• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez vs Martin στο νησί:
Ο Marquez νικάει τον Martin, με τον Bagnaia στην 3η θέση
Αγώνες 20/10/2024 - 15:07

Ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) και ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) είχαν μεγάλη μάχη στο Qatar Airways Australian Motorcycle Grand Prix, δημιουργώντας μια δική τους αναμέτρηση μπροστά, ειδικά στους τελευταίους τέσσερις γύρους - χωρισμένοι λιγότερο παρά ένα δευτερόλεπτο πάνω από τη γραμμή τερματισμού.

Ο Marquez βγήκε στην κορυφή παρόλο που έπεσε πίσω μετά από ένα εφιαλτικό ξεκίνημα, με το #93 να παρακολουθεί το #89 στα τελευταία στάδια του Αγώνα πριν κάνει την επίθεσή του. Στη μάχη του τίτλου, η 2η θέση του Martin, ωστόσο, τον βλέπει να αυξάνει το προβάδισμά του κατά τέσσερις βαθμούς, με τον βασικό αντίπαλο και πρωταθλητή Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) να ολοκληρώνει το βάθρο από απόσταση την Κυριακή.

Το δράμα ξεκίνησε αμέσως καθώς ο πίσω τροχός του Marquez έβγαλε ένα σύννεφο καπνού από τη γραμμή εκκίνησης, με μια ζελατίνα παγιδευμένη κάτω από το πίσω ελαστικό η οποία στη συνέχεια εκτινάχθηκε καθώς άφησε τον συμπλέκτη. Η μοτοσυκλέτα της Gresini επανήλθε γρήγορα στον Αγώνα, αλλά μια πολύ καλή εκκίνηση από τον Μartin τον έκανε να απομακρύνεται μπροστά από τον Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team), με τον Bagnaia στην 3η θέση από νωρίς καθώς πέρασε τον Marquez. Ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) ήταν 4ος, ενώ μια ακόμη εκπληκτική εκκίνηση από τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) έβαλε τον Νοτιοαφρικανό στην 5η θέση από την 11η στο grid.

Πίσω, σε χρόνο μηδέν, ο Marquez επιτέθηκε ήδη στον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) για να επιστρέψει στην 6η θέση, και μετά από μια εντυπωσιακή κίνηση πέρασε στη στροφή 4. Από εκεί ήταν σε αποστολή. Ακολουθούσε τον Binder και η διαφορά από τον Νοτιοαφρικανό εξαφανίστηκε σε μερικούς γύρους. Στη συνέχεια ήταν ο Morbidelli στη στροφή 1 όπου ο Marquez πέρασε και ανέβηκε στις θέσεις του βάθρου. Τώρα, ο καθαρός αέρας για τον συναθλητή του το 2025 ήταν ο στόχος καθώς το Νο 1 συνέχισε να κρατά απόσταση από τον Martin περίπου μισό δευτερόλεπτο.

Στους 16 γύρους πριν το τέλος, ένα μικρό λάθος από τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος έκανε τις τρείς μοτοσυκλέτες μπροστά να κολλήσουν μεταξύ τους: Martin, Bagnaia και Marquez. Ο Bagnaia δεν έχασε χρόνο καθώς επιτέθηκε στη στροφή 3 και κατάφερε να περάσει, αλλά ο Martin ανταπέδωσε στη στροφή 4. Αυτό άνοιξε την πόρτα για να περάσει και ο Marquez, δημιουργώντας τη σειρά Martin – Marquez – Bagnaia.

Με 13 γύρους για το τέλος, το #1 και το #93 κάνουν ίδιους γύρους και λιγότερο από ένα δέκατο μακριά από τον Martin. Με τα μαλακά ελαστικά και πολλά χιλιόμετρα να έχουν διανύσει, η διαφορά μίκρυνε ακριβώς στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας της Pramac. 10 γύροι πριν το τέλος, δύο δέκατα μεταξύ των δύο αναβατών μπροστά και ένα δευτερόλεπτο πίσω ο Πρωταθλητής.

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος του Αγώνα, ο Μartin άφησε την πόρτα αρκετά ανοιχτή στη στροφή 4 και δεν χρειαζόταν δεύτερη σκέψη καθώς ο Marquez πέρασε. Στη στροφή 1 με τρεις γύρους να απομένουν, ο Μartin ανταπέδωσε. Στη στροφή 4, ο Marquez έκανε το ίδιο για άλλη μια φορά, και έστειλε και τους δύο αρκετά ανοιχτά. Καμία επαφή, και έμειναν σχεδόν στη γραμμή μακριά από το πράσινο. Οι αναβάτες έμειναν κολλημένοι μεταξύ τους και χωρισμένοι κατά 0.111 δευτερόλεπτα, αλλά το #93 ήταν πλέον μπροστά. Αυτή τη φορά στη στροφή 1, δεν υπήρχε περιθώριο για τον Μartin και προσπάθησε στη στροφή 2, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, και στην 3η στροφή ο Marquez άρχισε να κάνει μερικά μέτρα διαφορά.

Με την έναρξη του τελευταίου γύρου, το #93 ήταν μισό δευτερόλεπτο καθαρό και κέρδισε αρκετό χώρο για να πάρει την τρίτη νίκη της χρονιάς. Ο Bagnaia δεν μπόρεσε να βρει αρκετά για να πάει μπροστά με το δίδυμο, αλλά κράτησε την 3η θέση για τους πολύτιμους 16 βαθμούς, διατηρώντας τη διαφορά στους 20 βαθμούς με μέγιστους 111 διαθέσιμους ακόμα.

Στον Αγώνα πιο πίσω από τις θέσεις του βάθρου, ο Bastianini έμεινε λίγο πίσω πριν ξαναπάρει το δρόμο προς τα εμπρός, με τους Binder, Morbidelli, Maverick Viñales (Aprilia Racing) και Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να δίνουν μία σκληρή μάχη. Μέχρι τη σημαία τερματισμού όμως ήταν δύο οι μονομαχίες. Ο Diggia πήρε την 4η θέση από τον Bastianini κατά τρία δέκατα, και πίσω τους ήταν σχεδόν μαζί για την 6η θέση, οι Morbidelli και Binder που πέρασαν τη γραμμή με μόλις 0.016 διαφορά.

Ο Viñales αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την 8η θέση. Μια άλλη ομάδα πολέμησε πίσω από αυτούς, με τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) να ανεβαίνει στην 9η. Ο Γάλλος ανέβηκε από την 18η  θέση στο grid για να πάρει την 9η και μια άλλη πρώτη δεκάδα, περνόντας τον Raul Fernandez (Trackhouse Racing), τον εγχώριο ήρωα Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing), τον Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) και τον Alex Rins (Monster Energy MotoGP™). Ο Luca Μarini (Repsol Honda Team) είχε άλλη μια σταθερή μέρα για να πάρει περισσότερους βαθμούς στην 14η, με τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) να παίρνει τον τελευταίο βαθμό αφού το #73 ανοίχτηκε πολύ στη στροφή 1, αλλά έκανε και τον μεγάλο γύρο για τη σύγκρουσή του με τον Joan Mir (Repsol Honda Team) στην Ιαπωνία.

Ο Mir έπεσε την Κυριακή και ο Bezzecchi επίσης είχε μια πτώση νωρίς μετά την ολοκλήρωση του μεγάλου γύρου για το περιστατικό του με τον Viñales στο Tissot Sprint. Ανέβηκε ξανά στη μοτοσυκλέτα αλλά στις πίσω θέσεις. Ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) δεν ξεκίνησε τον Αγώνα αφού δεν ήταν σε καλή φυσική κατάσταση το πρωί της Κυριακής λόγω τραύματος στον ώμο που προκλήθηκε το Σάββατο.

Μετά το δράμα, τις καιρικές συνθήκες, τις καλές εκκινήσεις και το σκάκι υψηλής ταχύτητας, αυτά συνέβησαν στο Phillip Island. Οι δύο κορυφαίοι του Πρωταθλήματος έχουν πλέον χωριστεί κατά 20 βαθμούς, με τον Marquez να συνεχίζει να είναι υποψήφιος για τον τίτλο και τον Bastianini τώρα σε ένα πραγματικό όριο της τελευταίας ευκαιρίας στην Buriram. Περιμένουμε το PT Grand Prix της Ταϊλάνδης το επόμενο Σαββατοκύριακο για άλλες δύο αναμετρήσεις μπροστά από αυτή την κεντρική κερκίδα… και μια τελευταία στροφή που έχει σχεδιαστεί για να τους κάνει να ζητωκραυγάζουν!

Τα πλήρη αποτελέσματα στους παρακάτω πίνακες:

 

 

Επόμενο άρθρο »

Το GP της Αυστραλίας και οι εντυπωσιακοί αριθμοί του

« Προηγούμενο άρθρο

O Toprak Razgatlioglu Πρωταθλητής με την BMW

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ