• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το νέο DYU T1 είναι ένα αναδιπλούμενο ηλεκτρικό ποδήλατο από μαγνήσιο
Νέα Αγοράς 19/02/2024 - 12:05

Συμπαγές, ελαφρύ και προσιτό, αποτελεί μία καλή λύση στην αστική μετακίνηση

Όσον αφορά την αστική μετακίνηση, τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν πολλές δυνατότητες. Αυτό αποδεικνύεται από την ταχεία αύξηση της αγοράς των ηλεκτρικών ποδηλάτων σε όλο τον κόσμο. Πράγματι, εκτιμάται ότι η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρικών ποδηλάτων θα ξεπεράσει τα 110 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία έως το 2030, με πολλούς κατασκευαστές στον κλάδο να προέρχονται από την Κίνα.

Ο αριθμός των νέων λύσεων ηλεκτρικής κινητικότητας που αναδύονται από την Κίνα μπορεί να είναι ιλιγγιώδης και είναι σαφές ότι αυτοί οι κατασκευαστές προσβλέπουν στην επέκταση σε δυτικές αγορές – όπως η Ευρώπη και οι ΗΠΑ – με την κυκλοφορία των μοντέλων τους, όπως για παράδειγμα, το DYU T1 που είναι ένα από τα τελευταία μοντέλα από την Κίνα. Η DYU ως εταιρεία, είναι μια από τις πολλές μάρκες υπό την Κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Shenzen Dayu Intelligent Mobility Technology, η οποία προς το παρόν έχει πουλήσει περισσότερα από 1.000.000 ηλεκτρικά ποδήλατα σε όλο τον κόσμο.

Η μάρκα DYU συγκεκριμένα είναι γνωστή για τα οικονομικά δίτροχά της και το T1 δεν διαφέρει. Επί του παρόντος, πωλείται για μόλις 750 € στην επίσημη ιστοσελίδα της DYU και αποτελεί μια αρκετά καλή περίπτωση τόσο για όσους έχουν γνώσεις στα ηλεκτρικά ποδήλατα όσο και για αυτούς που θα ήθελαν να αγοράσουν για πρώτη φορά. Πράγματι, στα χαρτιά, οι προδιαγραφές του είναι εντελώς εντυπωσιακές, αλλά όπως συμβαίνει με πολλά από αυτά τα νέα ηλεκτρικά ποδήλατα από την Κίνα, η απόδοση του πραγματικού κόσμου θα μπορούσε να είναι πολύ διαφορετική από ό,τι υποστηρίζεται στα χαρτιά.

Ωστόσο, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο τι υπόσχεται από πλευράς απόδοσης το DYU T1. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του πρέπει απλώς να είναι το πλαίσιο του, το οποίο διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό και είναι κατασκευασμένο από χυτό κράμα μαγνησίου. Λόγω αυτού του πλαισίου μαγνησίου, η DYU ισχυρίζεται ένα πολύ χαμηλό βάρος 22,5 κιλών, ενώ προσφέρει εντυπωσιακή χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 120 κιλών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί πολύ εύκολα να διπλωθεί και να ανέβει μια σκάλα, να φορτωθεί στο λεωφορείο ή το τρένο ή να μεταφερθεί στο πίσω μέρος ενός crossover ή SUV.

Από την πλευρά των επιδόσεων, το T1 τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στην πίσω πλήμνη ισχύος 250 watt, με την DYU να στοχεύει να ξεπεράσει τις επιδόσεις που προσφέρουν οι ηλεκτροκινητήρες στην κατηγορία αυτής της ισχύος, εξοπλίζοντάς τον με έναν αισθητήρα ροπής. Ουσιαστικά, ένας αισθητήρας ροπής καταγράφει κάθε διαδρομή του πεντάλ και προσαρμόζει την υποβοήθηση του πεντάλ ανάλογα με τη θέση και τη γωνία που δίνει δύναμη το κάθε πόδι μας, ώστε να έχουμε μια πιο φυσική αίσθηση υποβοήθησης πεντάλ σε σύγκριση με αυτή ενός στοιχειώδους αισθητήρα του ηλεκτροκινητήρα με παροχή συνεχόμενης ροπής.

Όσον αφορά την μπαταρία, το T1 διαθέτει μια αρκετά συμπαγή μπαταρία 10 amp-h, 36 volt που αφαιρείται για άνετη φόρτιση. Ως εκ τούτου, η DYU ισχυρίζεται αυτονομία με μία φόρτιση, με υποβοήθηση στα πεντάλ περίπου 55 χιλιομέτρων – σίγουρα μικρότερη από άλλα μεγαλύτερα ηλεκτρικά ποδήλατα, αλλά το DYU T1 προορίζεται για μετακινήσεις στην πόλη και όχι ως σπορ ποδήλατο τουρισμού ή βουνού. Περαιτέρω ευκολία στη μετακίνηση στην πόλη είναι το αναδιπλούμενο πλαίσιο που καταλαμβάνει ένα συμπαγές αποτύπωμα 850 x 480 x 780 χιλιοστών όταν είναι διπλωμένο.

Άλλα εξαρτήματα περιλαμβάνουν ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης Shimano επτά ταχυτήτων και μηχανικά δισκόφρενα που θα πρέπει να κάνουν επαρκή δουλειά στο να σταματήσουν το ποδήλατο. Η χαμηλή τιμή του και το ελαφρύ υλικό του, είναι μία αιτία για το γεγονός ότι χάνει τα υδραυλικά δισκόφρενα, ένα χαρακτηριστικό που έχει γίνει στάνταρ ακόμη και στα βασικά ηλεκτρικά ποδήλατα.

Επόμενο άρθρο »

H Zapp βρήκε τη χρηματοδότηση για να αρχίσει η παραγωγή του i300

« Προηγούμενο άρθρο

Νέο άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για τα Suzuki Scooters

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ