• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nέα Triumph Speed ​​Twin, με περισσότερη τεχνολογία και επιδόσεις
Νέα Αγοράς 27/10/2024 - 21:53

Οι βελτιώσεις και η νέα τεχνολογία δεν περιορίζουν την ρετρό ελκυστικότητα της Speed ​​Twin 900.

Η σειρά Bonneville της Triumph είναι μια από τις πιο εμβληματικές σε ολόκληρη την ιστορία της μοτοσικλέτας. Είναι μια σειρά μοντέλων που κατάφερε να αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου, και ακόμη και σήμερα, είναι τα πιο δημοφιλή μοντέλα μοτοσυκλετών στην αγορά. Αλλά όσο και αν η Triumph προσπάθησε να διατηρήσει το ακατέργαστο πνεύμα των μοντέλων Bonneville, ο κατασκευαστής από την Βρετανία έπρεπε να συμβαδίσει με την εποχή και να εισάγει λίγη τεχνολογία.

Και αυτό είναι εμφανές με την ανανέωση της Speed ​​Twin 900 του 2025. Είναι πλέον πιο αδύνατη, πιο προσανατολισμένη στην απόδοση και έχει αναβαθμιστεί στην τεχνολογία. Η Triumph έχει εγκαταλείψει τα ρετρό σε όψη πιρούνια της μοτοσυκλέτας σε ανταλλαγή με τα πιο σύγχρονα ανεστραμμένα πιρούνια. Πίσω, υπάρχει επίσης ένα νέο ψαλίδι από αλουμίνιο, καθώς και ένα στενότερο, πιο ελαφρύ υποπλαίσιο.

Από την τεχνολογική πλευρά, η Speed ​​Twin διαθέτει πίνακα οργάνων LCD με ενσωματωμένη οθόνη TFT για τεχνικά χαρακτηριστικά όπως πλοήγηση, καθώς και συνδεσιμότητα smartphone. Ο προβολέας LED δείχνει πιο μοντέρνος αλλά διατηρεί ταυτόχρονα και τον κλασικό σχεδιασμό.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά με την υψηλή ροπή και συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Η ισχύς φτάνει τους 65 ίππους στις 7,500 σ.α.λ. και η ροπή των 80 Nm είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά στις 3,800 σ.α.λ. κάτι που βοηθάει στις επιδόσεις και δεν απαιτείται κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Η Speed ​​Twin 900 εξακολουθεί να είναι μια όμορφη ρετρό μοτοσυκλέτα. Η πιο λεπτή και πιο αθλητική γραμμή της δίνει μια πιο νεανική εμφάνιση και την κάνει πιο ελκυστική στους νεότερους αναβάτες. Με τους νέους χρωματικούς συνδυασμούς, καταφέρνει να διατηρήσει την κομψότητα μαζί με την εμφάνιση που έχει πολλές λεπτομέρειες όπως οι κατεργασμένες ψύκτρες του κινητήρα και τα μινιμαλιστικά φτερά στους τροχούς. Επιπλέον, με τις πιο σπορ αναβαθμίσεις είναι πιο ελκυστική στην οδήγηση κάνοντας την κλασική μοτοσυκλέτα πιο φιλική στη χρήση της.

Η τιμή της Speed ​​Twin 900 αναμένεται σύντομα και η διαθεσιμότητα θα ξεκινήσει στις αρχές του 2025. Μέχρι τότε, θα πρέπει να περιμένουμε για αυτήν την αρκετά αξιοπρεπή, όμορφη ρετρό μοτοσυκλέτα.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας:

Τύπος

Υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά, 8-βάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° διάστημα ανάφλεξης

Χωρητικότητα

900 cc

Διάμετρος

84.6 mm

Διαδρομή

80 mm

Συμπίεση

11:1

Μέγιστη ιπποδύναμη EC

65 PS @ 7500 σαλ

Μέγιστη ροπή EC

80 Nm @ 3800 σαλ

Σύστημα τροφοδοσίας

Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Εξάτμιση

Βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλινο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με βουρτσισμένα ανοξείδωτα ατσάλινα τελικά

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα X-ring

Συμπλέκτης

Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος

Κιβώτιο

5 ταχυτήτων

Πλαίσιο:

Πλαίσιο

Ατσάλινο σωληνωτό με διπλές σκάφες

Ψαλίδι

Διπλό από χυτό αλουμίνιο

Εμπρός Τροχός

Χυτός αλουμινένιος κράματος πολυ-άκτινος, 18" x 2.75”

Πίσω Τροχός

Χυτός αλουμινένιος κράματος πολυ-άκτινος, 17” x 4.25”

Εμπρός Ελαστικό

100/90-18

Πίσω Ελαστικό

150/70 R17

Εμπρός Ανάρτηση

Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 43χιλ

Πίσω Ανάρτηση

Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης

Εμπρός Φρένα

Μονός πλευστός δίσκος 320χιλ, τετραπίστονη σταθερή αξονική δαγκάνα, ABS

Πίσω Φρένο

Μονός πλευστός δίσκος 255χιλ, διπίστονη πλευστή αξονική δαγκάνα Nissin, OCABS

Όργανα

Όργανα πολλαπλών λειτουργιών LCD με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TF

 

 

 

Πλάτος (Τιμόνι)

777 mm

Ύψος Χωρίς Καθρέφτες

1115 mm

Ύψος Σέλας

780 mm

Μεταξόνιο

1435 mm

Γωνία Κάστερ

24.9 º

Ίχνος

103 mm

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

12 L

υγρό βάρος

216 kg

Κατανάλωση Καυσίμου

4.0L/100km

 

Επόμενο άρθρο »

Η νέα CB300F της Honda διαθέτει σύστημα Flex-Fuel

« Προηγούμενο άρθρο

Με εντυπωσιακή αύξηση +39,59% έκλεισε η αγορά δίκυκλων το Σεπτέμβριο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ