• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Miguel Oliveira στην Prima Pramac Racing για τη σεζόν 2025 και 2026 στο MotoGP
Νέα 05/09/2024 - 18:09

Misano Adriatico, 5 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Miguel Oliveira γίνεται αναβάτης της Prima Pramac Racing αφού υπέγραψε συμβόλαιο με την Yamaha Motor Co., Ltd., παρέχοντάς του μία εργοστασιακή Yamaha YZR-M1. Ο Πορτογάλος, γνωστός για την εκτενή του εμπειρία, την ταχύτητα και την τεχνογνωσία του, πρόκειται να ξεκινήσει την έκτη σεζόν του στην κορυφαία κατηγορία και τη δέκατη τέταρτη στα paddock. Εντάσσεται στην ομάδα με επικεφαλής τον Paolo Campinoti, με την αμέριστη υποστήριξη του Ιάπωνα κατασκευαστή.

 

Paolo Campinoti, Team Principal της Prima Pramac Racing:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον Miguel Oliveira στην οικογένειά μας. Η τεράστια εμπειρία του σε αυτό το άθλημα θα ευθυγραμμιστεί απόλυτα με την ομάδα μας και με το έργο που πρόκειται να ξεκινήσουμε με την πλήρη υποστήριξη της Yamaha. Ευχόμαστε στον Miguel τα καλύτερα για το δεύτερο μέρος της σεζόν και ανυπομονούμε να τον δούμε στις αρχές του 2025».

 

Gino Borsoi, Prima Pramac Racing Team Manager:

«Είναι χαρά να καλωσορίσω τον Miguel Oliveira, έναν αναβάτη που γνωρίζω από την αρχή της καριέρας του. Η εμπειρία του με αρκετούς κατασκευαστές MotoGP είναι αναμφίβολα μια σημαντική δύναμη, η οποία θα είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του έργου που έχουμε σχεδιάσει με τη Yamaha».

 

Σχετικά με την Prima Pramac Racing

Η Pramac Racing έκανε το ντεμπούτο της στη μοτοσυκλέτα το 2002 με το λανσάρισμα της δικής της ομάδας MotoGP™. Το 2005 ξεκίνησε τη μακρά και επιτυχημένη συνεργασία της με την Ducati. Το πιο σημαντικό αποτέλεσμα ήρθε το 2018 όταν η ομάδα κέρδισε τον τίτλο της Καλύτερης Ανεξάρτητης Ομάδας MotoGP™ για πρώτη φορά. Το 2021, η ομάδα εξασφάλισε τρεις διαφορετικούς τίτλους: Καλύτερη Ανεξάρτητη Ομάδα MotoGP™, με τον Johann Zarco ως Καλύτερος Ανεξάρτητος Αναβάτης MotoGP™ και Jorge Martin ως Καλύτερος Rookie της χρονιάς. Οι επιτυχίες δεν σταμάτησαν εκεί. Το 2023, η Prima Pramac Racing έπαιξε βασικό ρόλο στο Πρωτάθλημα, και έγινε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Ομάδας MotoGP™.

Βιογραφία του αναβάτη Miguel Oliveira

Ο Miguel Oliveira ανέπτυξε τις δεξιότητές του στο πορτογαλικό πρωτάθλημα MiniGP και στο Πρωτάθλημα FIM CEV Repsol πριν συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Η πρώτη του πλήρης σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν το 2012. Έγινε μέλος της Mahindra Racing το 2013, δίνοντας στον Ινδό κατασκευαστή το πρώτο του βάθρο στη Μαλαισία. Το 2015, εντάχθηκε στην Red Bull KTM Ajo, φτάνοντας τη 2η θέση στον τελευταίο Γύρο. Το 2016, ο Oliveira έκανε το ντεμπούτο του στη Moto2 προτού επανέλθει στην Red Bull KTM Ajo για το 2017 και το 2018. Το 2019, έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP με τη Red Bull KTM Tech 3, μένοντας μέχρι το τέλος του 2022. Μετά από έξι σεζόν στο πορτοκαλί, ο Oliveira μετακόμισε στην ομάδα RNF Aprilia για το 2023. Το 2024, ο αναβάτης με το νούμερο 88 αγωνίζεται για την ομάδα Trackhouse Racing Aprilia. Ο Oliveira αποφάσισε ότι ήθελε μια αλλαγή ρυθμού για το 2025-26 και αναζήτησε μια ομάδα με ένα έργο όπου θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εμπειρία του στην ανάπτυξη μοτοσυκλετών, καθιστώντας τον ιδανικό άνθρωπο για να ενταχθεί στην Prima Pramac Racing και στη Yamaha.

Πληροφορίες για τον Miguel Oliveira

Ημερομηνία Γέννησης: 04-01-1995

Τόπος γέννησης: Pragal, Almada, Πορτογαλία

Εθνικότητα: Πορτογαλική

Ύψος: 170 cm

Βάρος: 64 kg

Ντεμπούτο Grand Prix: 2011 Κατάρ GP (125cc)

Ντεμπούτο στο MotoGP: 2019 Κατάρ GP

 

Αποτελέσματα αγώνων

Πρώτη νίκη GP: 2015 GP Ιταλίας (Moto3)

Πρώτη νίκη στην κορυφαία κατηγορία: GP της Στυρίας 2020

Νίκες GP: 17 (5x MotoGP, 6x Moto2, 6x Moto3)

Βάθρα GP: 41 (7x MotoGP, 21x Moto2, 13x Moto3)

Βάθρα σπριντ: 1 (GP Γερμανίας 2024)

Pole positions: 5 (1x MotoGP, 2x Moto2, 2x Moto3)

Επόμενο άρθρο »

Misano: Moto3 Ελεύθερες Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

Brembo - Τα φρένα στο MotoGP του San Marino στο Misano

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ