• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
10 βαθμοί διαφορά:
Ο Bagnaia συγκρατεί τον Martin στο Motegi
Αγώνες 06/10/2024 - 17:11

Το #1 παραμένει ψύχραιμο υπό πίεση και το #89 επίσης καθώς ο Αcosta πέφτει και ο Marquez εναντίον του Bastianini αντιστρέφουν το αποτέλεσμα της Κυριακής

Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) παρέμεινε σταθερός μπροστά στο Motul Grand Prix της Ιαπωνίας, παίρνοντας το προβάδισμα και διατηρώντας τη ψυχραιμία του καθώς ο βασικός αντίπαλος του τίτλου Jorge Martin (Prima Pramac Racing) άσκησε πίεση καθ' όλη τη διάρκεια του Αγώνα. Με το Νο 1 να παίρνει τη νίκη μπροστά από τον Martin και την εντυπωσιακή απόδοσή του από την 11η θέση, βρίσκεται τώρα μόλις 10 βαθμούς στην κορυφή του πίνακα της βαθμολογίας.

Ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) ανέτρεψε τα δεδομένα του Σαββάτου, καθώς ο αναβάτης της προηγούμενης μονομαχίας Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) έμεινε πίσω του, αφήνοντας τον Marc να κατακτήσει έναν ακόμη τερματισμό στο βάθρο και κρατώντας και αυτούς τους δύο κοντά στη βαθμολογία.

Ο Bagnaia είχε καλή εκκίνηση, αλλά ο “Polesiter” Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) παρέμεινε επιθετικός για να προσπαθήσει να μείνει μπροστά, φτάνοντας αρκετά κοντά αλλά ανοίχτηκε για να αφήσει τον Bagnaia να περάσει. Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) είχε μια καλή εκκίνηση στην 3η θέση, με τον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) ακριβώς πίσω, και οι Marc Marquez και Martin για άλλη μια φορά είχαν εξαιρετικές εκκινήσεις από πιο πίσω για να μπουν αμέσως στη μάχη μπροστά.

Οι μάχες ξεκίνησαν σχεδόν αμέσως καθώς ξεκίνησε μια ανατροπή στις θέσεις, με τον Binder να ανοίγεται ελαφρώς, τον Bastianini να καλύπτει αυτό το κενό και τον Μarquez να προσπαθεί να δημιουργήσει ένα άλλο, με το τελικό αποτέλεσμα μερικές στροφές αργότερα να ήταν στην πραγματικότητα ο Binder να μείνει πίσω ενώ ο Μartin είχε φτάσει μέχρι την 4η θέση. Στη συνέχεια, ο Marquez πέρασε τον Bastianini, αλλά ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) πέρασε και τους δύο. Μετά από αυτό το πέρασμα –προς το παρόν– ο Marquez ήταν πίσω από τον Miller στην 4η θέση και ο Bastianini κατάφερε να περάσει λίγο αργότερα.

Στη συνέχεια, ο Marquez έκανε μια επίθεση στον Binder για να αναλάβει αυτός στην 3η θέση - με τον Martin να ανεβαίνει στη 2η θέση, καθώς το δράμα είχε ξεκινήσει για τον Acosta. Στην τελευταία στροφή, ο Rookie της Χρονιάς μόλις γλίστρησε πίσω από τον Bagnaia, χάνοντας την ευκαιρία για την πρώτη του νίκη στο MotoGP™ από την πρώτη του pole στο MotoGP™. Αυτό έφερε τον Martin στη 2η θέση από την 11η στο grid, αλλά ο νέος επικεφαλής του Αγώνα Bagnaia είχε τώρα ένα πλεονέκτημα 1.5 δευτερολέπτου. Γύρο με γύρο, όμως, αυτό άρχισε να μειώνεται.

Εν τω μεταξύ, ο Bastianini βρισκόταν πίσω από τον Binder και αναζητούσε έναν τρόπο να περάσει, και αυτό αποδείχτηκε δύσκολο να συμβεί. Μετά από μερικές προσπάθειες που διατηρούσε τη θέση του ο Νοτιοαφρικανός, ο Ιταλός κατάφερε τελικά να περάσει στην 3η στροφή και να παραμείνει στην 4η – ακριβώς τη στιγμή που το καθεστώς της λευκής σημαίας τελείωσε. Ωστόσο, η βροχή παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό μακριά. Αρκετά για τον Bagnaia και τον Martin για να κρατήσουν τον ρυθμό εντελώς αμείωτο στο μπροστινό μέρος, με το #1 να φαίνεται να έχει τον έλεγχο έως ότου η διαφορά άρχισε πραγματικά να φαίνεται δυσοίωνη. Μειώθηκε στο ένα δευτερόλεπτο και μετά στα οκτώ δέκατα, καθώς ο Μartin ανέβασε και άλλο τον ρυθμό, αλλά το #89 σε μια στιγμή στο μπροστινό μέρος έκανε τον απολογισμό του. 20 βαθμούς για προβάδισμα 10 βαθμών και κανένα λάθος την Κυριακή; Δεν είναι ανεκτίμητο, αλλά σίγουρα μια καλή στρατηγική.

Ο Bastianini συνέχισε να ακολουθεί τον Marquez για την 3η θέση, αλλά το #23 δεν μπορούσε να φτάσει σε απόσταση αναπνοής, καθώς ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε προχωρήσει πολύ νωρίτερα στον Αγώνα, ο Bastianini είχε κλείσει τη διαφορά σε κάθε γύρο – από τα επτά δέκατα πίσω σε κάτι λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο, χωρίς όμως την επιλογή να δοκιμάσει μια κίνηση. Μπροστά, ο Bagnaia διατήρησε την ψυχραιμία του για να διατηρήσει τη μάχη του τίτλου και να κερδίσει την 8η νίκη του στη σεζόν, κάνοντας το 2024 την καλύτερη χρονιά του όσον αφορά τις νίκες και μειώνοντας αυτή τη διαφορά στο πρωτάθλημα στους 10 βαθμούς πριν από τα Σαββατοκύριακα των τελευταίων τεσσάρων Αγώνων του έτος. Αλλά η απόδοση του Martin από την 11η θέση στο grid ήταν επίσης αξιοσημείωτη στο εκκρεμές της συνεχώς μεταβαλλόμενης ορμής, με το Phillip Island να έχει πλέον πολύ ενδιαφέρον για να δει τις μάχες να ξεκινούν ξανά.

Ο Marquez κράτησε στους τελευταίους γύρους για να μην δώσει στον Bastianini καμία ευκαιρία για κίνηση, ολοκληρώνοντας το βάθρο και επιστρέφοντας σε απόσταση δύο βαθμών από το “Beast” στη βαθμολογία. Πίσω, ο Binder μόλις έχασε την 5η θέση καθώς ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) πέρασε τον Νοτιοαφρικανό. Ο Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) πήρε την 7η θέση λίγο μπροστά από τον συναθλητή του Fabio Di Giannantonio, πριν από τον κορυφαίο για την Aprilia Aleix Espargaro (Aprilia Racing), αφού ο Maverick Viñales έπεσε ενώ ήταν πιο μπροστά.

Ο Μiller συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, κρατώντας πίσω τον Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) μετά από μια εντυπωσιακή απόδοση του Γάλλου – και λιγότερο αμφιλεγόμενη από αυτή στο Tissot Sprint. Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) ήταν ο επόμενος μπροστά από τον Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) καθώς σημείωσε βαθμούς στο τελευταίο του GP της Ιαπωνίας ως αναβάτης πλήρους απασχόλησης. Οι βαθμολογούμενοι αναβάτες ολοκληρώθηκαν από τους Luca Marini (Repsol Honda Team) και Raul Fernandez (Trackhouse Racing).

Ένα πρώιμο περιστατικό στον Αγώνα είδε τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) να έρχεται σε επαφή με τον Joan Mir (Repsol Honda Team) και με τους δύο να εγκαταλείπουν, με το #73 να τιμωρείται με ποινή μεγάλου γύρου για τον επόμενο Αγώνα.

Υπήρχαν πολλές ευκαιρίες για τους βασικούς διεκδικητές του τίτλου στο Motegi, αλλά παρά τη φετινή σεζόν όπου μερικές φορές οι ανατροπές άλλαξαν την όλη εικόνα σε μια στιγμή, ήταν ένα Σαββατοκύριακο όπου και οι δύο έμειναν σταθεροί υπό πίεση. Ως αποτέλεσμα, είναι τώρα πιο κοντά από ό,τι ήταν εδώ και αρκετό καιρό στην κορυφή, με 10 βαθμούς διαφοράς καθώς κατευθυνόμαστε προς το νησί. Θα δούμε τι θα συμβεί και ξέρουμε ότι κανείς δεν θα θέλει να χάσει τη δράση!

Τα πλήρη αποτελέσματα στους παρακάτω πίνακες:

Επόμενο άρθρο »

Ο Marc Marquez για 0.036 δευτερόλεπτα θα έχανε το βάθρο στην Ιαπωνία

« Προηγούμενο άρθρο

Το Ιαπωνικό GP και οι εντυπωσιακοί αριθμοί του

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ