• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
#GoldenAi: Ο Ogura στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2™ του 2024
Αγώνες 27/10/2024 - 14:21

Ο Ιάπωνας αναβάτης Ai Ogura με ένα βάθρο στην Ταϊλάνδη εξασφαλίζει τον τίτλο την Κυριακή.

Ο Ai Ogura (MT Helmets - MSI) είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2™ για το 2024! Ο Ιάπωνας σταρ πήρε τη 2η θέση στο PT Grand Prix της Ταϊλάνδης για να σφραγίσει τον τίτλο, και έγινε ο πρώτος αναβάτης από το Idemitsu Asia Talent Cup που έγινε Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ο πρώτος αναβάτης από την Ιαπωνία που κέρδισε παγκόσμιο τίτλο μετά τον θρίαμβο του Hiroshi Aoyama στα 250cc το 2009.

Το ταξίδι του #79 ως Παγκόσμιου Πρωταθλητή στην κατηγορία της Moto2™ ξεκίνησε στο ATC το 2015 και δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να φτάσει η πρώτη νίκη. Τρία βάθρα - συμπεριλαμβανομένης αυτής της νίκης - πέτυχε στην πρώτη του σεζόν στο ATC και το 2016, τρεις ακόμη νίκες σημειώθηκαν στο δρόμο του για έναν συνολικό τερματισμό στην 2η θέση. Το 2016 είδε επίσης τον Ogura να αγωνίζεται στο Red Bull MotoGP Rookies Cup και μόλις στον τρίτο του Αγώνα, ο Ιάπωνας αναβάτης σημείωσε έναν τερματισμό στην 3η θέση.

Το 2017 έφερε περισσότερες επιτυχίες καθώς ο Ogura κέρδισε δύο νίκες στο Rookies Cup και μια νίκη στο ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα JuniorGP™. Το 2018, ο Ogura συνέχισε στην κατηγορία JuniorGP™ και κατέκτησε άλλα πέντε βάθρα, ένα από τα οποία ήταν μια νίκη, η οποία βοήθησε τον Ogura να τερματίσει πέμπτος στο σύνολο.

Το 2018 είδε επίσης τον Ogura να κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Χερέθ – και ήταν επίσης εντυπωσιακός. Κέρδισε έναν πρώτο βαθμό στην Moto3™ και αφού έκανε άλλες τρεις εμφανίσεις εκείνη τη χρονιά, πέρασε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πλήρους απασχόλησης στη σεζόν του 2019 με την Honda Team Asia.

Στην πρώτη του πλήρη σεζόν ως αναβάτης Grand Prix, ο Ogura συγκέντρωσε εννέα αποτελέσματα στην πρώτη δεκάδα, συμπεριλαμβανομένης της 2ης θέσης στην Αραγονία, στο δρόμο του προς την 10η θέση στην κατάταξη. Αυτό σηματοδότησε ένα δυνατό ξεκίνημα ως αναβάτης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος και το 2020, όπου ο Ogura ήταν υποψήφιος για τον τίτλο. Παρά το γεγονός ότι δεν κέρδισε έναν Αγώνα, η συνέπεια ήταν το κλειδί για τον Ιάπωνα σταρ. Επτά βάθρα είδαν τον Ogura να τερματίζει 3ος στο Πρωτάθλημα, καθώς περίμενε μια μετάβαση στην Moto2™.

Προωθημένος μέσω της ένταξής του στην Idemitsu Honda Team Asia, η Ogura δεν άργησε να αποκτήσει μία μοτοσυκλέτα της Moto2™. Αφού σημείωσε έξι τερματισμούς στις επτά πρώτες θέσεις στους πρώτους 10 Αγώνες της ενδιάμεσης κατηγορίας, το παρθενικό του βάθρο στην Moto2™ του Ogura βρέθηκε στο GP της Αυστρίας με μια 2η θέση και έχοντας εξασφαλίσει έναν τερματισμό στο Πρωτάθλημα στην 8η θέση στην πρώτη του σεζόν, ο Ogura πήγε στο 2022 ως σοβαρός διεκδικητής τίτλου.

Και έτσι ακριβώς έγινε. Η πρώτη νίκη του Ogura στην Moto2™ ήρθε στην Χερέθ, με δύο ακόμη να ακολουθούν στην Αυστρία και την Ιαπωνία. Δυστυχώς, οι απογοητευτικοί τελευταίοι τρεις Αγώνες – συμπεριλαμβανομένης μιας πτώσης από την 2η θέση στον τελευταίο Γύρο στη Μαλαισία – οδήγησε τον Ogura να χάσει για ελάχιστα τον τίτλο από τον Augusto Fernandez.

Η σεζόν του Ogura για το 2023 περιορίστηκε όταν ένα ατύχημα στην περίοδο Δοκιμών είχε ως αποτέλεσμα ένα σπασμένο καρπό. Αυτό έκανε τον Ogura να χάσει τους δύο πρώτους Γύρους της σεζόν και ήταν ένας τραυματισμός που τον ταλαιπώρησε για αρκετούς μήνες. Τρία βάθρα κατάφερε ο Ιάπωνας αναβάτης, αλλά μια άλλη διεκδίκηση τίτλου ήταν εκτός εξίσωσης και πριν από την επανέναρξη το 2024, μια νέα πρόκληση ήταν στον ορίζοντα.

Η μετάβαση από την Idemitsu Honda Team Asia και Kalex στην MT Helmets – MSI και Boscoscuro ήταν μια μεγάλη αλλαγή. Ωστόσο, σε πλήρη φόρμα, η σεζόν του Ogura ξεκίνησε καλά με 4η, 5η, 7η, και 6η, θέση μέχρι το Γαλλικό GP. Στο Le Mans, επέστρεψε στο βάθρο στη 2η θέση και στον επόμενο Αγώνα στη Βαρκελώνη, έφτασε η πρώτη νίκη του Ogura με τη νέα του στολή. Δύο ακόμη νίκες στο Assen και στο GP του Σαν Μαρίνο εδραίωσαν το όνομα του Ogura ως έναν από τους κύριους υποψηφίους για τον τίτλο, και τα συνεχόμενα βάθρα στην 2η θέση στην Ινδονησία και στην Ιαπωνία, με τους κύριους αντίπαλούς του στο Πρωτάθλημα να πέφτουν, έβαλαν τον Ogura σε μια καλή θέση διεκδίκησης – 60 βαθμούς για την ακρίβεια – πριν από ένα ραντεβού στο Phillip Island.

Εκεί, πήρε άλλη μια σταθερή 4η θέση καθώς διατηρούσε την ψυχραιμία του υπό πίεση και προετοίμασε τον εαυτό του για το GP της Ταϊλάνδης. Αφού έφτασε στη 2η θέση, η αλλαγή του καιρού στη συνέχεια οδήγησε τον Αγώνα σε ένα πρόωρο τέλος – και με όλους τους βαθμούς. Αυτοί οι 20 βαθμοί ακόμη διασφαλίζουν ότι το #79 είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2™ για το 2024 – από το ATC στην κορυφή του κόσμου!

#GoldenAi: Το Πρωτάθλημα του Ogura και τα στατιστικά του

- Ο Ai Ogura είναι ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που κατακτά έναν τίτλο Grand Prix μετά τον Hiroshi Aoyama στην κατηγορία 250cc το 2009.

- Είναι ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που κέρδισε τον τίτλο στην Moto2™ και ο πρώτος που έγινε Πρωταθλητής στην ενδιάμεση κατηγορία μετά τον Aoyama το 2009.

- Ο Ogura είναι ο έβδομος διαφορετικός Ιάπωνας αναβάτης που κατακτά παγκόσμιο τίτλο GP μαζί με τους Haruchika Aoki (2 φορές), Kazuto Sakata (2), Takazumi Katayama (1), Tetsuya Harada (1), Daijiro Kato (1) και Hiroshi Aoyama ( 1). Αυτός είναι λοιπόν ο ένατος παγκόσμιος τίτλος σε αγώνες GP για την Ιαπωνία.

- Ο Ogura είναι ο πρώτος αναβάτης του Asia Talent Cup που έγινε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Grand Prix.

- Οδηγώντας μοτοσυκλέτα της Boscoscuro, ο Ogura είναι ο πρώτος αναβάτης που δεν οδηγεί μοτοσυκλέτα της Kalex και κατακτά τον τίτλο της Moto2™ από τον Marc Marquez το 2012 με την Suter.

- Με έξι νίκες στην Moto2™, ο Ogura είναι ο πιο επιτυχημένος Ιάπωνας αναβάτης στην κατηγορία μπροστά από τον Takaaki Nakagami (2 νίκες).

Επόμενο άρθρο »

Οι αριθμοί και φωτογραφικό υλικό από το GP της Ταϊλάνδης

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Bastianini ασταμάτητος καθώς ο Μartin περνάει τον Bagnaia σε ένα τεταμένο Sprint

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ