• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
14ος Αγώνας - GP Ουγγαρίας (Balaton Park)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Προεσπισκόπηση του ΜοτοGP της Ουγγαρίας
Στην πίστα στο Balaton Park
Νέα 20/08/2025 - 00:34

Η Pirelli εστιάζει σε μαλακές γόμες για το πίσω μέρος για το πρώτο MotoGP στο Balaton Park της Ουγγαρίας.

Οι αναβάτες της Moto2 θα μπορούν να βασίζονται στο στάνταρ SC0 και στην ήδη γνωστή μαλακή γόμα ανάπτυξης E0125, η οποία μπορεί να συνδυαστεί με SC1 και SC2 μπροστά.

Για την Moto3 θα υπάρχει διαθέσιμη η στάνταρ επιλογή.

  - Η πίστα Balaton Park, η οποία θα φιλοξενήσει το Ουγγρικό Grand Prix το επόμενο Σαββατοκύριακο, είναι η νέα προσθήκη στο ημερολόγιο MotoGP™ του 2025. Οι αναβάτες τόσο στις κατηγορίες Moto2 και Moto3 θα αγωνιστούν σε αυτήν την πίστα για πρώτη φορά, αλλά η Pirelli μπορεί να βασιστεί στην εμπειρία που έχει ήδη αποκτήσει πριν από λίγες εβδομάδες κατά τη διάρκεια του αγώνα World Superbike. Η διάταξη της πίστας είναι μια τυπική stop-and-go, με πολλές ζώνες φρεναρίσματος και επιτάχυνσης που δοκιμάζουν και τα δύο ελαστικά: το μπροστινό, το οποίο πρέπει να παρέχει σταθερή στήριξη του σκελετού, και το πίσω, το οποίο απαιτείται για να παρέχει πρόσφυση κατά τις φάσεις επιτάχυνσης στις εξόδους των στροφών.

  - Για την κατηγορία Moto2, και οι δύο επιλογές πίσω είναι μαλακές γόμες: το στάνταρ SC0 και η προδιαγραφή ανάπτυξης E0125. Το τελευταίο κάνει τώρα την έκτη εμφάνισή του αυτή τη σεζόν και ήταν σταθερά η προτιμώμενη επιλογή τόσο στις δοκιμές όσο και στους αγώνες που ήταν διαθέσιμο. Ήταν επίσης το πιο χρησιμοποιούμενο ελαστικό από τους αναβάτες του WorldSBK, οι οποίοι εκτίμησαν την βελτιωμένη σταθερότητα και την σταθερή του απόδοση στη διάρκεια του αγώνα. Αυτές οι δύο μαλακές επιλογές πίσω γόμας μπορούν να συνδυαστούν με τις στάνταρ επιλογές μπροστινού: το μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2, και τα δύο στάνταρ.

  - Στη Moto3, η στάνταρ κατανομή που έχει οριστεί για τη σεζόν επιβεβαιώνεται επίσης για το Ουγγρικό GP: μαλακό SC1 και μεσαίο SC2 για εμπρός και πίσω, με οκτώ ελαστικά ανά γόμα διαθέσιμα για κάθε αναβάτη.

Γνωστές και δοκιμασμένες λύσεις για μια πίστα που οι αναβάτες δεν έχουν ακόμη εξερευνήσει

"Αφού παρακολουθήσαμε τους αναβάτες του World Superbike εν δράσει, θα είναι ενδιαφέρον να συγκρίνουμε αυτά τα αποτελέσματα με εκείνα των αναβατών της Moto2, οι οποίοι θα χρησιμοποιήσουν τις ίδιες μαλακές επιλογές για το πίσω μέρος.  Και οι δύο επιλογές που είναι διαθέσιμες στην κατηγορία Moto2 είχαν πολύ καλή απόδοση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του WorldSBK, δείχνοντας σταθερά μικρή φθορά, προσφέροντας παράλληλα εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης.  Έχουμε ήδη δει ότι η νέα άσφαλτος στο Balaton Park δεν έχει ακόμη καλυφθεί πλήρως με καουτσούκ και εξακολουθεί να μην έχει βέλτιστη πρόσφυση, γι' αυτό και αναμένουμε από τους αναβάτες να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα ελαστικά για να βρουν την πρόσφυση που η επιφάνεια της ασφάλτου δεν προσφέρει ακόμη.  Όπως συμβαίνει συχνά σε νέες πίστες, το πρώτο Σαββατοκύριακο αγώνα θα αφιερωθεί κυρίως στην εύρεση της καλύτερης ρύθμισης της μοτοσυκλέτας και των ιδανικών γραμμών στην πίστα.  Για αυτόν τον λόγο, θεωρήσαμε σημαντικό να παρέχουμε στις ομάδες και τους αναβάτες δύο γόμες για το πίσω μέρος με τις οποίες είναι ήδη πολύ εξοικειωμένοι: την τυπική SC0, την οποία γνωρίζουν καλά, και την εξελιγμένη E0125, η οποία έχει ήδη αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματική στους γύρους όπου έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι στιγμής.  Και οι δύο γόμες προσφέρουν επίσης εξαιρετική απόδοση σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών. — ένα σημαντικό χαρακτηριστικό αν λάβουμε υπόψη ότι η άσφαλτος του Balaton Park είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις καιρικές αλλαγές και μπορεί να ζεσταθεί ή να κρυώσει πολύ γρήγορα.  Αυτό θα επιτρέψει στους αναβάτες να επικεντρωθούν στην οριστικοποίηση της ρύθμισης της μοτοσυκλέτας, ενώ παράλληλα θα μας δώσει μια επιπλέον ευκαιρία να συγκρίνουμε απευθείας τις δύο επιλογές σε μια νέα πίστα.''

« Προηγούμενο άρθρο

Διπλό χτύπημα του Dinos31 στην Κροατία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα