• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Martín διαχειρίζεται τη νίκη
Γιατί δεν τιμωρήθηκε ο Acosta;
Αγώνες 29/09/2024 - 17:39

Ο Martin κατακτά την 1η θέση καθώς ο Αcosta επιστρέφει στο βάθρο, με τoν Bagnaia στην 3η θέση. Ο Bastianini πέφτει και ο Μarquez αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα στην Ινδονησία σε ένα ανατρεπτικό GP, όπου μετά τον τερματισμό διαπιστώθηκε μειωμένη πίεση του εμπρός ελαστικού του Acosta. Οι Αγωνοδίκες εξετάζοντας το περιστατικό δεν επέβαλαν ποινή 16 δευτερολέπτων καθώς η πτώση πίεσης προήλθε από τη βαλβίδα. 

 

Ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) κατακτά τη δόξα στο Pertamina Grand Prix της Ινδονησίας, με το #89 να παίρνει την πρώτη του νίκη την Κυριακή μετά το GP της Γαλλίας. Ο “Martinator” φαινόταν ασταμάτητος, κερδίζοντας την πρώτη του νίκη στο Pertamina Mandalika International Circuit μετά την πτώση του από το GP τόσο το 2022 όσο και το 2023, καθώς και στο Tissot Sprint αυτή τη σεζόν. Ο Μartin κέρδισε 25 πολύτιμους βαθμούς στο πρωτάθλημα, επεκτείνοντας το πλεονέκτημά του από 12 σε 21 καθώς ο βασικός αντίπαλος Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) ήρθε 3ος. Μεταξύ των δύο, ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) πίεσε σκληρά τον Martin πριν αναγκαστεί να αρκεστεί στη 2η θέση, ενώ ανέβηκε στην 5η θέση συνολικά στο Πρωτάθλημα.

Ο Martin έκανε πολύ καλή εκκίνηση, μένοντας μπροστά από τον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team). Εν τω μεταξύ, ο Bagnaia δυσκολεύτηκε στον πρώτο γύρο, έμεινε πιο πίσω στην 4η θέση πριν τον περάσουν οι Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) - ρίχνοντας τον Ιταλό στην 6η θέση. Εν τω μεταξύ, ήταν ένας δραματικός πρώτος γύρος, με τους Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing), Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™), Aleix Espargaro (Aprilia Racing) και Luca Marini (Repsol Honda Team) να πέφτουν στη στροφή 3. Οι αγωνοδίκες τις FIM του MotoGP™ διερεύνησαν το περιστατικό, χωρίς να ληφθούν περαιτέρω μέτρα.

Ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) δεν μπόρεσε να επαναλάβει τη μαγική εκκίνησή του στο Sprint, αλλά το #93 παρόλα αυτά κέρδισε θέσεις. Ο Marc Marquez ξεκίνησε στη 12η θέση και σύντομα έφτασε στην 7η θέση κυνηγώντας τον Bagnaia. Στο μπροστινό μέρος, ο Μartin σημείωσε έναν εκπληκτικό ρυθμό, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο του Grand Prix και επεκτείνοντας τη διαφορά του στα 1.333 δευτερόλεπτα. Εν τω μεταξύ, ο Αcosta βρισκόταν στην επίθεση, περνώντας στη 2η θέση μπροστά από έναν επιβλητικό Morbidelli.

Ο Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) είχε μια έντονη μάχη με τον Marc Marquez στους πρώτους εννέα γύρους. Ωστόσο, ο Ιταλός έχασε το μπροστινό στην τεχνική στροφή 10 – ρίχνοντας τον στη 17η θέση. Εν τω μεταξύ, οι ευκαιρίες για το Πρωτάθλημα του Marc Marquez υπέστησαν ένα τεράστιο πλήγμα, με τεχνικά προβλήματα να αφήνουν το #93 εκτός διεκδίκησης στον 12ο γύρο καθώς η μοτοσυκλέτα πήρε φωτιά.

Πίσω από τον Martin και τον Acosta, η μάχη για το βάθρο ξεκίνησε με τους Morbidelli, Bastianini, Bezzecchi και Bagnaia να βρίσκονται κοντά μεταξύ τους. Ο Bastianini προσπάθησε να προσπεράσει στον 16ο γύρο προτού έρθει η βασική κίνηση στον 17ο γύρο – προωθώντας τον στην 3η θέση. Τότε ήταν ένας απίστευτος ρυθμός που εξαπέλυσε ο Bastianini, αλλά στη συνέχεια όλα χάθηκαν με μια πτώση στην είσοδο στην στροφή 1 στον 21ο γύρο. Ήταν ένα τεράστιο πλήγμα για το #23, που έχασε πάνω από 70 βαθμούς πίσω από τον Martin στο Πρωτάθλημα, καθώς μόλις 12 αναβάτες παρέμειναν στο Grand Prix της Ινδονησίας και μόνο δύο από τους οποίους ήταν οι κορυφαίοι διεκδικητές του τίτλου.

Ο ρυθμός του Bagnaia από εκεί και πέρα ανέβηκε και έφτασε τον Bezzecchi στον 22ο γύρο προτού φτάσει στην 3η θέση στον 23ο γύρο – υποβιβάζοντας τον Morbidelli στην 4η. Ο Acosta βρισκόταν άλλα τρία δευτερόλεπτα μπροστά σε μια δύσκολη αποστολή ακόμη και για έναν δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MotoGP™. Στα τελευταία στάδια του Αγώνα ο Μartin είχε πλεονέκτημα δύο δευτερολέπτων ελέγχοντας τον ρυθμό και τον Aγώνα μπροστά. Το #89 ήταν ασταμάτητο στον τελευταίο γύρο, οδηγώντας στη νίκη με διαφορά 1.404 δευτερόλεπτα επί του Αcosta, ο οποίος έπρεπε να περιμένει την απόφαση των Αγωνοδικών για να παραμείνει σίγουρος ότι θα διατηρήσει τη θέση στην οποία τερμάτισε.   

O Bagnaia πήρε μια πολύτιμη 3η θέση, συγκεντρώνοντας μερικούς βαθμούς που θα μπορούσαν να αποδειχθούν κρίσιμοι. Την 4η θέση κατέλαβε ο Morbidelli, με τον Ιταλό να συνεχίζει την εντυπωσιακή του φόρμα. Το #21 ήταν μπροστά από τον Bezzecchi, ο οποίος ολοκλήρωσε τις 5 πρώτες θέσεις καθώς ο Maverick Viñales (Aprilia Racing) πέρασε τη γραμμή τερματισμού κατά 4.558 δευτερόλεπτα πίσω στην 6η θέση και τελείωσε τη μέρα ως ο κορυφαίος αναβάτης της Aprilia.

Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) έκανε άλλη μια εκπληκτική εμφάνιση τερματίζοντας στην 7η θέση για το τρίτο GP στη σειρά, κερδίζοντας τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) στη γραμμή τερματισμού. Ο Johann Zarco κατέκτησε την 9η θέση σε μια απίστευτη μέρα για την ομάδα CASTROL Honda LCR, την καλύτερη της Honda μέχρι στιγμής στη σεζόν. Ο Γάλλος τερμάτισε μπροστά από τον Raul Fernandez (Trackhouse Racing), ο οποίος κατέκτησε την τελική θέση στην πρώτη 10άδα. Πιο πίσω, ο Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™) κατέλαβε την 11η θέση μετά από μια δύσκολη μέρα που είδε τον Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) να υποβιβάζεται στη 12η θέση μετά από ποινή 16 δευτερολέπτων λόγω πίεσης ελαστικών.

Μετά από ένα απίστευτο Σαββατοκύριακο στην Ινδονησία, κατευθυνόμαστε στο εμβληματικό Mobility Resort Motegi για το Motul Grand Prix της Ιαπωνίας και με τη μάχη του Πρωταθλήματος σε πλήρη εξέλιξη. Είναι τώρα ένα κυνηγητό για δύο αναβάτες ή υπάρχουν περισσότερες ανατροπές στην πορεία; Βεβαιωθείτε ότι θα είστε μαζί μας καθώς το πιο συναρπαστικό άθλημα στον κόσμο επιστρέφει σε μόλις μία εβδομάδα!

Τα πλήρη αποτελέσματα στους παρακάτω πίνακες:

 

Επόμενο άρθρο »

Η Kawasaki εξασφαλίζει τον 6ο τίτλο WorldSSP300 της σεζόν 2024

« Προηγούμενο άρθρο

Η Red Bull KTM Factory Racing ευχαριστεί τον Francesco Guidotti για το έργο του στο MotoGP™

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ