• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
17ος Αγώνας - GP Αυστραλίας (Philip island)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το νέο HONDA NT1100 & NT1100 Electronic Suspension
Νέα Αγοράς 17/10/2024 - 17:53

Η NT1100 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το ΜΥ 2022, προσφέροντας έναν συνδυασμό εντυπωσιακών επιδόσεων, χειρισμού και άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις, εμπλουτισμένο με προηγμένες τεχνολογίες και ένα κλασικό touring στυλ.

Για το 25YM, η NT1100 είναι σχεδιαστικά ανανεωμένη και εκλεπτυσμένη, διαθέτοντας πιο εντυπωσιακή σιλουέτα και μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση με θέση οδήγησης προσαρμοσμένη για μεγάλα ταξίδια. Οι σχεδιαστικές αλλαγές επισφραγίζονται από τους διπλούς προβολείς που διαθέτουν χαρακτηριστικά, νέα φώτα ημέρας με ενσωματωμένα φλας για ξεχωριστή εμφάνιση και βελτιωμένη ορατότητα.  

Οι αλλαγές στον παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα των 1.084 κ.εκ. έχουν βελτιώσει σημαντικά την απόδοση σε όλους τους τομείς. Οι αλλαγές στην εισαγωγή, την ανάφλεξη και την εξαγωγή των καυσαερίων έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής κατά 7% στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές του κινητήρα, διατηρώντας παράλληλα τη μέγιστη  ισχύ. Αυτή η απόδοση του κινητήρα παρέχει δυνητική αυτονομία 400 χιλιομέτρων από το ρεζερβουάρ καυσίμου των 20 λίτρων

Η μοτοσυκλέτα παραμένει πιστή στη φιλοσοφία ‘New Touring’, και για το 2025 υπόσχεται βελτιωμένα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας. Οι επανασχεδιασμένοι πάνω και κάτω εκτροπείς αέρα (deflectors) παρέχουν καλύτερη προστασία σε συνδυασμό με το νέο, μακρύτερο μπροστινό φτερό. Η ζελατίνα μπορεί πλέον να ρυθμίζεται με ένα μόνο χέρι ενώ ο αναβάτης είναι καθιστός, ενώ η μεγαλύτερη σέλα προσφέρει πιο άνετα ταξίδια. Οι στάνταρ βαλίτσες προσφέρουν αυξημένη χωρητικότητα και μπορούν να φιλοξενήσουν ένα full-face κράνος η κάθε μία. 

Η λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων του αναβάτη βελτιώνεται τώρα με την ενσωμάτωση μιας μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων για πιο ακριβή έλεγχο των τριών επιπέδων παρέμβασης του Honda Selectable Torque Control (HSTC), του Wheelie Control 3 επιπέδων, του Cornering ABS και του Rear Lift Control. Συμμετέχει επίσης στη διαχείριση των προγραμμάτων οδήγησης με τρεις προεπιλογές: 'Urban', 'Rain' και 'Tour'. Στη λειτουργία 'User', όλες οι παράμετροι μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά.  

Η νέα προαιρετική ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™)  αναβαθμίζει περαιτέρω την εμπειρία touring. Το προηγμένο σύστημα Showa-EERA™, που διατίθεται παράλληλα με τη βασική έκδοση ανάρτησης της Showa, προσφέρει βελτιωμένη απόσβεση σε πραγματικό χρόνο κάτω από όλες τις συνθήκες οδήγησης και επιτρέπει τη ρύθμιση προφόρτισης του πίσω ελατηρίου εν κινήσει. 

Ως τελική πινελιά για τη βελτίωση της άνεσης, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) έξι σχέσεων της Honda, έχει επανασχεδιαστεί με στόχο την καλύτερη αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ είναι πλέον συνδεδεμένο με τη μονάδα IMU, για ιδανική διαχείριση των αλλαγών σχέσεων στις στροφές. 

Μια έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5 ιντσών παρέχει παραμετροποιήσιμες ενδείξεις και προσφέρει συνδεσιμότητα smartphone Apple CarPlay® και Android Auto®*. Το cruise control, τα αναβαθμισμένα θερμαινόμενα γκριπ, η παροχή ρεύματος ACC, η θύρα USB, η λειτουργία αυτόματης ακύρωσης φλας, η λειτουργία Emergency Stop Signals (ESS) και το κεντρικό σταντ ανήκουν επίσης στον βασικό εξοπλισμό.  

Οι 25YM NT1100 και NT1100 Electronic Suspension θα διατίθενται στις εξής τρεις χρωματικές επιλογές:  

Mat Warm Ash Metallic   

Gunmetal Black Metallic   

Pearl Hawkseye Blue   

 

*Το σύστημα Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας. 

 

NT1100 25YM 

NT1100 DCT 25YM 

NT1100 DCT Electronic Suspension 25YM 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

Τύπος 

Υγρόψυκτος, τετράχρονος, οκταβάλβιδος, Παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και uni cam 

Κυβισμός 

1.084 cc 

Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 

92 mm x 81.5 mm 

Σχέση συμπίεσης 

10.5 

Μέγιστη ισχύς 

75kW (102 Ps) στις 7.500rpm 

Μέγιστη ροπή 

112 Nm στις 5,500 rpm 

Επίπεδο θορύβου (dB) 

μέγιστο 94dB 

μέγιστο 95dB 

Τελική ταχύτητα 

200 km/h 

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 

4.8 L 

5.2 L 

Μίζα 

Ηλεκτρική (E-Starter) 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ 

Ψεκασμός 

PGM-FI Fuel Injection 

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου 

20.4 L 

Εκπομπές CO2 (WMTC) 

116 g/km 

Κατανάλωση Καυσίμου 

5,0 L/100km 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 

Τύπος μπαταρίας 

Ιόντων λιθίου 

Χωρητικότητα μπαταρίας 

12 V 6.0 Ah 

ΜΕΤΑΔΟΣΗ 

Τύπος συμπλέκτη 

Υγρός πολύδισκος 

Διπλός Υγρός Πολύδισκος  

Τύπος κιβωτίου 

MT: 6-τάχυτο χειροκίνητο 

DCT: 6-τάχυτο διπλού συμπλέκτη 

Τελική μετάδοση 

Αλυσίδα 

ΠΛΑΙΣΙΟ 

Τύπος πλαισίου 

Ατσάλινο ημίδιπλο 

ΠΛΑΙΣΙΟ 

Διαστάσεις (Μ Π Υ) 

2,240 mm x 860 mm x 1,340 mm 

Μεταξόνιο 

1,535 mm 

Γωνία κάστερ 

26.5° 

Ίχνος 

108 mm 

Ύψος σέλας 

820 mm 

Απόσταση από το έδαφος 

175 mm 

Βάρος (πλήρες υγρών) 

238 kg +12 kg Βαλίτσες 

248 kg +12 kg Βαλίτσες 

249 kg +12 kg Βαλίτσες 

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

Εμπρός 

Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 43mm SFF-BP με περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή 150mm. 

Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 43mm SFF-BP με περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή 150mm. 

Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι της SHOWA 43mm και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERA) που ρυθμίζει συμπίεση και επαναφορά, διαδρομή 150 mm 

Πίσω 

Μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με Pro-Link με αμορτισέρ αερίου της SHOWA, με υδραυλική περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή άξονα. 150mm 

Μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με Pro-Link με αμορτισέρ αερίου της SHOWA, με υδραυλική περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή άξονα 150mm. 

Μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με Pro-Link με αμορτισέρ αερίου της SHOWA, με υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης μέσω τηλεχειριστηρίου, ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERA) που ρυθμίζει συμπίεση και επαναφορά, διαδρομή άξονα 150mm 

ΤΡΟΧΟΙ 

Εμπρός 

17M/C X MT3.50 Χυτό αλουμίνιο, πολλαπλών μπράτσων 

Πίσω 

17M/C X MT5.50 Χυτό αλουμίνιο, πολλαπλών μπράτσων 

Ελαστικό εμπρός 

120/70ZR17 M/C (58W) 

Ελαστικό πίσω 

180/55ZR17 M/C (73W) 

ΦΡΕΝΑ 

Τύπος ABS  

2-κάναλο cornering ABS βασισμένο σε IMU 

Εμπρός 

Ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, δύο πλευστοί δίσκοι 310mm  

Πίσω 

Μονοπίστονη δαγκάνα, μονός δίσκος 256mm  

 

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 

Όργανα 

6.5” Οθόνη Αφής TFT πολλαπλών πληροφοριών/ενδείξεων & δευτερεύουσα οθόνη LCD  

 

Προβολέας 

LED 

DRL 

Ναι 

Πίσω φως 

LED 

Συνδεσιμότητα 

Apple Car Play & Android Auto* 

USB 

USB-A 

Πρίζα 12V  

Ναι 

Φλας αυτόματης ακύρωσης 

Ναι 

Quick Shifter 

Αξεσουάρ 

Αντικλεπτική προστασία 

HISS 

Cruise Control 

Ναι 

Riding mode 

Tour, Urban, Rain, User 1 και User 2 

HSTC με ενσωματωμένο Wheelie Control 

3 Επιπέδων + Απενεργοποίηση 

Rear lift control 

Ναι 

Πρόσθετα χαρακτηριστικά 

Ρυθμιζόμενη ζελατίνα (εύρος ρύθμισης 167 mm) 

 

Επόμενο άρθρο »

TF 450-RC: η χωμάτινη μοτοσυκλέτα της Triumph!

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati World Première 2025: The Symbiosis

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ MARTIN VS BAGNAIA;
  • ΝΑΙ, ΟΙ E.BASTIANINI & M.MARQUEZ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΟΧΙ, ΟΙ E.BASTIANINI & M.MARQUEZ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ