• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To Honda Vision 110 του 2025 έχει πολλά να προσφέρει!
Νέα Αγοράς 11/02/2025 - 23:35

Το Vision 110, που παρουσιάστηκε στην Ευρώπη το 2011, δημιουργήθηκε για να προσφέρει αξιόπιστη και διασκεδαστική κινητικότητα σε μια ελκυστικά χαμηλή τιμή. Και, καθώς πρόκειται για ένα σκούτερ που προορίζεται για καθημερινή χρήση από μια τεράστια ποικιλία πελατών, χαρακτηριστικά όπως η ανθεκτικότητα, η αξιοπιστία, η ασφάλεια και η βολική χρηστικότητα θεωρήθηκαν βασικές προτεραιότητες.

Χάρη στον απλό, αξιόπιστο και αποδοτικό κινητήρα Enhanced Smart Power (eSP) με ψύξη αέρα και έγχυση καυσίμου, στο σταθερό πλαίσιο, στην ασφάλεια του Συστήματος Συνδυασμένου Φρεναρίσματος της Honda (CBS) και στον εκτεταμένο αποθηκευτικό χώρο, το Vision 110 έχει αποδειχθεί μια έξυπνη και καθησυχαστική επιλογή στην πολυάσχολη αγορά των εισαγωγικών σκούτερ.

Και επεκτείνεται πάνω σε μια περήφανη κληρονομιά. Το πρώτο σκούτερ της Honda, το 1954 Juno K, παρουσίασε μια σειρά νέας τεχνολογίας και υλικών, και ακολουθήθηκε τέσσερα χρόνια αργότερα από το επαναστατικό τετράχρονο Super Cub. Με περισσότερες από 100 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως, το Super Cub είναι το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία – και συνεχίζει να είναι εξαιρετικά δημοφιλές ακόμη και σήμερα.

Το 21YM – και εν μέσω αυξανόμενων προσδοκιών από τους πελάτες – το ολοκαίνουργιο Vision 110 παρουσίασε νέες βελτιώσεις, βασισμένες στην ίδια φόρμουλα του προηγούμενου μοντέλου, αλλά πιο έξυπνο, ελαφρύτερο και ακόμη πιο χρήσιμο. Τώρα, για το 25YM, προστίθενται δύο επιπλέον επιλογές χρωμάτων, μαζί με λεπτομερείς ανανεώσεις και συμμόρφωση με το EURO5+, προσφέροντας επιπλέον ελκυστικότητα, επιθυμία και αξία για το καθημερινό σκούτερ της Honda.


Επισκόπηση Μοντέλου

Ο σύγχρονος σχεδιασμός του Vision 110, που περιλαμβάνει τη βολικότητα μιας επίπεδης πλατφόρμας με ελαφρύ ενισχυμένο πλαίσιο Smart Architecture Frame (eSAF). Ο κινητήρας Enhanced Smart Power (eSP) με ψύξη αέρα και έγχυση καυσίμου 8.7 ίππων και με ροπή 90Nm έχει εντυπωσιακή απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου 52.6 km/l (κατά την μέθοδο WMTC). Η συμμόρφωση με το EURO5+ επιτεύχθηκε με την προσθήκη αισθητήρα Ο2, καθώς και αναβαθμίσεις στον καταλύτη και στην ECU.

Η λειτουργία του Smart Key για την ανάφλεξη και το κλείδωμα της σέλας είναι ένα χαρακτηριστικό υψηλής ποιότητας, όπως και το πίνακας οργάνων LCD. Μια θύρα φόρτισης USB-C είναι μια χρήσιμη νέα δυνατότητα για τη φόρτιση του smartphone.

Το Vision 110 του 25YM θα είναι διαθέσιμο στις παρακάτω επιλογές χρωμάτων:

  • ΝΕΟ Λευκό Pearl Snowflake
  • ΝΕΟ Κόκκινο Candy Luster
  • Γκρι Pearl Jupiter
  • Μαύρο Matt Galaxy Black Metallic


Σχεδίαση & Εξοπλισμός

  • Έξυπνος σχεδιασμός με επίπεδη πλατφόρμα
  • Λειτουργία Smart Key για την ανάφλεξη και το κλείδωμα της σέλας
  • Αναλογικά/ LCD όργανα
  • Νέα θύρα USB-C

Αν και έχει σχεδιαστεί για να είναι ένα απλό και εύκολο μέσο μετακίνησης, το Vision 110 δεν στερείται της αίσθησης ποιότητας και παρουσίας της Honda, και η καθαρή, κομψή εμφάνιση του μοιράζεται κοινό DNA με τη υπόλοιπη γκάμα σκούτερ της Honda.

Όπως η εμβληματική σειρά SH, το Vision 110 διαθέτει όρθια στάση και χρήσιμη επίπεδη πλατφόρμα. Διαθέτει επίσης άφθονο χώρο αποθήκευσης κάτω από την σέλα, 17.7L.

Η λειτουργία Smart Key είναι ένα χαρακτηριστικό υψηλής ποιότητας και χρησιμότητας. Κρατώντας το κλειδί στην τσέπη, ελέγχει τόσο την ανάφλεξη όσο και το κλείδωμα της σέλας, προσφέροντας πραγματική ευκολία στην υποστήριξη της πολυάσχολης αστικής ζωής. Τα όργανα αποτελούνται από αναλογικό ταχύμετρο με LCD οθόνη πληροφοριών. Η προσθήκη θύρας USB-C επιτρέπει τη φόρτιση συσκευών εν κινήσει.


Κινητήρας

  • Αποδοτικός κινητήρας δύο βαλβίδων, αερόψυκτος, SOHC eSP
  • Τεχνολογία Idling Stop
  • Συμμόρφωση με EURO5+

Ο κινητήρας Enhanced Smart Power (eSP), 109cc, δύο βαλβίδων, αερόψυκτος, με έγχυση καυσίμου SOHC ζυγίζει μόλις 22 κιλά και είναι ανθεκτικός και αποδοτικός. Παράγει ισχυρή απόδοση 8.7 ίππων στις 7,500 rpm, με μέγιστη ροπή 9.0Nm στις 5,750 rpm. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 47 x 63,1mm, με λόγο συμπίεσης 10,0:1.

Είναι πολύ εύκολο στη χρήση, με άμεση απόκριση στο γκάζι, ιδανικό για τον αναβάτη που θέλει να μετακινηθεί στην πόλη. Και καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο, με αυτονομία άνω των 255 χιλιομέτρων, χάρη στην απόδοση περίπου 52,6 χλμ./λίτρο (κατά την μέθοδο WMTC) και τη δεξαμενή καυσίμου 4,9L κάτω από τη σέλα. Για το 25YM, προστέθηκε επιπλέον αισθητήρας Ο2 και αναθεωρήσεις στο ECU για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με το EURO5+.

Οι τεχνολογίες χαμηλής τριβής, όπως η χρήση ιμάντα χρονισμού και βοηθητικού ιμάντα με διπλή κυματιστή σχεδίαση βελτιώνουν την απόδοση. Ένας ηλεκτροκινητήρας χωρίς ψύκτρες (brushless) ACG είναι ενσωματωμένος και τοποθετημένος άμεσα στο τέλος του στροφαλοφόρου άξονα, λειτουργώντας ως ηλεκτροκινητήρας εκκίνησης και γεννήτρια. Γυρίζει τον κινητήρα άμεσα, εξαλείφοντας οποιονδήποτε θόρυβο από την εμπλοκή των γραναζιών.

Το σύστημα Idling Stop σταματά αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα αδράνειας όταν το σκούτερ είναι ακίνητο και τα φρένα είναι ενεργοποιημένα, και τον επανεκκινεί αμέσως μόλις ανοίξει το γκάζι. Είναι απρόσκοπτο στη χρήση χάρη στον ηλεκτροκινητήρα ACG και το σύστημα επιστροφής που επαναφέρει τον στροφαλοφόρο άξονα στη θέση του πριν από την εισαγωγή αέρα, καθώς και τον μηχανισμό αποσυμπίεσης που εξαλείφει την αντίσταση της συμπίεσης κατά την εκκίνηση.


Πλαίσιο

  • Ενισχυμένο πλαίσιο Smart Architecture Frame (eSAF)
  • Σταθερότητα με τροχούς 16 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω, με επιπλέον ασφάλεια μέσω του Συστήματος Συνδυασμάνου Φρεναρίσματος (CBS)
  • Βάρος 100 κιλά

Το προχωρημένο, ελαφρύ πλαίσιο Smart Architecture Frame (eSAF) κατασκευάζεται από συγκολλημένο χάλυβα με λέιζερ, με καλά ισχυροποιημένη ισορροπία ακαμψίας. Προσφέρει καλό χειρισμό, με βελτιωμένη σταθερότητα, άνεση οδήγησης και αντοχή – τέλειο για την ποικιλία των καθημερινών απαιτήσεων που προορίζεται να αντέξει το Vision 110.

Η κλίση κάστερ είναι 26,5° και το μεταξόνιο 1,280mm. Το βάρος είναι στα 100 κιλά και το συνολικό αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικά ευκίνητο και φιλικό προς το χρήστη σκούτερ για αναβάτες με ποικίλες εμπειρίες και ικανότητες.


Αξεσουάρ

Για να ενισχυθεί η πρακτικότητα του Vision 110, είναι διαθέσιμο ένα γνήσιο αξεσουάρ Honda 35L top box.


Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • Τύπος κινητήρα: Αερόψυκτος, 2 βαλβίδες OHC μονοκύλινδρος
  • Κυβισμός: 109 cc
  • Διάμετρος x Διαδρομή (mm): 47.0 mm x 63.1 mm
  • Σχέση συμπίεσης: 10,0:1
  • Μέγιστη ισχύς: 6.4 kW (8.7 HP) στις 7,500 rpm
  • Μέγιστη ροπή: 9.0 Nm στις 5,750 rpm
  • Θόρυβος σε αδράνεια (dB): 79 dB
  • Μέγιστη ταχύτητα: 89 km/h
  • Χωρητικότητα λαδιού: 0.8 L
  • Εκκίνηση: E-Starter

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

  • Σύστημα καύσης: PGM-FI Εγχυση καυσίμου
  • Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου: 4.9 L
  • Εκπομπές CO2 WMTC: 44 g/km
  • Κατανάλωση καυσίμου: 1.8 L/100km

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

  • Τύπος μπαταρίας: GTZ6V
  • Χωρητικότητα μπαταρίας: 12V 5.0 Ah (10HR)/12V 5.3 Ah (20HR)

ΚΙΝΗΣΗ

  • Τύπος συμπλέκτη: Αυτόματος φυγοκεντρικός ξηρού τύπου
  • Τύπος μετάδοσης: CVT
  • Τελική μετάδοση κίνησης: Ιμάντας V

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

  • Τύπος πλαισίου: Πλαίσιο από χάλυβα
  • Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Ύψος): 1,925 mm x 686 mm x 1,125 mm
  • Μεταξόνιο: 1,280 mm
  • Γωνία κλίσης: 26.
  • Ύψος σέλας: 785 mm
  • Απόσταση από το έδαφος: 175 mm
  • Βάρος (με υγρά) : 100 kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • Ανάρτηση Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι 31 mm με διαδρομή 90 mm
  • Ανάρτηση Πίσω: Μονό αμορτισέρ με διαδρομή 85 mm

ΤΡΟΧΟΙ

  • Τροχοί Εμπρός: 16M/C x MT1.85
  • Τροχοί Πίσω: 14M/C x MT1.85
  • Ελαστικά Εμπρός: 80/90-16 M/C 43P
  • Ελαστικά Πίσω: 90/90-14 M/C 46P

ΦΡΕΝΑ

  • Σύστημα Φρεναρίσματος: CBS
  • Φρένο Εμπρός: Δαγκάνα μονού εμβόλου. Μονός δίσκος 220 mm
  • Φρένο Πίσω: Ταμπούρο 130 mm

ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

  • Όργανα: LCD με ταχύμετρο
  • Φωτιστικό σώμα μπροστά: Λάμπα
  • Πίσω φως: Λάμπα
  • USB: USB-C

 

Επόμενο άρθρο »

Νέο Yamaha RayZR

« Προηγούμενο άρθρο

UM Motorcycles με 10 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ