• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Honda παρουσιάζει την Επιχειρηματική Δραστηριότητά της
Νέα Αγοράς 28/01/2025 - 13:07

Η Honda Motor Co., Ltd. διοργάνωσε μία παρουσίαση για τις πρωτοβουλίες στον τομέα των μοτοσυκλετών, την οποία παρουσίασαν οι εξής στελέχη της Honda:

  • Minoru Kato: Εκτελεστικός Διευθυντής, Κύριος Υπεύθυνος, Επικεφαλής του Τμήματος Μοτοσυκλετών και Προϊόντων Ενέργειας, Μοτοσυκλετιστική Επιχειρηματική Μονάδα
  • Daiki Mihara: Εκτελεστικός Λειτουργός, Επικεφαλής του Τμήματος Ηλεκτροκίνητων Μοτοσυκλετών και Προϊόντων Ενέργειας, Επιχειρηματική Ανάπτυξη Ηλεκτροκίνησης

Ιστορία και Τρέχουσα Επιχειρηματική Κατάσταση της Επιχειρηματικής Δραστηριότητας των Μοτοσυκλετών της Honda

Η επιχειρηματική δραστηριότητα των μοτοσικλετών αποτελεί τη βάση της Honda και το σημείο εκκίνησης της φιλοσοφίας του monozukuri (τέχνη της δημιουργίας πραγμάτων). Από την παρουσίαση της Dream D-Type, του πρώτου παραγωγικού μοντέλου μοτοσυκλέτας της Honda το 1949, η Honda ανέπτυξε και προσέφερε προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών σε πολλές χώρες και περιοχές με στόχο τη χρήση της τεχνολογίας για την αύξηση της ευκολίας στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.

Σήμερα, η Honda δραστηριοποιείται στην παγκόσμια αγορά μοτοσυκλετών και προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων μετακίνησης για καθημερινή χρήση, μεγάλων μοντέλων για αναψυχή τα Σαββατοκύριακα, καθώς και ηλεκτρικών μοντέλων. Η Honda παράγει περισσότερες από 20 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες ετησίως σε 37 παραγωγικές εγκαταστάσεις σε 23 χώρες και περιοχές και τις παραδίδει στους πελάτες μέσω περισσότερων από 30,000 καταστημάτων Honda μοτοσυκλετών παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το ορόσημο των 500 εκατομμυρίων μονάδων για την παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών.

Για το τρέχον οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου 2025 (Οικονομικό Έτος 2025), οι πωλήσεις παγκοσμίως της Honda σε μονάδες μοτοσυκλετών αναμένεται να φτάσουν τις 20.2 εκατομμύρια μονάδες, καλύπτοντας περίπου το 40% της παγκόσμιας αγοράς μοτοσικλετών. Η ασιατική αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Ινδιών, Ινδονησίας, Ταϊλάνδης και Βιετνάμ, αντιπροσωπεύει το 85% των παγκόσμιων πωλήσεων (17.17 εκατομμύρια μονάδες), ενώ οι αγορές της Ιαπωνίας, Ευρώπης και ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν το 6% (1.2 εκατομμύρια μονάδες). Το 2024, οι πωλήσεις μοτοσυκλετών της Honda σημείωσαν ρεκόρ όλων των εποχών σε 37 χώρες και περιοχές.

Μέλλον και Στρατηγική για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα των Μοτοσυκλετών της Honda

Η Honda προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη της παγκόσμιας ζήτησης για μοτοσυκλέτες, κυρίως στην περιοχή που αναφέρεται ως «Παγκόσμιος Νότος», που περιλαμβάνει τη Νοτιοδυτική Ασία, με κύριες αγορές την Ινδία, Ινδονησία, Φιλιππίνες, καθώς και τη Βραζιλία και άλλες χώρες της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής.

Με αυτή την αναμενόμενη τάση, οι παγκόσμιες πωλήσεις μοτοσυκλετών αναμένεται να αυξηθούν από 50 εκατομμύρια μονάδες σε 60 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2030, περιλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων.

Για να ανταποκριθεί σε αυτή την ανάπτυξη της αγοράς και την αυξημένη ζήτηση, η Honda θα συνεχίσει να εισάγει πιο ανταγωνιστικά προϊόντα, να επιδιώκει την ουδετερότητα του άνθρακα μέσω διαφόρων μέτρων, όπως η ηλεκτροκίνηση, και να εδραιώσει περαιτέρω τη δραστηριότητά της στις μοτοσυκλέτες, με στόχο τη λήψη μεριδίου 50% της παγκόσμιας αγοράς μοτοσικλετών, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Στρατηγική για την Επέκταση των Πωλήσεων Μοντέλων Μετακίνησης στη Νοτιοδυτική Ασία, ASEAN και Κεντρική και Νότια Αμερική

Για να προσφέρει ελκυστικά προϊόντα που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών, η Honda ανέπτυξε τον πρώτο παγκοσμίως κινητήρα V3 μοτοσυκλέτας εξοπλισμένο με ηλεκτρικό τούρμπο. Με σχέδιο να τον ενσωματώσει στα μελλοντικά μοντέλα FUN, η Honda συνεχίζει την ανάπτυξη για μαζική παραγωγή.

Με αυτές τις πρωτοβουλίες, τα έσοδα από την επιχειρηματική δραστηριότητα των μοτοσυκλετών της Honda, που το μεγαλύτερο ποσοστό προήλθε από την Ασία μέχρι το οικονομικό έτος 2019, έγιναν πιο ισόρροπα παγκοσμίως, περιλαμβάνοντας την Ευρώπη και άλλες ανεπτυγμένες χώρες καθώς και τη Νότια Αμερική μέχρι το οικονομικό έτος 2024, συμβάλλοντας σημαντικά όχι μόνο στην αύξηση των εσόδων αλλά και στη βελτίωση της επιχειρηματικής δομής.

Πρωτοβουλίες για την Κατεύθυνση της Ουδετερότητας του Άνθρακα στην Επιχειρηματική Δραστηριότητα των Μοτοσυκλετών της Honda

Η Honda επιδιώκει την ουδετερότητα του άνθρακα για όλα τα προϊόντα μοτοσυκλετών της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2040, με κύρια εστίαση στις στρατηγικές περιβάλλοντος για τη δραστηριότητα των μοτοσυκλετών. Η Honda θα επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση, ενώ θα συνεχίσει να εξελίσσει τους εσωτερικούς κινητήρες (ICE). Επιπλέον, η Honda σημειώνει πρόοδο σε διάφορες πρωτοβουλίες για την αποανθρακοποίηση της δραστηριότητας των μοτοσυκλετών, σύμφωνα με την έννοια "Triple Action to ZERO", στην οποία η Honda προσπαθεί να δημιουργήσει μια κοινωνία ανακύκλωσης με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Πρωτοβουλίες για τη Μείωση του Περιβαλλοντικού Αποτυπώματος των Προϊόντων

Για να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα ενώ ταυτόχρονα καλύπτει τις ευρύτατες ανάγκες των πελατών και τις διαφορετικές συνθήκες χρήσης που είναι μοναδικές για τις μοτοσυκλέτες, η Honda εργάζεται συνεχώς για να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των προϊόντων της. Εκτός από τη μείωση των εκπομπών CO2 μέσω της βελτίωσης της απόδοσης καυσίμου, η Honda επεκτείνει τις περιοχές στις οποίες διατίθενται τα μοντέλα με ευέλικτο καύσιμο, αξιοποιώντας την εμπειρία της στη Βραζιλία με την εισαγωγή μοντέλων flex-fuel που είναι συμβατά με μίγμα καυσίμων, όπως βενζίνη και αλκοόλη (αιθανόλη).

Στην Ινδία, με την εισαγωγή του μοντέλου CB300F, η Honda έγινε ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσυκλετών που παρουσίασε μοντέλο flex-fuel. Η Honda θα προσφέρει προϊόντα προσαρμοσμένα στις ενεργειακές συνθήκες κάθε περιοχής.

Πρωτοβουλίες για τη Μείωση του Περιβαλλοντικού Αποτυπώματος των Εταιρικών Δραστηριοτήτων της Honda

  • Το εργοστάσιο της Kumamoto στην Ιαπωνία είναι εξοπλισμένο με συστήματα παραγωγής ηλιακής ενέργειας και μπαταρίες ιόντων λιθίου με δυναμικό παραγωγής 9.3 MW και δυναμικό αποθήκευσης 20 MWh για το τρέχον οικονομικό έτος (Οικονομικό Έτος 2025) που λήγει στις 31 Μαρτίου 2025.
  • Το εργοστάσιο της Manaus στη Βραζιλία διατηρεί μια περιοχή δασικής προστασίας 1,000 εκταρίων, συμβάλλοντας στην ουδετερότητα του άνθρακα μέσω της απορρόφησης CO2 από το δάσος.
  • Η Honda αυξάνει τη χρήση βιώσιμων πόρων με χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο μέσω διαφόρων μέτρων, όπως η επέκταση της χρήσης βιομηχανικής πλαστικής DURABIO™*3 και η χρήση ανακυκλωμένων υλικών από προφυλακτήρες αυτοκινήτων σε μοτοσυκλέτες.

Σημαντικά Σημεία Παραγωγής Μοτοσυκλετών της Honda Παγκοσμίως

  • 1948: Ιδρυση της Honda Motor Co., Ltd.
  • 1949: Εισαγωγή στην αγορά του Dream D-Type, του πρώτου πλήρους μοντέλου μοτοσυκλέτας της Honda
  • 1958: Εισαγωγή στην αγορά του Super Cub C100, του πρώτου μοντέλου της σειράς Super Cub
  • 1963: Ξεκίνησε η παραγωγή μοτοσυκλετών στο Βέλγιο (την πρώτη παραγωγική μονάδα μοτοσυκλετών της Honda εκτός Ιαπωνίας)
  • 1968: Η συνολική παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών της Honda έφτασε τα 10 εκατομμύρια
  • 1984: Η συνολική παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών έφτασε τα 50 εκατομμύρια
  • 1997: Ξεκίνησε η παραγωγή μοτοσυκλετών στο Βιετνάμ. Η συνολική παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών έφτασε τα 100 εκατομμύρια (σε 48 χρόνια από την αρχή)
  • 2004: Η ετήσια παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια για πρώτη φορά
  • 2008: Η συνολική παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών έφτασε τα 200 εκατομμύρια (σε 11 χρόνια μετά την επίτευξη του ορόσημου των 100 εκατομμυρίων)
  • 2014: Η συνολική παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών έφτασε τα 300 εκατομμύρια (σε 6 χρόνια μετά την επίτευξη του ορόσημου των 200 εκατομμυρίων)
  • 2018: Η ετήσια παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια για πρώτη φορά
  • 2019: Η συνολική παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών έφτασε τα 400 εκατομμύρια (σε 5 χρόνια μετά την επίτευξη του ορόσημου των 300 εκατομμυρίων)
  • 2025: Η συνολική παγκόσμια παραγωγή μοτοσυκλετών αναμένεται να φτάσει τα 500 εκατομμύρια

 

Επόμενο άρθρο »

Το “παπί” της Honda βελτιώνεται και έχει προδιαγραφές EURO5+

« Προηγούμενο άρθρο

Νέες BMW R 18 και R 18 Classic με περισσότερη τεχνολογία και άνεση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ