• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι Yamaha R1 και R1M μόνο για την πίστα στην Ευρώπη από το 2025
Νέα Αγοράς 29/02/2024 - 11:02

Η Yamaha Racing Europe δίνει μια επίσημη ενημέρωση για την αγαπημένη της μοτοσυκλέτα.

Η Yamaha Racing εξέδωσε επίσημη δήλωση για να κατευνάσει τους φόβους ότι οι R1 και R1M θα διακοπούν πλήρως λόγω αυστηρότερων προτύπων εκπομπών ρύπων. Από το 2025, στην Ευρώπη, η R1 θα διατίθεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, όπως και η προηγούμενη αλλαγή με την R6.

 

Η επίσημη ανακοίνωση αναφέρει:

«Η παγκόσμια παραγωγή της R1 θα συνεχιστεί στο μέλλον, όπως και το πρόγραμμα ανάπτυξης που οδήγησε τη μοτοσυκλέτα να εξασφαλίζει παγκόσμιους τίτλους τόσο στο WorldSBK όσο και στο EWC. Ενώ οι απαιτήσεις των πελατών της Yamaha έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, η R1 παραμένει μια δημοφιλής επιλογή για ομάδες που επιδιώκουν να εξασφαλίσουν ένα ανταγωνιστικό και οικονομικό πακέτο αγώνων και για άτομα που επικεντρώνονται στη βελτίωση της εμπειρίας τους στην πίστα. Γι' αυτό από το 2025, λαμβάνοντας υπόψη την πρόκληση της εκπλήρωσης των απαιτήσεων έγκρισης Euro5+, στην Ευρώπη η R1 θα διατίθεται αποκλειστικά με προδιαγραφές για χρήση στην πίστα, όπως έγινε προηγουμένως με την R6».

Ο χρόνος ανάπτυξης και οι επενδύσεις που έχει κάνει η Yamaha για την ανάπτυξη της σειράς ανταλλακτικών GYTR (για χρήση σε πίστα) για αυτές τις μοτοσυκλέτες, θα συνεχιστεί στο μέλλον. Τονίζεται επίσης η δέσμευση της Yamaha να διασφαλίσει ότι θα παραμείνει ένα πακέτο που κερδίζει αγώνες.

Αυτό ήταν ένα πιθανό μελλοντικό σενάριο όταν κυκλοφόρησαν τα αρχικά νέα για τη διακοπή της κυκλοφορίας της R1 στο δρόμο. Αν και τα καλύτερα νέα για τους λάτρεις της R1 σε όλο τον κόσμο, θα ήταν να εξελιχθεί ο κινητήρας σύμφωνα με τα πρότυπα EU5+ και να μπορεί η R1 να κυκλοφορεί στο δρόμο, δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να γίνει αυτό, καθώς η Yamaha έχει λάβει την απόφαση να μην αναπτύξει μια έκδοση EU5+ για τις R1 ή R1M. Θα ανοίξει αυτό χώρο για μια ακόμη φημολογούμενη (και επιθυμητή) μοτοσυκλέτα στη γκάμα της Yamaha, την YZF-R9; Το όνομα είναι σήμα κατατεθέν από τη Yamaha εδώ και αρκετά χρόνια, χωρίς να έχουν γίνει ακόμη δημόσιες ανακοινώσεις μέχρι στιγμής.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, ως ένα μόνο παράδειγμα, η R6 σταμάτησε πριν από μερικά χρόνια ως μοτοσυκλέτα δρόμου. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη για αγορά ως μοτοσυκλέτα μόνο για πίστα, καθαρά επειδή υπάρχει ακόμη μεγάλη αγορά μεταξύ των οπαδών των αγώνων και της πίστας. Θα μπορούσε αυτό να είναι επίσης το μέλλον των R1 και R1M; Είναι τρομερά δημοφιλείς σε πολλές κατηγορίες αγώνων, όπως WSBK, BSB και MotoAmerica.

Η R6 είναι διαθέσιμη μόνο για την πίστα όπως οι R1 και R1M θα είναι διαθέσιμες για την πίστα μετά το 2025.

Ενώ οι διαφορετικές κατηγορίες αγώνων θα αντιπροσωπεύουν μόνο έναν συγκεκριμένο αριθμό μοτοσυκλετών κατά τη διάρκεια ενός δεδομένου έτους, είναι δύσκολο να σκεφτεί κανείς ότι θα εξαφανιστούν εντελώς. Ταυτόχρονα, ορισμένες από αυτές τις κατηγορίες αγώνων έχουν επίσης απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται για να παραταχθούν στο grid. Εάν η R1 δεν πληροί πλέον αυτά τα πρότυπα, ενδέχεται να χρειαστεί να γίνουν ορισμένες αλλαγές. Είναι μια κατάσταση και μια ιστορία που εξελίσσεται. Στο μέλλον θα περιμένουμε αρκετές αλλαγές και ελπίζουμε να έχουν την καλύτερη δυνατή εξέλιξη.

Επόμενο άρθρο »

QJ MOTOR EXPERIENCE 2024 - Test rides στην Κρήτη με τα πιο δημοφιλή μοντέλα της QJMOTOR

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Όμιλος Σφακιανάκη Γίνεται o Επίσημος Διανομέας της BYD στην Ελλάδα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ