανική στατική (κρύα) πίεση των ελαστικών. Τα όρια πίεσης βρίσκονται σύμφωνα με τις συστάσεις της μάρκας και του μοντέλου του ελαστικού και τις προτεινόμενες από τον κατασκευαστή πιέσεις για τη μοτοσυκλέτα. Μετά τη ρύθμιση του smartphone, συνιστάται η επιλογή τοποθέτησης παξιμαδιού κλειδώματος. Το κιτ συνοδεύεται από κλειδί και μπρελόκ που πρέπει να έχουμε μαζί μας για να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει το κάθε παξιμάδι σε περίπτωση που χρειαστεί να συμπληρώσουμε αέρα.

Στην οθόνη του κινητού μας αναγράφονται οι πιέσεις των ελαστικών και λαμβάνουμε ειδοποιήσεις για τις μεταβολές τους.

Όσον αφορά την ακρίβεια, το σύστημα είναι αρκετά ακριβές και οι αισθητήρες μπορεί να έχουν μία διαφορά +/-0,5 psi που οφείλεται στην απώλεια στατικής πίεσης μεταξύ των γεμισμάτων αέρα κάτι που συμβαίνει και ανάμεσα σε κάθε μέτρηση στους μετρητές πίεσης αέρα και πρέπει να το υπολογίζουμε. Πρακτικά μπορούμε να καταλάβουμε τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας αν έχει βαριά αίσθηση και απλώς να ελέγξουμε την εφαρμογή για να επιβεβαιώσουμε αν έχει να κάνει με τα ελαστικά. Μπορούμε επίσης να ανιχνεύσουμε και να παρακολουθήσουμε την πίεση και τη θερμοκρασία για μια συγκεκριμένη περίοδο, χάρη στα γραφήματα στην εφαρμογή FOBO. Λαμβάνοντας αυτές τις πληροφορίες, η εφαρμογή θα εντοπίσει εάν συμβαίνει μια αργή ή γρήγορη διαρροή και θα ειδοποιήσει τον χρήστη.

Η καταγραφή των μεταβολών των πιέσεων είναι σημαντική εφαρμογή και πολύ χρήσιμη.

 

Εάν η μοτοσυκλέτα μας διαθέτει ενσωματωμένο TPMS, τότε το σύστημα FOBO Bike 2 δεν χρειάζεται. Εάν, ωστόσο, πρέπει να εγκατασταθεί ένα σύστημα παρακολούθησης από την αντιπροσωπεία, τότε αυτό μπορεί να είναι μια εναλλακτική λύση. Για άλλες μοτοσυκλέτες παλαιότερες ή που δεν διαθέτουν την επιλογή προσθήκης TPMS από το εργοστάσιο, τότε είναι μια πολύ καλή εφαρμογή.

 

Οι έμπειροι αναβάτες θα μπορούν να καταλάβουν εάν δεν έχουν αέρα μέσω της αίσθησης. Ωστόσο, το FOBO Bike 2 κάνει τις εικασίες σε μια τακτοποιημένη και βολική συσκευασία που δεν γεμίζει το τιμόνι της μοτοσυκλέτας και το πιο σημαντικό είναι ότι καταγράφονται τα δεδομένα κάτι που οι έμπειροι αναβάτες σίγουρα θέλουν να ξέρουν.

Επόμενο άρθρο »

Με μεγάλη επιτυχία έγινε η 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.

« Προηγούμενο άρθρο

Κατάλογος της HEBO για το 2024

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ