• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Tο MotoGP™ μεταβαίνει στο Τέξας
22 αναβάτες, 300 ίπποι για τον καθένα. Είστε έτοιμοι για ροντέο;
Αγώνες 09/04/2024 - 13:31

Την τελευταία φορά που ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) οδήγησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, δεν κράτησε πολύ ως μέρος μιας μονομαχίας μέχρι το τέλος της σεζόν. Αλλά αυτή τη φορά, ο κυνηγός θα παραμείνει κυνηγημένος όχι μόνο από την ολοκλήρωση του Πορτογαλικού Γκραν Πρι μέχρι τον επόμενο Γύρο, αλλά και τουλάχιστον μέχρι το Tissot Sprint στο Red Bull Grand Prix της Αμερικής. Οι 18 βαθμοί δεν σημαίνουν ότι μπορεί να χαλαρώσει σε αυτό το ροντέο – δεν το κάνει ποτέ στο πιο συναρπαστικό άθλημα του κόσμου – αλλά σημαίνει ότι τώρα κρατά αρκετά χαρτιά καθώς το MotoGP™ κατευθύνεται προς την πολιτεία για τον 3ο Γύρο.

 

ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ:

Πιο κοντά στον Martin που κατευθύνεται προς τo COTA είναι ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), του οποίου η σεζόν μέχρι στιγμής ήταν σταθερά μια σεζόν που πέρασε στο μπροστινό μέρος αποκλείοντας την εγκατάλειψη στο Sprint στην Πορτογαλία. Θα είναι ο πρώτος που θέλει να μειώσει τη διαφορά και θα θέλει να επιστρέψει στο βάθρο.

Μετά είναι ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team). Ένας από τους τρεις μόνο αναβάτες στον αγωνιστικό χώρο που κέρδισαν στο COTA και κοντά στην ουρά του Martin μέχρι το τέλος του Αγώνα GP στην Πορτογαλία, το «Beast» θα θέλει να βγει μπροστά. Εν τω μεταξύ, ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) έρχεται φρέσκος από το πρώτο του βάθρο της κορυφαίας κατηγορίας και εξακολουθεί να οδηγεί σε ένα κύμα δημοσιότητας που του αξίζει. Μπορεί να διατηρήσει αυτήν την απόδοση και να τερματίσει ξανά ως κορυφαίος με την RC16; Ο Binder κέρδισε τον τρίτο του Αγώνα, οπότε αυτό είναι ένα ορόσημο σε έναν Αγώνα που συνδυάζει γρήγορες προσπεράσεις και υπερηφάνεια στο στρατόπεδο KTM/GASGAS. Ο Binder θα θέλει επίσης να κάνει τη δική του δήλωση σε αυτό.

 

PECCO vs MARQUEZ:

Υπήρχαν ήδη πολλά για να συζητηθούν στον Αγώνα ακριβώς πίσω από την πρώτη τριάδα στην Πορτογαλία, ακόμη και πριν από -εκείνη- τη στιγμή. Ο Πρωταθλητής Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) δεν βρήκε αυτή τη φόρμα που είχε στο Κατάρ. Από την πλευρά του ο Bagnaia, το να νικήσει τον Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™), με τον τρόπο που προσπάθησε την περασμένη Κυριακή ήταν ακριβώς αυτό που έπρεπε να κάνει για να μείνει μπροστά. Ο Bagnaia το 2021 στην Aragon κράτησε τον ρυθμό του καθώς εμφανίστηκε ο αριθμός 93 πίσω του μερικά μέτρα και διατήρησε όλες τις προσπάθειες με τέλεια κρίση για το πού ερχόταν η κάθε κίνηση και πώς έπρεπε να ανταποκριθεί. Αυτό ήταν σταθερά μια από τις τακτικές του. Γιατί λοιπόν να αλλάξει αυτό που λειτουργούσε πριν; Από τη σκοπιά του Marquez, είναι μια πιο βραχυπρόθεσμη ερώτηση: γιατί να αλλάξει αυτό που λειτούργησε το Σάββατο; Σίγουρα, μπορεί να είναι διαφορετικός αναβάτης, αλλά είναι εξίσου κατανοητό να περιμένεις το ίδιο ή παρόμοιο αποτέλεσμα όταν κάνεις την ίδια κίνηση. Και ήταν αρκετά καθαρό. Το να προσπαθήσει όταν το έκανε και να μην περιμένει τον τελευταίο γύρο, πιθανότατα έκανε το #93 πιο σίγουρο για την επιτυχία, πιστεύοντας ότι ήταν ακόμη λιγότερο αναμενόμενο από ό,τι φαινόταν ότι ήταν το Σάββατο. Αλλά αυτή τη φορά, υπήρξε ανταπόκριση και οι δύο Πρωταθλητές συγκρούστηκαν.

 

ΕΚΔΙΚΗΣΗ: ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ;

Η κρίση από τους αγωνοδίκες της FIM MotoGP™ ήταν αγωνιστικό περιστατικό. Αλλά ο Bagnaia και ο Marquez θα παραμείνουν ανταγωνιστικοί και τώρα η μάχη θα είναι για να βγουν στην κορυφή την επόμενη φορά που θα μοιραστούν μια πίστα. Σε μια μάχη, σε καθαρό ρυθμό, όπως κι αν είναι. Τώρα, λοιπόν, έχουμε έναν οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή με επτά νίκες στο COTA, προσπαθώντας να δείξει ότι δεν είναι αυτός που ακολουθεί τον Bagnaia, αλλά είναι το #1 που παραβιάζει τον δικό του δρόμο. Ειδικά εδώ, μια πίστα που συνήθιζε απλώς να γράφει Marquez δίπλα στη νίκη ως τυπικότητα. Σε διαφορετική μοτοσυκλέτα, κόντρα σε διαφορετικούς αντιπάλους, είναι έτοιμος ο Marquez να αποδείξει την αξία του στο 250ο GP του; Εν τω μεταξύ, ο Bagnaia, μετά από εκπληκτική ταχύτητα στο Sprint για να κερδίσει πριν από την πτώση από το προβάδισμα την Κυριακή στο COTA πέρυσι, ξέρει πόσο γλυκό θα ήταν να αποδείξει το ακριβώς αντίθετο.

 

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΗ   

Τι γίνεται λοιπόν με το άλλο δράμα στην Πορτογαλία; Ο Maverick Viñales (Aprilia Racing) έγινε νικητής του Tissot Sprint με στυλ το Σάββατο, προχωρώντας μπροστά και στη συνέχεια δυσκολεύοντας τον Martin να απαντήσει. Ήταν επίσης αρκετά κοντά βγαίνοντας από την τελευταία στροφή στον προτελευταίο γύρο την Κυριακή, ώστε τουλάχιστον να ψάχνει ακόμα την ευκαιρία να κάνει το διπλό. Μπορεί η COTA να φέρει κάποια λύτρωση, λιγότερη για τον άνθρωπο και περισσότερο για τη μοτοσυκλέτα; Ο συναθλητής του Aleix Espargaro, εν τω μεταξύ, θα θέλει κάτι άλλο μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στην Πορτογαλία, αναζητώντας περισσότερο ρυθμό, και το Όστιν θα ήταν ένα σημείο αναφοράς για να τον βρει μετά από ένα ρεκόρ στον χώρο αυτόν για το #41.

Στην Trackhouse Racing, ο Miguel Oliveira και ο Raul Fernandez θα αναζητούν και οι δύο περισσότερα στην πίστα, αλλά τα φώτα της δημοσιότητας είναι εξασφαλισμένα καθώς η νέα Αμερικανική ομάδα ετοιμάζεται να αγωνιστεί εντός έδρας για πρώτη φορά. Οι μοτοσυκλέτες τους θα βρίσκονται στο κέντρο του Όστιν, η αδελφή ομάδα της στο NASCAR θα κάνει έναν γύρο επίδειξης, οι σημαίες θα κυματίζουν και οι οπαδοί θα είναι ενθουσιασμένοι βλέποντας αυτή την απίστευτη ζωντάνια από κοντά. Είναι επίσης το 100ο GP του Raul Fernandez, οπότε θα υπάρχουν πολλά για να γιορτάσουν.

ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ

Ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) είχε μια αρκετά επιτυχημένη Κυριακή που μπορεί και πάλι να προσπαθήσει να μπει στο βάθρο και ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) σημείωσε ένα καλό αποτέλεσμα στην Πορτογαλία για τη Yamaha που αναζητά περισσότερη πρόοδο. Επιβεβαίωσαν ότι θα συνεχίσουν να το κάνουν και με τον "El Diablo", καθώς ο Γάλλος έχει ανακοινωθεί ότι θα παραμείνει για άλλες δύο σεζόν. Στην άλλη πλευρά, ο συναθλητής του Alex Rins θα θέλει να παραμείνει σε μια καλή πορεία για τα επόμενα Σαββατοκύριακα, αλλά αυτό ειδικά θα είναι πολύ ενδιαφέρον για το νούμερο 42 που κέρδισε με φοβερό στυλ στο Όστιν την περασμένη σεζόν. Ήταν επίσης μόλις το τρίτο του Σαββατοκύριακο στη Honda. Τώρα είναι το τρίτο του Σαββατοκύριακο στη Yamaha και η ταχύτητά του στο COTA σε όλες τις κατηγορίες έχει συμβεί σε πολλές περιπτώσεις, καθώς και σε δύο διαφορετικές μοτοσυκλέτες πρώτης κατηγορίας.

Υπήρχαν κάποια θετικά σημάδια για τον Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και στην Πορτογαλία καθώς ο αριθμός #72 κατέλαβε την 6η θέση την Κυριακή μετά από έναν πολύ δύσκολο Αγώνα. Δεν είναι νίκη, αλλά είναι ένα βήμα προς αυτήν, σε μία πιο οικεία πίστα. Ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing), εν τω μεταξύ, μπορεί κάλλιστα να βγήκε έξω νωρίς την Κυριακή την περασμένη φορά, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι έχασε όλη την προετοιμασία της σεζόν λόγω της προπονητικής σύγκρουσης που υπέστη στον ίδιο χώρο, η ταχύτητά του ήταν αρκετά αξιοσημείωτη στην Πορτογαλία. Μπορεί να κάνει άλλο ένα βήμα στο Όστιν;

 

Ο Joan Mir (Repsol Honda Team) είχε ορισμένα θετικά στοιχεία στην Πορτογαλία, καθώς ο Πρωταθλητής του 2020 πήρε τη 12η θέση μπροστά από τις άλλες Honda, με επικεφαλής τον Takaaki Nakagami (Idemitsu Honda LCR). Το έργο είναι ένα ομαδικό έργο για να προχωρήσει προς τα εμπρός το Ιαπωνικό εργοστάσιο, αλλά η διαμάχη για την υπεροχή εντός είχε έναν πολύ ξεκάθαρο νικητή την τελευταία φορά. Ο Mir είχε επίσης τον Quartararo μπροστά του, η μόνη από τις μοτοσυκλέτες με τις περισσότερες παραχωρήσεις στο πλαίσιο του νέου συστήματος. Ο Augusto Fernandez (Red Bull GASGAS Tech3) έκανε επίσης ένα αξιοσημείωτο βήμα προς τα εμπρός την τελευταία φορά, καθώς έχασε την πρώτη δεκάδα σε έναν τερματισμό πίσω από τον Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team).

 

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο «Diggia» είναι ένας αναβάτης που αναζητά την ταχύτητα και τη φόρμα του από το Κατάρ το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και ο Johann Zarco (Castrol Honda LCR) είναι άλλος ένας που είχε το ρυθμό στο Κατάρ, αν και είναι πολύ νέος στη μοτοσυκλέτα, και έτσι έχει το προβάδισμα σε σχέση με τον πρωτοεμφανιζόμενο στη Honda Luca Marini (Repsol Honda Team). Ο Marini θα ελπίζει ότι ο χώρος όπου ανέβηκε το πρώτο του βάθρο πρώτης κατηγορίας, χάρη τόσο στη φόρμα όσο και στις αναμνήσεις, θα αποδειχθεί σημείο καμπής καθώς προσαρμόζεται σε μια νέα μοτοσυκλέτα.

Τελευταίο, αλλά σε καμία περίπτωση λιγότερο σημαντικό, ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) είχε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στην Πορτογαλία, 13ος στο Sprint και στη συνέχεια έπεσε νωρίς την Κυριακή. Λαμβάνοντας υπόψη τις επιτυχίες του την περασμένη σεζόν και ένα σταθερό ξεκίνημα στο Κατάρ, θα έχει στόχο για πολύ περισσότερα.

Ένας νέος επικεφαλής στο Πρωτάθλημα με ένα κενό που δημιουργεί ένα αίνιγμα μεταξύ ώθησης και διαχείρισης. Ένας Νοτιοαφρικανός στα πρόθυρα να γίνει ο αναβάτης από τη χώρα του με τα περισσότερα βάθρα, με έναν βαθμό για να αποδείξει την πρωτοπορία του με τη μοτοσυκλέτα του καθώς και τους υπόλοιπους αναβάτες. Ένας πρωτοεμφανιζόμενος του οποίου απόδοση είναι αποδεδειγμένη, ένα «Θηρίο» που βρίσκει ακόμα περισσότερη ομορφιά... και μια ραγδαία αντιπαλότητα μεταξύ δύο αναβατών με συνδυασμένους 11 παγκόσμιους τίτλους, ο ένας από τους οποίους φέρει επτά τρόπαια COTA ήδη στο ντουλάπι των τροπαίων του. Ήρθε η ώρα για το Red Bull Grand Prix της Αμερικής.

Επόμενο άρθρο »

«Είναι πολύ εύκολο να μιλάς»:

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP, Miller: Το στυλ του Acosta είναι εντυπωσιακό!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ