• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo - Τα φρένα στην απαιτητική πίστα Chang της Ταϊλάνδης
Νέα 24/10/2024 - 15:21

Μετά από την σχετικά εύκολη πίστα του Philip Island το MotoGP συνεχίζει με τον αγώνα της Ταϊλάνδης στην πίστα Chang International Circuit η οποία σύμφωνα με την Brembo είναι μια πίστα πολύ απαιτητική για τα φρένα με βαθμό δυσκολίας 6 στον μεγαλύτερο στην κλίμακα από το 1 έως το 6.

Η πίστα έχει σχεδιαστεί από τον Γερμανό αρχιτέκτονα Hermann Tilke έχει συνολικό μήκος 4,554 μέτρα και βρίσκεται 410 χλμ. βόρεια της πρωτεύουσας Μπανγκόκ, στο Buriram που στην τοπική γλώσσα σημαίνει «πόλη της ευτυχίας».

Η διάταξη της πίστας εναλλάσσει πολύ μεγάλες ευθείες που καταλήγουν, μετά από δυνατό φρενάρισμα, σε στροφές όπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP στρίβουν με ταχύτητες δευτέρας ή τρίτης (στο κιβώτιο).​​​

Οι μοτοσυκλέτες MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους στις 7 από τις 12 στροφές στην πίστα φρενάροντας συνολικά για 1.245 μέτρα και 15,9 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο των 4.554 μέτρων, απόσταση που αντιστοιχεί στο 27% κάθε γύρου και στο 29% του συνολικού χρόνου γύρου.

 

Τέσσερα από τα πιο δύσκολα σημεία πέδησης είναι στις πρώτες 5 στροφές λόγω των ευθύγραμμων τμημάτων που οδηγούν σε αυτές. Η μόνη εξαίρεση στο δεύτερο μισό της πίστας είναι η 12η στροφή με απόσταση πέδησης 202 μέτρων και μείωση της ταχύτητας κατά 199 km/h.

Συνοψίζοντας όλες τις δυνάμεις που ασκεί ένας αναβάτης στο μοχλό του φρένου Brembo από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, το συνολικό αποτέλεσμα στην πίστα Chahg φτάνει σχεδόν τα 790 κιλά, που μπορεί να είναι 150 κιλά λιγότερα από το Ιαπωνικό GP άλλα στην πρώτη και στην τέταρτη στροφή η δύναμη στη μανέτα φτάνει τα 5 kg και η πίεση του υγρού φρένων τα 10,8 bar.

Από τα 7 σημεία φρένων στην πίστα Chang τα 3 χαρακτηρίζονται ως πολύ απαιτητικά για τα φρένα, άλλα 3 είναι μέτριας δυσκολίας και μόνο το 1 είναι ήπιο.

Η πιο δύσκολη από όλες τις στροφές για το σύστημα πέδησης είναι η 3η στροφή όπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP φρενάρουν, μετά από μια ευθεία μήκους σχεδόν 1 χιλιομέτρου, από τα 321 km/h στα 74 km/h. Εκεί οι αναβάτες εφαρμόζουν φορτίο 6 κιλών στη μανέτα του φρένου και υπόκεινται σε επιβράδυνση 1,5 g.

 

Επόμενο άρθρο »

Buriram: Moto3 Ελεύθερες Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

Ενισχυμένα MICHELIN Power Slick με πιο σκληρά μείγματα γόμας για την πίστα του Buriram

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ