• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
12ος Αγώνας - GP Τσεχίας (Brno)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο Kymco AK 575 Premium E5+
Νέα Αγοράς 16/07/2025 - 11:33

Από το 2023 και με την άφιξη της έκδοσης Premium, το AK έχει γίνει κάτι περισσότερο από ένα απλό mega scooter, φέρνοντας τον τεχνικό εξοπλισμό, τις επιδόσεις, τη σχεδίαση και τo φινίρισμα σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο. 

Το κορυφαίο mega scooter στην οικογένεια της Kymco είναι το Sport μοντέλο που έχει καθιερώσει την εταιρεία σε μία κατηγορία υψηλών απαιτήσεων και η νέα έκδοση Premium είναι σχεδιασμένη για όσους θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ευκολία, χωρίς όμως να στερηθούν τα δυναμικά Sport χαρακτηριστικά του μοντέλου.  

Tο AK 575 Premium έχει μια πιο τουριστική χροιά, που χαρακτηρίζεται από ένα νέο αεροδυναμικό προφίλ για μεγαλύτερη προστασία στις μακρινές διαδρομές. 

Η πιο σημαντική καινοτομία, όπως υποδηλώνεται και στο όνομα του νέου ΑΚ, είναι αναμφίβολα ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, η χωρητικότητα του οποίου ανεβαίνει στα 574,2cc (από 550).  

Καλύπτει πλέον τις νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro5+, κρατάει σταθερή την ιπποδύναμή του (52,4Hp/7.000rpm) και αυξάνει τη ροπή στα 56,4Nm/5.750rpm.  

Aυτό μεταφράζεται σε καλύτερη απόκριση του γκαζιού και μια πιο “γεμάτη” λειτουργία στις χαμηλομεσαίες στροφές, με τις εν κινήσει επιταχύνσεις (ρεπρίζ) να γίνονται ακόμα καλύτερες.  

Η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα, μια λύση που βελτιώνει την απόδοση μειώνοντας το θόρυβο και την ανάγκη συντήρησης.  

Επιπλέον, υπάρχουν τρία διαθέσιμα οδηγικά προγράμματα: Sport με ενεργό TCS, Sport με απενεργοποιημένο TCS και Rain με ενεργό TCS

Το πλαίσιο αλουμινίου με τον κινητήρα στο κέντρο όπως και στις μοτοσυκλέτες, το επίσης αλουμινένιο ψαλίδι, το έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, το ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm με τις δύο πλάκες στήριξης, οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo και, φυσικά, το Bosch Cornering ABS, είναι στοιχεία που προέρχονται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών.  

Mια αδρανειακή μονάδα μέτρησης ΙΜU (Inertia Measurement Unit) συνεργάζεται με το εξελιγμένο σύστημα πέδησης AIBS (Advanced Intelligent Braking System) και μεταξύ άλλων ενσωματώνει τη λειτουργία Cornering ABS!  

Στο εσωτερικό της βρίσκονται επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια που καταγράφουν όλες τις δυνάμεις που ασκούνται στο όχημα (κλίσεις, επιταχύνσεις, φρεναρίσματα κλπ) σε 6 άξονες.  

Όλα τα δεδομένα περνούν μέσα από έναν επεξεργαστή, ο οποίος στη συνέχεια δίνει τις ανάλογες εντολές στα συστήματα ασφαλείας και προσαρμόζει τη διαχείριση της ισχύος. 

Το γκάζι είναι πλέον ηλεκτρονικό και αυτό σημαίνει τη δυνατότητα εφαρμογής πολλών νέων τεχνολογιών.  

Όπως το σύστημα ελέγχου ETS (Electronic Throttle System), γνωστό και ως Ride by Wire, που προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Riding Modes) και που παράλληλα φροντίζει για τη διαχείριση του νέου συστήματος ελέγχου πρόσφυσης TCS, μια σημαντική τεχνική καινοτομία που βελτιώνει δραματικά την οδηγική ασφάλεια.  

Η σχεδίαση έχει κύριο χαρακτηριστικό τις “λείες” επιφάνειες και βασικό στόχο την επίτευξη καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή.  

Σε συνδυασμό με την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (+/-85mm), αυτό μεταφράζεται σε μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση και τα οφέλη εντοπίζονται τόσο στην καλύτερη προστασία του αναβάτη όσο και στη σημαντική μείωση του θορύβου στις υψηλές ταχύτητες.  

Ο πίνακας των οργάνων έχει ανανεωθεί με γνώμονα την ευκολότερη ανάγνωση κάτω από κάθε συνθήκη. Εξακολουθεί να αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες, πλην όμως με αυξημένη φωτεινότητα και υψηλότερη ευκρίνεια κάτω από κάθε εξωτερική συνθήκη φωτισμού χάρη στην εφαρμογή τεχνολογίας IPS κατά των αντανακλάσεων.  

Η εκκίνηση γίνεται με έξυπνο κλειδί τρίτης γενιάς και μέσα από ένα πρακτικό μπουτόν ανάφλεξης "click and go", το οποίο αφενός ξεκλειδώνει αυτόματα το τιμόνι και αφετέρου θέτει σε ετοιμότητα όλες τις λειτουργίες του ΑΚ 575 Premium.  

Ιδιαίτερα χρηστική αποδεικνύεται η δυνατότητα που δίνεται στον αναβάτη να ελέγχει βασικές λειτουργίες μέσα από ξεχωριστά κουμπιά, τοποθετημένα σε “στυλ πιάνου” κάτω από τον κεντρικό πίνακα οργάνων.  

Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό βρίσκουμε Cruise Control, θύρα USB, ρυθμιζόμενη πλάτη στη σέλα του οδηγού, συνδεσιμότητα bluetooth και πλοήγηση και θερμαινόμενα γκριπ, με ξεκάθαρο στόχο του Kymco AK 575 Premium να είναι η άνεση στο ταξίδι.  

Το νέο ΑΚ 575 Premium διατίθεται στην τιμή των 11.995€ σε τρεις χρωματισμούς: Space Black και σε δύο νέους Ice White και Lagoon Green, καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω των ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της αντιπροσωπείας.  

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 210-2585991 και στην ιστοσελίδα kymco.gr 

Βασικός εξοπλισμός ΑΚ 575

  • Ηλεκτρονικό γκάζι Ride-by-wire
  • Riding Modes
  • Cruise Control
  • Δικάναλο Cornering Bosch 9.1 ABS
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ
  • Traction Control που απενεργοποιείται
  • Φωτισμός Full Led
  • Συνδεσιμότητα bluetooth
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • TPMS (σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών)
  • Keyless τρίτης γενιάς
  • Θύρα USB

Επόμενο άρθρο »

Η Ελαστικά ΜΟΤΟ Peristeras ευχαριστεί για τη συμπαράσταση για την πυρκαγιά

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Sam Sunderland στον γύρο του κόσμου σε 19 ημέρες με μία Triumph 1200 Rally Explorer!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα