• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Απορρίφθηκε η πρόταση για χαμηλότερα όρια ταχύτητας στις μοτοσυκλέτες
Από την Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Νέα Αγοράς 18/12/2023 - 10:29

Οι προτάσεις για τη θέσπιση χαμηλότερων ορίων ταχύτητας για τα αυτοκίνητα και διαφοροποιημένων ορίων ταχύτητας για κατόχους αδειών μοτοσικλέτας Α1, Α2 και Α απορρίφθηκαν κατά τη διάρκεια ψηφοφορίας στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Η εισηγήτρια Karima Delli ευρωβουλευτής, μέλος της Ομάδας των Πρασίνων/Ευρωπαϊκής Ελεύθερης Συμμαχίας είχε προτείνει διαφορετικά όρια ταχύτητας για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.

Συγκεκριμένα πρότεινε να ορισθεί μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα 90 χιλιόμετρα για την κατηγορία Α1, 100 χιλιόμετρα για την κατηγορία Α2 και 110 χιλιόμετρα για την κατηγορία Α.

Στην ψηφοφορία που έγινε την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023, τα μέλη της επιτροπής Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου απέρριψαν την πρόταση για τα νέα όρια ταχύτητας και ψήφισαν προτάσεις για την αναθεώρηση των κανόνων της ΕΕ για τις άδειες οδήγησης.

Ορισμένες από αυτές είναι:

  • Υποχρεωτικός ιατρικός έλεγχος για την ανανέωση άδειας οδήγησης
  • Δύο χρόνια δοκιμαστική περίοδος για αρχάριους οδηγούς
  • Προγράμματα εκπαίδευσης με στόχο την προετοιμασία για τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης
  • Άδειες οδήγησης που ανεβαίνουν σε smartphone


Η Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού συμφώνησε ότι οι άδειες οδήγησης θα πρέπει να ισχύουν τουλάχιστον για 15 χρόνια για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα και πέντε χρόνια για φορτηγά και λεωφορεία.

Ο Γενικός Γραμματέας της FEMA Βιμ Ταάλ είπε: «Αυτή είναι μια μεγάλη νίκη για τους ευρωπαϊους μοτοσυκλετιστές. Διαφορετικές ταχύτητες για διαφορετικούς κατόχους άδειας είναι η πιο γελοία και επικίνδυνη πρόταση που έχω ακούσει εδώ και καιρό. Αυτό όχι μόνο θα αποθάρρυνε πολλούς χρήστες του δρόμου να στραφούν σε μηχανοκίνητα δίκυκλα, αλλά θα έφερνε επίσης τον μοτοσικλετιστή σε μια απαράδεκτη επικίνδυνη κατάσταση. Μια νίκη σαν αυτή αποδεικνύει για άλλη μια φορά πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν ισχυρές οργανώσεις μοτοσικλετιστών σε όλη την Ευρώπη».

Το σχέδιο για την αναθεώρηση των κανόνων οδήγησης της ΕΕ θα ψηφιστεί από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στη σύνοδο ολομέλειας του Ιανουαρίου 2024.

Με βάση τις μελέτες της FEMA τα περισσότερα περιστατικά στα οποία εμπλέκονται μοτοσικλετιστές συμβαίνουν με χαμηλότερες ταχύτητες σε αγροτικούς και αστικούς δρόμους, όπου τα όρια ταχύτητας είναι αρκετά κάτω από τα 100 km/h.

Μόνο το 8% των θανατηφόρων μοτοσυκλετών συμβαίνουν σε αυτοκινητόδρομους.

Τα διαφοροποιημένα όρια ταχύτητας για κατόχους αδειών μοτοσικλέτας Α1, Α2 και Α θα οδηγήσουν σε καταστάσεις όπου οι μοτοσυκλετιστές θα αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα και βαρύτερα οχήματα με υψηλότερα όρια ταχύτητας στους ίδιους δρόμους.

Μια κατάσταση επικίνδυνη γιατί οι οδηγοί των αυτοκινήτων θα καθυστερούν εξ αιτίας των βραδυπορούντων μοτοσικλετιστών και θα κάνουν περισσότερες προσπεράσεις. 

Επόμενο άρθρο »

Η CFMoto Κατασκευάζει μοτοσυκλέτες για τη Yamaha Αποκλειστικά για την Κίνα

« Προηγούμενο άρθρο

Loncin XWolf 1000, το ισχυρότερο ATV είναι γεγονός!

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ