• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aragon Live: Hayden & Ducati 1198
Μια περίεργη σχέση γεμάτη μυστικά!
Νέα 11/07/2010 - 00:32

 

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Την ώρα που φτάσαμε στην πίστα της Aragon, o Pol Espargaro μόλις είχε κατεβεί από μια νορμάλ κόκκινη Ducati 1198 και ο Nicky Hayden που φορούσε μια άσπρη φόρμα για την περίσταση, ανέβηκε και έφυγε για κάποιους γύρους στη νέα για όλους διαδρομή των 5,077 μ., στην οποία θα αγωνιστούν τον Σεπτέμβριο.

O Hayden ξαναγύρισε στο ΒΟΧ πριν καν ολοκληρώσει τον γύρο, αφού η σέλα γλιστρούσε και δεν μπορούσε να οδηγήσει!

Παρέα με τον Mika Kallio που είχε κάνει νωρίτερα 20 γύρους με την 1198, βλέπαμε τον Αμερικανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2006, να σκουπίζει τη σέλα της Ducati και ο ίδιος να κάθεται στο τσιμεντένιο πάτωμα του γκαράζ και να προσπαθήσει να «αγριέψει» το δέρμα της νέας του φόρμας ώστε να κρατιέται όσο γίνεται περισσότερο πάνω στη σέλα.

Ξαναγυρνά στην πίστα υπό τα βλέματα Κallio - Δ.Δ.
Ξαναγυρνά στην πίστα υπό τα βλέματα Κallio - Δ.Δ.

Αμέσως μετά ξαναμπήκε στην πίστα και λίγους γύρους αργότερα τον είδαμε να γυρνά πίσω στο πίσω μέρος ενός σκούτερ των κριτών της πίστας!

 

«Λες να έπεσε», είπε ο φίλος μας Didac Christofol, αλλά δεν διακρίναμε σημάδια πτώσης στη φόρμα του. Μετά από μερικά λετπά γύρισε και η 1198 φορτωμένη στο ειδικό αυτοκίνητο «σκούπα» της πίστας. Τα ρολά στο γκαράζ έκλεισαν και όταν ξανάνοιξαν οι άνθρωποι της Pramac Ducati που ήταν εκεί βοηθώντας στη δοκιμή, μας είπαν ότι η 1198 έμεινε από ηλεκτρικά.

Όμως ο φωτογράφος μας τρύπωσε στο γκαράζ και φωτογράφισε τα λάδια του κινητήρα της 1198 και τον Nicky να εξηγεί στον Espargaro το πως έγινε η «εγκατάλειψη». Από τα λίγα αγγλικά του Ισπανού φωτογράφου μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ο Αμερικανός μπερδεύτηκε με το νορμάλ κιβώτιο της 1198 (που προφανώς η αντιπροσωπεία της Βαρκελώνης έδωσε στους τρεις οδηγούς της Ducati) και αντί να ανεβάσει ταχύτητα σε ένα σημείο που ήταν με τέρμα γκάζι, πάτησε το λεβιέ προς τα κάτω – όπως είναι συνηθισμένος με την αγωνιστική του – και κατέβασε μία, κάτι καθόλου υγιεινό για τον κινητήρα.

Ένας λεκές από λάδι στο λάστιχο, μάλλον δεν είναι από τα ηλεκτρικά της 1198!
Ένας λεκές από λάδι στο λάστιχο, μάλλον δεν είναι από τα ηλεκτρικά της 1198!

 

Μετά το ατυχές γεγονός η 1198 φορτώθηκε στο βανάκι με το όποίο ήρθε, ο Kallio έφυγε για Βαρκελώνη, ο Hayden έκανε μερικούς γύρους με μια Suter Moto2, ενώ ο Espargaro έκανε πολλούς γύρους με μια Bimota Moto2. Έτσι οι 3 οδηγοί της Ducati που βρέθηκαν στην Aragon πήραν μια αρκετά καλή γεύση της πίστας και τελικά οι δύο που οδήγησαν Moto2 έμειναν ευχαριστημένοι. Ο Kallio ήταν ο μόνος που έφυγε σχετικά απογοητευμένος!

"Πήγαινα τέρμα γκάζι και ...ανέβασα μία"
"Πήγαινα τέρμα γκάζι και ...ανέβασα μία"

«Πωπώ, δεν έχει καθόλου γκάζι αυτό το νορμάλ», μας είπε χαρακτηριστικά για την 1198. «Αλλά δεν είναι κακή μοτοσυκλέτα για να μάθεις μια πίστα», συμπλήρωσε. Όμως ο απρόσεκτος Hayden του χάλασε το υπόλοιπο της εκάθησης!

Επόμενο άρθρο »

WSBK Brno: Εκπληκτική νίκη του Johnathan Rea

« Προηγούμενο άρθρο

WSBK BRNO: 4η pole position για τον Crutchlow

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ