• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η DS800 Rally της Voge είναι η απάντηση της Κίνας στην κατηγορία ADV
Νέα Αγοράς 21/11/2024 - 13:12

H Voge, μάλλον έχει καταφέρει να δώσει μια καλή απάντηση στον ανταγωνισμό αυτής της όλο και πιο διαδεδομένης κατηγορίας των μοτοσυκλετών περιπέτειας και μάλιστα η μεσαία κατηγορία βρίσκεται σε απόλυτη ανοδική πορεία τελευταία.

Κυριολεκτικά κάθε κατασκευαστής μοτοσυκλετών έχει μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας με ικανότητα εκτός δρόμου στην κατηγορία μεσαίου κυβισμού με κινητήρες κοντά στα 800 κ.εκ., και είναι απολύτως πετυχημένες μοτοσυκλέτες γιατί καταφέρνουν να κινούνται εκτός δρόμου με άνεση αλλά και στον ανοιχτό δρόμο με υψηλές ταχύτητες και αρκετή επιτάχυνση όταν χρειάζονται για να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις ξεκούραστα.

Σε καμία άλλη εποχή στην ιστορία δεν έχουμε δει τόσες πολλές μοτοσυκλέτες περιπέτειας μεσαίου μεγέθους κυβισμού και οι περισσότερες από τις οποίες διαθέτουν καλά ισορροπημένες πλατφόρμες, σε τιμές που δεν κοστίζουν μια περιουσία. Φυσικά, όλα ξεκίνησαν από τις Yamaha Tenere 700 και KTM 790 Adventure R, αλλά τώρα, με την εισροή νέων μοτοσυκλετών περιπέτειας και τα νέα μοντέλα από όλους αυτούς τους νέους Κινέζους κατασκευαστές, έχει χαθεί το μέτρημα για το πόσα μοντέλα περιπέτειας υπάρχουν στην αγορά και μάλιστα ανά κατηγορία.

Η DS800 Rally της Voge μόλις αποκαλύφθηκε στην EICMA 2024 και είναι ένα σαφές σημάδι ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές ξεπερνούν όλα τα εμπόδια για να βεβαιωθούν ότι οι μοτοσυκλέτες τους μπορούν να ανταγωνιστούν στην παγκόσμια σκηνή. Οι προδιαγραφές τους και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όχι μόνο ταιριάζουν με τον Ευρωπαϊκό και Ιαπωνικό ανταγωνισμό, αλλά σε κάποιο βαθμό, συνδυάζουν πολλά στοιχεία προς όφελος του αγοραστή καθώς οι τιμές τους είναι πάντα ανταγωνιστικές. Για παράδειγμα, η Voge έχει μια εντυπωσιακή ισχύ 94 ίππων στις 9,000 σ.α.λ. και αρκετή ροπή 81 Nm από τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ.

Επιπλέον, διαθέτει πολύ αξιόλογο εξοπλισμό. Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB, το σταμπιλιζατέρ τιμονιού, το αλουμινένιο ψαλίδι, τα λάστιχα Pirelli Scorpion Rally STR σε ακτινωτούς τροχούς 21” εμπρός και 18” πίσω, οι διαφορετικές λειτουργίες ABS και TC, μαζί με τα δισκόφρενα Nissin αποτελούν σημαντική βοήθεια στην οδήγηση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται με full-LED φώτα, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 7” με κάθετη τοποθέτηση και σύστημα TPMS. Την μοτοσυκλέτα προστατεύει η ποδιά κάτω από τον κινητήρα και το κεντρικό σταντ διευκολύνει τη χρήση της.

Και όλα αυτά για ένα τίμημα που μάλλον θα είναι μικρότερο από αυτό των Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών αντιπάλων της. Είναι σημαντικό να σημειωθεί εδώ ότι η Voge δεν είναι σε καμία περίπτωση ένας μικρός κατασκευαστής μοτοσυκλετών. Στην πραγματικότητα είναι θυγατρική της Loncin, ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στην Κίνα, και μία με μακροχρόνια συνεργασία με καμία άλλη από την BMW. Στην πραγματικότητα, ο Loncin ασχολήθηκε με τις σειρές μοτοσυκλετών BMW F 850 ​​και F 900 σχεδόν από την αρχή, προμηθεύοντας κινητήρες στον Γερμανό κατασκευαστή. Και τώρα που η Loncin έχει προωθήσει την τεχνολογία για την παραγωγή κινητήρων παγκόσμιας κλάσης, δείχνει τις δυνατότητές της στην παγκόσμια αγορά και έρχεται με τις δικές της μοτοσυκλέτες.

Θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς η DS800 Rally αποδίδει πραγματικά στις πωλήσεις, αλλά αν η σημερινή παραγωγή μοτοσυκλετών που είναι κατασκευασμένες στην Κίνα είναι ήδη ποιοτική, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ανεβάσει πολύ περισσότερο τον ανταγωνισμό.

 

Επόμενο άρθρο »

Yamaha NMAX με δώρο 200€ σε Γνήσια Αξεσουάρ

« Προηγούμενο άρθρο

Η Suzuki στο 24hrs Hellas Rally με τη V-STROM 800 DE

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ