• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Ιταλικό GP Aragon (Mugello)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το νέο supersoft ελαστικό της Pirelli κυριάρχησε στο Misano
Με τον Razgatlioğlu να πρωταγωνιστεί
Νέα 16/06/2025 - 10:54

WorldSBK Γύρος Emilia-Romagna – Superpole Race and Race 2

Με το νέο πίσω supersoft E0126 της Pirelli, ο αναβάτης της BMW κέρδισε όλους τους αγώνες του Σαββατοκύριακου, επίσης το νέο extrasoft E0479 πείθει στο ντεμπούτο του. Η επιτυχία του Oncu στο WorldSSP Race2

· Μετά τη νίκη του στον Αγώνα 1, ο Toprak Razgatlioğlu (BMW) κυριάρχησε στους δύο αγώνες της Κυριακής στον Γύρο Pirelli Emilia-Romagna του WorldSBK:  στον αγώνα Superpole μπροστά από τους Alex Lowes (Bimota) και Andrea Locatelli (Yamaha), στο 2ο αγώνα ξεπέρασε τους αναβάτες της Ducati Nicolò Bulega και Alvaro Bautista.   Στο Misano, ο Razgatlioğlu σημείωσε ένα εντυποσιακό χατ-τρικ, επαναλαμβάνοντας αυτό που είχε ήδη πετύχει και την προηγούμενη χρονιά (το 2024).   Και οι δύο αγώνες διεξήχθησαν σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες πίστας, με 47°C για τον αγώνα Superpole, που ανέβηκε στους 57°C στον αγώνα 2 - περίπου 10°C πάνω από τις θερμοκρασίες στους ίδιους αγώνες το 2024.

· Τόσο για τον Superpole Race όσο και για τον 2ο αγώνα, ο Razgatlioğlu επέλεξε τα ίδια ελαστικά: στάνταρ μεσαίο SC1 μπροστά και supersoft εξέλιξη E0126 πίσω.   Αυτός ήταν επίσης ο πιο δημοφιλής συνδυασμός για τον κανονικό αγώνα, εκτός από τους Sam Lowes, Scott Redding (Ducati) και Garret Gerloff (Kawasaki), οι οποίοι επέλεξαν το σκληρό μπροστινό ελαστικό SC2. Στον αγώνα Superpole Race, οι περισσότεροι αναβάτες χρησιμοποίησαν το νέο πίσω ελαστικό ανάπτυξης extrasoft E0479.   Εκτός από τον Razgatlioğlu, οι μόνοι που επέλεξαν το supersoft E0126 για τον αγώνα Superpole ήταν ο poleman Nicolò Bulega, ο Sam Lowes, ο Iker Lecuona (Honda) και ο Michael Van Der Mark (BMW).   Στο μπροστινό μέρος, το στάνταρ SC1 ήταν το ελαστικό επιλογής και στους δύο αγώνες.

· Όπως και στον 1ο αγώνα, ο συνολικός χρόνος του 2ου αγώνα ήταν επίσης βελτιωμένος σε σύγκριση με τους χρονους του 2024.  Ο Razgatlioğlu ολοκλήρωσε τους 21 γύρους σε 32'54.968, με μέση βελτίωση του γύρου πάνω από μισό δευτερόλεπτο.   

· Ο Can Onu (Yamaha) κέρδισε τον WorldSSP Race2 με ελαστικά SC1 εμπρός και SCX πίσω, που επέλεξαν, όπως χθες, όλοι οι αναβάτες του grid.   Ο αγώνας ξεκίνησε με θερμοκρασία ασφάλτου 55°C, θερμοκρασία που ήταν κατά 11°C μεγαλύτερη σε σύγκριση με αυτή του 2024.

Με το νέο supersoft, πολύ γρήγοροι αγώνες ακόμα και σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες

«Φέτος, οι θερμοκρασίες στο Misano ήταν πολύ υψηλές, πάνω από 50°C και κατά μέσο όρο περίπου δέκα βαθμούς υψηλότερες από την περασμένη σεζόν, μια συνθήκη που μας επέτρεψε να έχουμε περαιτέρω δεδομένα για την ανάπτυξη του supersoft, μετά τα ήδη θετικά στοιχεία στο Assen και την Cremona.  Επίσης σε αυτήν την περίπτωση, το E0126 είχε πολύ καλή απόδοση, επιτρέποντας στον Razgatlioğlu να κερδίσει και τους τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου.  Επιπλέον, αυτή η σύνθεση έχει δείξει μεγάλη συνέπεια στη διάρκεια του αγώνα, βελτιώνοντας σημαντικά και τον συνολικό χρόνο και τον ρυθμό αγώνα τόσο στον 1ο αγώνα όσο και στον 2ο αγώνα σε σύγκριση με το 2024.  Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη νέων συνθέσεων: μετά την καλή απόδοση του μαλακού E0125, το supersoft επιβεβαιώνεται επίσης σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο ως μια αποτελεσματική και ολοκληρωμένη επιλογή.  Το ντεμπούτο της εξέλιξης του extrasoft E0479 ήταν επίσης πολύ θετικό: όχι μόνο σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας χθες, όντας πολύ γρήγορο στον flying lap, αλλά ήταν επίσης η πιο δημοφιλής επιλογή για τους δέκα γύρους του σημερινού Superpole Race, χάρη στη συνέπεια της απόδοσης όπως αποδείχθηκε στη διάρκεια του αγώνα 10 γύρων.  Ένα πολύ θετικό σημάδι που τώρα θα πρέπει να επαληθευτεί σωστά σε άλλες πίστες και σε διαφορετικές συνθήκες».

« Προηγούμενο άρθρο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Gigi Dall'Igna: “Ναι, η Ducati είναι κυρίαρχη – αλλά τα δύσκολα έρχονται”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα