• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
1043 ημέρες αργότερα: Ο Marc Marquez ξανά στη δόξα
Δραματική πτώση για τον Bagnaia
Αγώνες 02/09/2024 - 09:41

Το #93 ολοκληρώνει ένα Σαββατοκύριακο που γράφει ιστορία στη MotorLand καθώς η διαφορά του Martin αυξάνεται μετά από μια σύγκρουση μεταξύ του Alex Marquez και του Bagnaia

 

1043 ημέρες, πολλαπλές χειρουργικές επεμβάσεις, αλλαγή ομάδας και εργοστασίου στη συνέχεια και ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) επιστρέφει στο πρώτο σκαλί του βάθρου του Grand Prix. Το #93 κυριάρχησε σε όλη τη διάρκεια του Gran Premio GoPro de Aragon, συμπεριλαμβανομένης της εκπληκτικής πρώτης νίκης στο Tissot Sprint, αλλά το να είσαι ο ταχύτερος δεν αποτελεί εγγύηση του τελικού αποτελέσματος. Ωστόσο, την Κυριακή, ο Marquez έφυγε από τη γραμμή της εκκίνησης και δεν κοίταξε ποτέ πίσω, υπογραμμίζοντας μια από τις μεγαλύτερες επιστροφές στην ιστορία του MotoGP™.

Υπήρχαν πολλά που συνέβησαν και μετά από αυτόν, με τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να παίρνει τη 2η θέση και να επεκτείνει το προβάδισμά του στον τίτλο – που κέρδισε από τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) το Σάββατο – αφού η άνοδος του Bagnaia προς το βάθρο σταμάτησε από τη σύγκρουση με τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™). Η ετυμηγορία από τους αγωνοδίκες της FIM του MotoGP™: αγωνιστικό συμβάν και καμία περαιτέρω ενέργεια. Η ετυμηγορία από κάθε αναβάτη, αλλά και μεταξύ τους αντιτίθεται έντονα ​​όμως σε αυτό.

Εν τω μεταξύ, ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) πήρε την τελευταία θέση στο βάθρο, για πρώτη φορά μετά το GP της Αμερικής τον Απρίλιο και προσθέτοντας έναν εντυπωσιακό βαθμολογικό πίνακα για τον Acosta, ο οποίος βρίσκεται επί του παρόντος πέμπτος στο Βαθμολογία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Καθώς τα φώτα έσβησαν, ο Marc Marquez έκανε την καλύτερη εκκίνηση για άλλη μια φορά, ενώ υπήρξε δραματική εκκίνηση για τον Bagnaia για άλλη μια φορά, καθώς το #1 δυσκολεύτηκε από την ακάθαρτη πλευρά της πίστας, σπίναρε πολύ και έφτασε κοντά στον Alex Marquez σε μια σχεδόν επανάληψη της εκκίνησης του Sprint. Ο Acosta ανέβηκε στη 2η θέση και ο Martin στην 3η, με τον Bagnaia να μένει πίσω στην 7η. Το #89 επιχείρησε μια κίνηση στη στροφή 8 στον 2ο γύρο, ανοίχτηκε και επέτρεψε στον Acosta να επιστρέψει πριν κάνει μια προσπέραση στη στροφή 13. Στη συνέχεια, ο Acosta άρχισε να υποχωρεί, με τον Alex Marquez να μπαίνει τώρα στις θέσεις του βάθρου.

Ο Bagnaia άρχισε να ανακτά θέσεις, περνώντας τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) για την 6η θέση. Ο Ιταλός έβαλε στο στόχαστρο τον Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing), στοχεύοντας να μπει ξανά στην πρώτη πεντάδα, και λίγο πιο μετά ο Morbidelli άνοιξε τη γραμμή του, έμεινε πίσω στην 8η θέση και άφησε το #1 να περάσει.

Μετά από ένα πρόωρο ατύχημα για τον Miguel Oliveira (Trackhouse Racing), ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team) έπεσε στη στροφή 5, χωρίς να εξασφαλίσει διπλό τερματισμό στους πρώτους 10 στην Αραγονία. Πιο πίσω, ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) πάλευε για τις τελευταίες θέσεις μέσα στη δεκάδα με τον Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και τον Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing).

Στο μπροστινό μέρος, ο Marc Marquez επέκτεινε το προβάδισμά του σε περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα, με το #89 να παραμένει ως ο πλησιέστερος αντίπαλός του. Ο Martin, ωστόσο, εξακολουθούσε να διατηρεί αυτή την κρίσιμη διαφορά από τον Bagnaia καθώς το #1 ανέβηκε στην 4η  θέση μετά από μια θεαματική προσπέραση στον Acosta στο τέλος του 11ου γύρου. Επόμενος στόχος: Alex Marquez. Μέχρι τον 19ο γύρο, ο Bagnaia ήταν ακριβώς στο πίσω μέρος του #73, και καθώς ο αναβάτης της Gresini άνοιξε διάπλατα τη γραμμή του κάνοντας λάθος στην είσοδο στη στροφή 12, ο Bagnaia πήγε να περάσει από την εξωτερική στην επόμενη στροφή αλλά ο Alex Marquez προσπάθησε να κρατήσει την εσωτερική. Το αποτέλεσμα ήταν η επαφή μεταξύ των δύο καθώς γλίστρησαν και είχαν μία άσχημη πτώση με τον Bagnaia να βρίσκεται κάτω από τη μοτοσυκλέτα του μέχρι την αμμοπαγίδα. Και οι δύο αναβάτες ήταν εντάξει αλλά έχασαν το βάθρο ενώ το πλεονέκτημα βαθμών του Martin ξαφνικά ενισχύθηκε στους 23 βαθμούς.

Μπροστά όμως, ο Marc Marquez δεν είχε τέτοια δράματα. Επεκτείνοντας τη διαφορά του στα πέντε δευτερόλεπτα, το #93 κράτησε την ηρεμία του για να πάρει την πολυπόθητη πρώτη νίκη από το 2021, την πρώτη του με την Ducati και την Gresini, μετά από 1043 ημέρες.

Πίσω ο Martin και ο Acosta, μετά το δράμα Bagnaia-Alex Marquez ολοκλήρωσαν το βάθρο, ενώ ήταν μία δυνατή 4η θέση για τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing). Ο Bastianini, μετά από μια κάπως καταστροφική θέση στο grid καθώς έχασε τις Κατατακτήριες 2, έκανε μια κλασική επιστροφή για να ολοκληρώσει την πρώτη πεντάδα. Ο Morbidelli κατέκτησε την 6η θέση μετά από ένα σταθερό Σαββατοκύριακο, μπροστά από τον Di Giannantonio της Pertamina Enduro VR46 Racing Team και τον Marco Bezzecchi, οι οποίοι πέρασαν τη γραμμή τερματισμού με αυτή τη σειρά, αλλά στη συνέχεια άλλαξαν μετά από ποινή πίεσης ελαστικών για τον Diggia. Ο Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™) πήρε την 9η θέση μπροστά από την τελική θέση στην πρώτη δεκάδα για τον Aleix Espargaro (Aprilia Racing) μετά από ποινή πίεσης ελαστικών για τον Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) που έριξε τον Αυστραλό από την πρώτη δεκάδα.

Βεβαιωθείτε ότι θα είστε μαζί μας την επόμενη εβδομάδα, όταν το πιο συναρπαστικό άθλημα του κόσμου επιστρέψει για το Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini. Εχθρικό έδαφος για τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος και τον πιο πρόσφατο νικητή. Πίστα εντός έδρας για τον Πρωταθλητή Francesco Bagnaia. Τι θα συμβεί στο Misano;

 

Τα πλήρη αποτελέσματα στους παρακάτω πίνακες:

Επόμενο άρθρο »

Οι αναβάτες ετοιμάζονται για τον Αγώνα: Το MotoGP™ φτάνει στο Misano

« Προηγούμενο άρθρο

Το GP της Αραγονίας και τα ενδιαφέροντα στατιστικά του

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ