• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το εργοστάσιο παραγωγής σκούτερ της Honda στην Ιταλία
Νέα Αγοράς 04/01/2024 - 10:24

Μέσα σε ένα ολοκληρωμένο εργοστάσιο όπου όλα ξεκινούν από την αρχή, υπάρχουν και οι ακόλουθες διαδικασίες όπως χύτευση, συγκόλληση, συναρμολόγηση, τελική δοκιμή.

Είναι αυτονόητο ότι οι μοτοσυκλέτες που οδηγούμε είναι σύγχρονα θαύματα της μηχανικής. Η τεχνολογία που υπάρχει μέσα τους μπορεί πολύ εύκολα να θεωρηθεί δεδομένη, καθώς πολλή Έρευνα και Ανάπτυξη έχει γίνει σε όλες τις μοτοσυκλέτες που βλέπουμε στο δρόμο, ακόμα και στα απλά, μικρά σκούτερ.

Όσον αφορά την κατασκευαστική ικανότητα, λίγοι κατασκευαστές κάνουν τόσο καλές διεργασίες και διαδικασίες όσο η Honda. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον κόσμο και όχι τυχαία. Για δεκαετίες, η Honda προσαρμόζει με ακρίβεια ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος της – από την ανάπτυξη προϊόντων, έως την παραγωγή, μέχρι τον έλεγχο ποιότητας και τις δοκιμές. Τώρα, χάρη σε ένα βίντεο στο YouTube από το κανάλι αυτοκινήτου KondorCars, έχουμε μια εσωτερική ματιά στο εργοστάσιο συναρμολόγησης σκούτερ της Honda στην Atessa της Ιταλίας.

Η Honda Italia άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες της το 1971 στην Atessa, μια πόλη στην επαρχία Chieti, στο Abruzzo, στη νοτιοανατολική Ιταλία. Τότε, ήταν ένα αναπόσπαστο γρανάζι στη μηχανή των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της Honda, ξεκινώντας την παραγωγή το 1976 με μοντέλα όπως η CB125 και η NS125. Αυτά τα μοντέλα κατασκευάζονταν στην Ιταλία και στη συνέχεια εξήχθησαν σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές ξεκινώντας από το 1985. Αυτές τις μέρες, η Honda Italia χειρίζεται την παραγωγή σκούτερ για την Ευρωπαϊκή αγορά. Τα σκούτερ της Honda έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλή στην Ευρώπη, με μοντέλα όπως τα SH και ADV να απολαμβάνουν μεγάλες πωλήσεις.

Μιλώντας για αυτά, το Honda ADV350 είναι ένα δημοφιλές σκούτερ σε στιλ Adventure που ακολουθεί τα βήματα του μεγαλύτερου αδελφού του, του X-ADV. Όπως αποδεικνύεται από το βίντεο, τα πάντα, από τη χύτευση εξαρτημάτων αλουμινίου, τη συγκόλληση του πλαισίου και το βάψιμο των εξωτερικών τμημάτων, γίνονται μέσα στο εργοστάσιο Honda Italia. Είναι μια πραγματικά ενδιαφέρουσα ματιά στο πώς κατασκευάζονται οι μοτοσυκλέτες, ειδικά από έναν κατασκευαστή τόσο έμπειρο όσο η Honda.

Όπως μπορούμε να δούμε στο βίντεο, η Honda χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής για την παραγωγή των εξαρτημάτων των μοτοσυκλετών της. Τα εξαρτήματα του κινητήρα, τα ψαλίδια και τα εξαρτήματα του πλαισίου χυτεύονται, ενώ τα πλαίσια συγκολλούνται χρησιμοποιώντας αυτοματισμό και ρομποτική. Τα τμήματα των πλαϊνών πλαστικών, βάφονται από έμπειρους τεχνικούς και η τελική συναρμολόγηση γίνεται σε μια γραμμή συναρμολόγησης τελευταίας τεχνολογίας. Το τελευταίο βήμα είναι ο Ποιοτικός Έλεγχος και οι Δοκιμές, όπου οι τεχνικοί τοποθετούν τα σκούτερ σε δυναμόμετρα και δοκιμάζουν όχι μόνο την απόδοση του κινητήρα, αλλά και όλες τις λειτουργίες του όπως – φρένα, φώτα, ανάρτηση και ηλεκτρονικά.

Το Honda ADV350 είναι ένα σκούτερ μεσαίου μεγέθους της κατηγορίας ADV του Ιάπωνα κατασκευαστή. Ανάμεσα στην έκδοση ADV160 και του μεγαλύτερου X-ADV 750, το ADV350 προσφέρει στους αναβάτες μια μέση λύση όσον αφορά τις επιδόσεις και τις ικανότητες. Η ισχύς των 29 ίππων, είναι ικανοποιητική και οι περισσότεροι αναβάτες μπορούν εύκολα να κάνουν μια βόλτα όπως χαρακτηριστικά τα σκούτερ έχουν χαμηλή θέση οδήγησης, αλλά η ανάρτηση μεγάλης διαδρομής, τα ελαστικά διπλής χρήσης και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το καθιστούν ένα σκούτερ που μπορεί να πάει παντού.

Επόμενο άρθρο »

Νέες μειωμένες τιμές για τα σκούτερ της ZONTES

« Προηγούμενο άρθρο

Νέο VOGE CU525

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ