• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli συμμετέχει σε περισσότερα από 150 πρωταθλήματα στην αγωνιστική σεζόν 2024
Νέα Αγοράς 14/02/2024 - 14:31

Οι κατηγορίες Moto2™ και Moto3™ χρησιμοποιούν ελαστικά της Pirelli που είναι ο μοναδικός προμηθευτής

Το WorldSBK παραμένει το κύριο πρωτάθλημα για την ανάπτυξη προϊόντων

Εστίαση σε νεαρά ταλέντα και γυναίκες με δεσμεύσεις στα talent cups και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικών

Χωρίς πρωτότυπα, αλλά στάνταρ ελαστικά για αγωνιστική τεχνολογία προσβάσιμη σε όλους

 

Η Pirelli είναι έτοιμη για τις προκλήσεις αγώνων μοτοσυκλέτας της επερχόμενης σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην Αυστραλία με τον πρώτο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM. Τα πιο σημαντικά νέα για το 2024 αντιπροσωπεύονται από την είσοδο στα Πρωταθλήματα Moto2™ και Moto3™ ως Μοναδικός Προμηθευτής Ελαστικών βάσει τριετούς συμφωνίας που προβλέπει ότι η Pirelli συμμετέχει στις κατηγορίες μικρού και μεσαίου βάρους του Grand Prix τουλάχιστον μέχρι τη σεζόν 2026 .

Η Ιταλική εταιρεία ελαστικών θα φέρει τη φιλοσοφία που περικλείεται στο διάσημο πλέον σύνθημά της «Πουλάμε αυτό με το οποίο αγωνιζόμαστε, αγωνιζόμαστε με ότι πουλάμε» στο νέο paddock, αφού θα παρέχει μια σειρά από στάνταρ ελαστικά και όχι πρωτότυπα, σε μια συνεχή εξέλιξη σε αυτά που χρησιμοποιούνται ήδη για περισσότερες από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM, το οποίο παραμένει το κύριο «υπαίθριο» εργαστήριο για την ανάπτυξη της κατηγορίας αυτής. Όπως πάντα με τα αγωνιστικά προϊόντα της οικογένειας DIABLO, η Pirelli θα είναι επίσης ο μοναδικός προμηθευτής του νεοσύστατου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλέτας Γυναικών FIM και των κυπέλλων ταλέντων talent cups, αφιερωμένων στους ανερχόμενους αναβάτες του αύριο, που αποτελούν μέρος του έργου της Dorna Road to MotoGP.

Αυτά τα πρωταθλήματα προστίθενται στα πάνω από 150 Πρωταθλήματα, εντός και εκτός δρόμου, στα οποία θα συμμετάσχει η Pirelli το 2024. Στην άσφαλτο, εκτός από αυτά που έχουν ήδη αναφερθεί, η Pirelli συμμετέχει επίσης σε μερικά από τα πιο διάσημα Εθνικά πρωταθλήματα όπως το Βρετανικό Superbike (εκ των οποίων είναι ο μοναδικός προμηθευτής από το 2008), το Γερμανικό Πρωτάθλημα IDM και το Γαλλικό Πρωτάθλημα Superbike, για να αναφέρουμε μερικά.

Η δέσμευση της Pirelli για εκτός δρόμου επιβεβαιώνεται επίσης, ξεκινώντας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross FIM που διοργανώνει η Infront, στο οποίο η Ιταλική εταιρεία ελαστικών μπορεί να υπερηφανεύεται για ρεκόρ 81 παγκόσμιων τίτλων και των οποίων θα είναι επίσημος προμηθευτής ελαστικών μέχρι το 2025.

«Φέτος η δέσμευσή μας στους αγώνες μοτοσυκλέτας είναι ισχυρότερη από ποτέ με την είσοδο ως Μοναδικός Προμηθευτής Ελαστικών όχι μόνο στις κατηγορίες Moto2™ και Moto3™ αλλά και στα διάφορα talent cups, τα οποία αποτελούν μέρος του έργου της Dorna Road to MotoGP™, και στο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας Γυναικών FIM. Μια περαιτέρω αναγνώριση του ρόλου μας ως ηγέτης στο πανόραμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού καθώς και της εγκυρότητας του προϊόντος μας και της δουλειάς που επιτελούμε εδώ και χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, Θα φέρουμε επίσης τη φιλοσοφία μας στα νέα πρωταθλήματα, που δεν είναι παρά η μέγιστη εφαρμογή της έννοιας «από πίστα σε δρόμο»: στην περίπτωσή μας δεν χρειάζεται μεταφορά τεχνολογίας επειδή τα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι αναβάτες -Δεν είναι πρωτότυπα- αλλά τα ίδια που μπορεί να αγοράσει κάθε μοτοσυκλετιστής. Θα αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις με ενθουσιασμό, μια πολύ δεμένη ομάδα και με τη μεθοδολογία εργασίας που πάντα μας διέκρινε».

 

MOTO2™ ΚΑΙ MOTO3™, ΝΕΑ PADDOCK ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Το Γκραν Πρι του Κατάρ (8-10 Μαρτίου) θα σηματοδοτήσει το επίσημο ντεμπούτο της Pirelli σε αγώνες στα Πρωταθλήματα Moto2™ και Moto3™, μετά από μια ιδιωτική δοκιμή τον Σεπτέμβριο στην πίστα της Βαρκελώνης, ακολουθούμενη από την πρώτη επίσημη δοκιμή του 2024 που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στην πίστα της Βαλένθια, όπου οι αναβάτες έκαναν ρεκόρ στους χρόνους γύρου. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας, οι δύο κατηγορίες θα γίνουν σημαντικός μοχλός για την περαιτέρω ενίσχυση της μάρκας Pirelli τόσο σε επίπεδο εμπορικής ανάπτυξης όσο και τεχνολογικής ανάπτυξης. Οι αναβάτες θα μπορούν να βασίζονται στις αποδεδειγμένες επιδόσεις των ελαστικών DIABLO Superbike slick και DIABLO Rain, που χρησιμοποιούνται με επιτυχία για χρόνια από αναβάτες όλων των κατηγοριών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM καθώς και από πολλά εθνικά πρωταθλήματα. Συγκεκριμένα, οι αναβάτες της Moto2™ θα χρησιμοποιήσουν μπροστινά slicks σε μέγεθος 125/70 R17 με γόμες SC1 και SC2 και πίσω slicks σε μέγεθος 200/65 R17 με γόμες SC0 και SC1. Το ελαστικό DIABLO Rain, θα είναι διαθέσιμο σε μεγέθη 120/70 R17 εμπρός και 200/60 R17 πίσω. Όσον αφορά τα slicks για τη Moto3™, για το μπροστινό μέρος σε 100/70 R17 θα είναι διαθέσιμο σε γόμες SC1 και SC2, οι ίδιες θα χρησιμοποιούνται και για το πίσω μέρος σε 120/70 R17. Ίδιο μέγεθος εμπρός για το DIABLO Rain για βρεγμένες συνθήκες ενώ το πίσω μέρος θα είναι σε 125/70 R17.

 

Το WORLDSBK ΩΣ ΚΥΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Η τεχνική συνεργασία της Pirelli με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM αντιπροσώπευε το πρώτο παράδειγμα ενός μόνο ελαστικού στην ιστορία των κορυφαίων αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού και, περισσότερα από είκοσι χρόνια αργότερα, αποδείχτηκε μια νικηφόρα επιλογή ακολουθούμενη από άλλα πρωταθλήματα σε δύο και τέσσερις τροχούς. Με την πάροδο του χρόνου, η Pirelli συνέχισε να κάνει την τεχνολογική καινοτομία ναυαρχίδα της, αναφέροντας κάθε φορά τις νέες παραμέτρους των αγωνιστικών ελαστικών που χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο: το 2013 με την ιστορική αλλαγή από ελαστικά 16,5 ιντσών σε νέα ελαστικά 17 ιντσών, το 2018 με την υιοθέτηση νέων μεγαλύτερων μεγεθών, την επόμενη χρονιά με την εισαγωγή του νέου slick σύνθετης γόμας SCX και οι νέες γόμες για ελαστικά βρεγμένου δρόμου, και τελικά το 2022 με την ανάπτυξη της σύνθετης γόμας SCQ ειδικά σχεδιασμένη για τις συνθήκες στη νέα μορφή Superpole και Superpole Race. Ως εκ τούτου, το Πρωτάθλημα WorldSBK θα παραμείνει το σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη της Pirelli ολόκληρης της αγωνιστικής γκάμας της τις επόμενες σεζόν, η οποία στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα πρωταθλήματα.

 

ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ MOTOGP ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΝΕΩΝ ΤΑΛΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Μαζί με τις κατηγορίες Moto2™ και Moto3™, η Pirelli κάνει την είσοδό της ως ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών στα πρωταθλήματα που σχετίζονται με το έργο Road to MotoGP™, την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση νέων ταλέντων που προσφέρει πρόσβαση σε αγώνες μοτοσυκλέτας σε όλο τον κόσμο. Η Pirelli θα προμηθεύσει όλες τις κατηγορίες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Finetwork FIM JuniorGP™,του Idemitsu Asia Talent Cup, του Northern Talent Cup και του Red Bull MotoGP Rookies Cup, επιπλέον της ενίσχυσης της δέσμευσής της στην παγκόσμια σειρά FIM MiniGP. Παράλληλα με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK – όπου η Pirelli είναι ήδη παρούσα σε όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών όπως το WorldSSP300 και το FIM Yamaha R3 bLU cRU World Cup – τα ελαστικά DIABLO Superbike θα ταιριάζουν με την Yamaha YZF-R7 του νέου Γυναικείου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλέτας FIM που θα ξεκινήσει στις 14 Ιουνίου από το Misano, όπου θα διεξαχθεί ο πρώτος από τους έξι προγραμματισμένους Γύρους. Η Pirelli ήταν δίπλα στην Ana Carrasco όταν το 2018 έγινε η πρώτη γυναίκα στην ιστορία που κέρδισε πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας κερδίζοντας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 300 και αυτά τα πρωταθλήματα είναι συνεπή με την αγωνιστική στρατηγική της Pirelli να είναι παρούσα σε όλους τους μεγάλους διαγωνισμούς αφιερωμένους στους αναβάτες του αύριο και να διευκολυνθεί η ένταξη των γυναικών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Επόμενο άρθρο »

Οι Top 20 μοτοσυκλέτες σε πωλήσεις μέσα στο 2023

« Προηγούμενο άρθρο

Άδειες οδήγησης δικύκλων και ισοδυναμία με τις άδειες οδήγησης αυτοκινήτου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ