• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Bagnaia κατακτά την Mandalika καθώς το λάθος του Martin μειώνει το προβάδισμα του τίτλου
Αγώνες 28/09/2024 - 18:21

Μια άλλη τεράστια ανατροπή στο Tissot Sprint βλέπει τους Bagnaia, Bastianini και Marquez να πλησιάζουν στο τέλος με τον πιο κοντινό τερματισμό του Σαββάτου της χρονιάς.

Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) επέστρεψε στη δόξα στο Tissot Sprint στο Pertamina Grand Prix της Ινδονησίας, παραμένοντας αδυσώπητος στους 13 γύρους, καθώς ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Jorge Martin (Prima Pramac Racing) είχε μια πτώση για να δημιουργήσει ακόμα μια ανατροπή στον αγώνα του τίτλου. Οι 12 βαθμοί για της νίκης του Bagnaia μειώνουν τη διαφορά μεταξύ των δύο κορυφαίων στο μισό πριν από έναν δελεαστικό Αγώνα Grand Prix.

Εκτός από αυτό το δράμα, ήταν ο πιο κοντινός τερματισμός Sprint της σεζόν, καθώς ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) έκανε μια καλή απόδοση, μόλις 0,107 δευτερόλεπτα πίσω από τον συναθλητή του αφού επιτέθηκε και πέρασε τον Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™ ), που συμπλήρωσε το βάθρο. Αυτό κάνει και τους τρεις αναβάτες σε αυτά τα κορυφαία στάδια του αγώνα για τον τίτλο, να σημειώνουν κέρδη το Σάββατο καθώς ο Martin θέλει να αντεπιτεθεί την Κυριακή.

Καθώς τα φώτα έσβησαν, ο Μartin έκανε μια εντυπωσιακή εκκίνηση, περνώντας μπροστά από τον Bagnaia, ο οποίος ήταν στην εξωτερική γραμμή προς τη στροφή 1. Το #89 έμεινε μπροστά στον πρώτο γύρο, ενώ ο Marc Marquez έκανε επίσης καλή εκκίνηση μετά την πρόκριση από τη 12η θέση στο grid. Το δράμα ήρθε νωρίς, ωστόσο, με τον Μartin να πέφτει ξαφνικά στη δύσκολη στροφή 16 σε μία παρόμοια πτώση όπως του Bastianini στις Κατατακτήριες. Ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος ανέβηκε ξανά στη μοτοσυκλέτα, στοχεύοντας στην ανάκτηση ορισμένων βαθμών, αλλά ο Bagnaia έμεινε στο προβάδισμα για να κάνει τη μέγιστη διαφορά των 12 βαθμών.

Η μάχη για το βάθρο άρχισε, με τους Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) να μάχονται. Σύντομα το #93 έκανε επίσης ένα πέρασμα στον Acosta στον 3ο γύρο, μπαίνοντας στην πρώτη τριάδα καθώς ο Acosta ήταν ο επόμενος υπό απειλή από τον Bastianini. Αυτό έκανε τον Acosta να πέσει πίσω στην 5η θέση. Τότε o Bezzecchi κυνηγούσε τον Bagnaia, με το #72 να ανοίγεται, αποφεύγοντας την επαφή με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή μπροστά κατά λίγα χιλιοστά. Εν τω μεταξύ, ο Martin συνέχισε την ανάκαμψη του, μπαίνοντας στους 15 στη συνέχεια στους 12 και σύντομα στους πρώτους 10 μετά από ένα πέρασμα στον Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing). Αλλά αφού έμεινε πίσω από πολλούς άλλους αναβάτες που προσπαθούσαν να σημειώσουν πρόοδο όπως ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), οι βαθμοί ήταν απρόσιτοι.

Στο μπροστινό μέρος, ο Bagnaia έκανε αρκετή διαφορά καθώς ο Bastianini άρχισε να επιστρέφει κοντά στον Marc Marquez στους τελευταίους γύρους. Έχοντας το βλέμμα του σε μια κίνηση με τρεις γύρους να απομένουν, το “Beast” αναζήτησε μια ευκαιρία στον 12o γύρο και έκανε την κίνηση να κολλήσει στη στροφή 10, όπου κατάφερε και πέρασε. Ο Ιταλός ανέβηκε στη 2η θέση, με τον Bagnaia άλλα οκτώ δέκατα πιο μπροστά. Φαινόταν ότι θα ήταν δύσκολο να τον φτάσει, αλλά πλησίασε. Στον τελευταίο γύρο, ο Bagnaia κράτησε την ψυχραιμία του, αλλά ο Bastianini κλείνοντας τη γραμμή του τερμάτισε μόλις ένα δέκατο πιο πίσω.

Ένας τερματισμός 1-2 για την Ομάδα της Ducati Lenovo, ένα κέρδος 12 βαθμών για τον Bagnaia καθώς και μια ώθηση με αυτό το αίσθημα νίκης… και μια “προειδοποιητική βολή” από τον Bastianini για τους αντιπάλους του την Κυριακή. Ο Marc Marquez ολοκλήρωσε το βάθρο, χωρίς να μπορεί να αντέξει τον ρυθμό του #23. Πίσω από την κορυφαία τριάδα ήταν ο Bezzecchi, ο οποίος είχε καλό ρυθμό, αλλά δεν μπόρεσε να ανακτήσει το έδαφος που έχασε μετά το λάθος του. Το #72 είχε ένα άνετο πλεονέκτημα έναντι του Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing), ωστόσο, με το #21 να μπορεί να ξεπεράσει τον Acosta, ο οποίος τερμάτισε στην 6η θέση. Ο Acosta πέρασε τη γραμμή τερματισμού με λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πλεονέκτημα έναντι του Maverick Viñales (Aprilia Racing) επίσης.

Εν τω μεταξύ, ο Johann Zarco της CASTROL Honda LCR εξασφάλισε μια αξιοσημείωτη 8η θέση. Ήταν ένας Αγώνας ξεχώριστός για τον Γάλλο, περνώντας τη γραμμή τερματισμού μπροστά από τον Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team), ο οποίος πήρε τον τελικό βαθμό. Ο Μartin δεν μπόρεσε να τερματίσει ψηλότερα από τη 10η θέση, φεύγοντας χωρίς βαθμούς και 9,104 δευτερόλεπτα μακριά από τη νίκη.

Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™), εν τω μεταξύ, έμεινε πίσω μετά από το ξεκίνημα της δεύτερης σειράς και εκτός των βαθμών, αλλά ο Γάλλος θα αναζητήσει περισσότερη ανταμοιβή την Κυριακή για τον σταθερό ρυθμό του.

Ο Bagnaia ξανά στην κορυφή. Το πλεονέκτημα του Πρωταθλήματος του Martin μειώθηκε στους 12 βαθμούς. Ο Marquez στη μάχη και ο Bastianini έτοιμος να απελευθερώσει το “Τέρας”. Αναμονή για το GP της Ινδονησίας την Κυριακή, για να μάθουμε ποιος θα πάει στην Ιαπωνία στην κορυφή!

Τα πλήρη αποτελέσματα στους παρακάτω πίνακες:

Επόμενο άρθρο »

Ο Iannone με ιστορική νίκη στο WorldSBK

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Gardner αντικαταστάτης του Crutchlow στο GP της Ιαπωνίας με την Yamaha Factory Racing Team

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ