• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τελικός IGTC στο Άμπου Ντάμπι: Δεύτερη θέση στο βάθρο για τη #46 BMW M4 GT3
Νέα 12/12/2023 - 11:20

Η BMW M Team WRT ολοκλήρωσε τη σεζόν του 2023 στο Intercontinental GT Challenge (IGTC) με έναν ακόμη τερματισμό στο βάθρο. Στο Gulf 12 Hours στο Άμπου Ντάμπι, η #46 BMW M4 GT3 έφτασε κοντά στη νίκη μέχρι τη γραμμή του τερματισμού.

Μετά από δώδεκα ώρες Αγώνα στο Yas Marina Circuit, οι Valentino Rossi, Dries Vanthoor και Nick Yelloly εξασφάλισαν τη δεύτερη θέση με διαφορά μόνο δώδεκα δευτερολέπτων. Η #32 BMW M4 GT3, που οδηγούν οι Philipp Eng, Sheldon van der Linde και Charles Weerts, έμεινε πίσω στον αγωνιστικό χώρο μετά το πρώτο τρίτο του Αγώνα λόγω προβλήματος στην εξάτμιση και τερμάτισε στη 14η θέση γενικής (ένατη στην κατάταξη IGTC). Στην κατάταξη κατασκευαστών IGTC, η BMW τελείωσε τη σεζόν στη δεύτερη θέση, ενώ στην κατάταξη οδηγών, οι Vanthoor, Eng και van der Linde εξασφάλισαν τις θέσεις τρία, τέσσερα και πέντε.

Από την τέταρτη θέση στο grid, ο Vanthoor στην #46 BMW M4 GT3 ανέβηκε αμέσως στην τρίτη θέση μετά την εκκίνηση. Χάρη στις ισχυρές επιδόσεις και των τριών οδηγών και την έξυπνη στρατηγική δουλειά της ομάδας, το αυτοκίνητο #46 εντάχθηκε γρήγορα στη μάχη στο μπροστινό μέρος. Μετά από επτάμιση ώρες, ο Rossi πήρε το προβάδισμα στο τέλος μιας μεγαλύτερης περιόδου FCY (Full Course Yellow) και αυτοκινήτου ασφαλείας. Διατήρησε αυτή τη θέση σε όλη τη διάρκεια της 1 ώρας του και παρέδωσε το #46 στο προβάδισμα στον Yelloly. Ωστόσο, ένα πρόβλημα με τα πεντάλ κόστισε λίγα δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια του pit stop και το αυτοκίνητο #46 γλίστρησε ξανά στη δεύτερη θέση. Τις υπόλοιπες ώρες του Αγώνα, το πλήρωμα συνέχισε να πιέζει και κράτησε ζωντανό τον αγώνα για τη νίκη μέχρι το τέλος.

Η #32 BMW M4 GT3 ήταν επίσης πολλά υποσχόμενη στο πρώτο τρίτο του Αγώνα. Ωστόσο, μετά από τέσσερις ώρες αγώνα, ένα πρόβλημα με την εξάτμιση απαιτούσε μια σύντομη επισκευή στο pit και το μονοθέσιο #32 επέστρεψε στην πίστα αρκετούς γύρους πίσω. Οι Eng, van der Linde και Weerts οδήγησαν στη συνέχεια έναν ομαλό αγώνα, κερδίζοντας ξανά θέσεις. Ωστόσο, η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη για να μπει το αυτοκίνητο ξανά στη μάχη για τις πρώτες θέσεις.

Αντιδράσεις μετά τον Αγώνα των 12 Ωρών.

Vincent Vosse (Team Principal BMW M Team WRT):

«Φυσικά, όταν έρχεσαι σε έναν Αγώνα έχει πάντα στόχο τη νίκη. Και δεν το βλέπουμε αλλιώς. Πλησιάσαμε με το αυτοκίνητο #46. Το να τελειώσουμε έναν Αγώνα 12 ωρών 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο αφού είχαμε το τεχνικό πρόβλημα με αυτό το μονοθέσιο σε pit stop χάνοντας περίπου 15 δευτερόλεπτα είναι λίγο γλυκόπικρο, αλλά στο τέλος είχαμε έναν δυνατό Αγώνα. Το #32 δυστυχώς είχε ένα πρόβλημα εξάτμισης που μας κόστισε μερικούς γύρους και δεν μπορούσαμε ποτέ να επιστρέψουμε με αυτό το αυτοκίνητο. Εμείς κάναμε τη δουλειά. Το να τερματίζουμε δεύτεροι στους κατασκευαστές και να τερματίζουμε δεύτεροι στον Αγώνα δεν είναι ακριβώς αυτό που μας αρέσει, αλλά αυτό μας κάνει πιο δυνατούς για την επόμενη χρονιά».

 

Valentino Rossi (#46 BMW M4 GT3):

«Στο τέλος, ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να φτάσουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο Αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει και να ήμασταν στη 1η θέση. Οπότε στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με τα πεντάλ και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pit stop. Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί στο τέλος χάσαμε για 12 δευτερόλεπτα, οπότε θα μπορούσε να ήταν μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά ούτως ή άλλως, είναι υπέροχο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι υπέροχο να τελειώνεις τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση».

 

Dries Vanthoor (#46 BMW M4 GT3):

«Τερματίσαμε δεύτεροι στο τέλος στο Gulf 12 Hours. Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα ξεκινώντας από την 4η θέση. Είχαμε ένα καλό Σαββατοκύριακο και το αυτοκίνητό μας ήταν πραγματικά πολύ καλό. Οπότε από αυτή την άποψη μπορούμε να είμαστε πολύ χαρούμενοι, πρέπει να πω. Είναι κρίμα να καταλήξουμε δεύτεροι, χάνοντας την πρώτη θέση με μόλις 12 δευτερόλεπτα. Αλλά τα έδωσα όλα στη διπλή μου θητεία, νομίζω ότι ποτέ δεν έδωσα τόσα πολλά για να είμαι ευτυχισμένος».

 

Nick Yelloly (#46 BMW M4 GT3):

«Μετά από τον μακρύ Αγώνα 12 ωρών καταφέραμε να τερματίσουμε στη 2η θέση. Μπορούμε να είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Ήταν ένας μεγάλος, μακρύς, σκληρός Αγώνας. Ήταν χαρά να συνεργαστώ με την BMW M Team WRT για πρώτη φορά στην BMW M4 GT3 και επίσης με τον Vale, έναν πραγματικό θρύλο, καθώς και με τον Dries, ο οποίος είναι επίσης θρύλος. Όλοι έκαναν εξαιρετική δουλειά σε όλη τη διάρκεια των 12 ωρών και το να βγούμε στο βάθρο είναι προφανώς πολύ καλό για όλους μας».

 

Philipp Eng (#32 BMW M4 GT3):

«Ήταν, φυσικά, απογοητευτικό που είχαμε το τεχνικό πρόβλημα. Μας κόστισε αρκετούς γύρους και έτσι η μάχη του πρωταθλήματος ουσιαστικά τελείωσε. Ωστόσο, είχαμε ένα καλό πακέτο εδώ και το αυτοκίνητο είχε καλή απόδοση. Το αποκορύφωμα της σεζόν ήταν φυσικά η νίκη στο Spa. Επιπλέον, υπήρξε η νίκη στην Indianapolis και το βάθρο στο Kyalami. Δεν ήμουν προσωπικά παρών στην έναρξη της σεζόν στο Bathurst. Ως εκ τούτου, ήταν φανταστικό να βρίσκομαι στη μάχη του τίτλου μέχρι τον τελευταίο Αγώνα σε αυτόν τον άκρως ανταγωνιστικό τομέα παρά τον έναν Αγώνα λιγότερο. Αλλά, τελικά, δεν ήταν γραφτό να γίνει. Τα έδωσα όλα και μπορώ μόνο να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην BMW M Team WRT, τη ROWE Racing και όλους τους συναθλητές μου. Έχω οδηγήσει με πολλούς από αυτούς σε διαφορετικούς συνδυασμούς αυτή τη σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω τους Marco (Wittmann), Nick, Dries, Sheldon, Charles, Maxime (Martin) και Augusto (Farfus). Και ευχαριστώ την BMW M Motorsport για την εμπιστοσύνη. Ήταν μια εκπληκτική σεζόν»!

Επόμενο άρθρο »

Ελαστικά Metzeler Karoo 4 και BMW R 1300 GS:

« Προηγούμενο άρθρο

Η BMW Motorrad World Endurance Team σε καλή θέση στο Πρωτάθλημα Αντοχής FIM 2024

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ