Με ένα νέο επεισόδιο του Ducati World Première 2026, ο οίκος του Borgo Panigale παρουσιάζει τη νέα Panigale V4 R, ένα μοντέλο βασισμένο στην έβδομη γενιά των σπορ μοτοσυκλετών Ducati. Η νέα Panigale V4 R ενσαρκώνει όλες τις επιτυχίες της Ducati στο MotoGP και στο Superbike. Αναπτύχθηκε για να ανταγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και, ταυτόχρονα, να προσφέρει στους φίλους της Ducati την καλύτερη σπορ μοτοσυκλέτα, εισάγοντας μοναδικά χαρακτηριστικά προερχόμενα από τον κόσμο των αγώνων, που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ σε μοτοσυκλέτα εγκεκριμένη για δρόμο.
Η νέα Panigale V4 R είναι ο πιο πρόσφατος απόγονος της θρυλικής 996R του 2001. Αυτές οι μοτοσυκλέτες υπήρξαν πάντα το σημείο εκκίνησης για τις Superbike που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και γι’ αυτό είναι οι πιο ευγενείς από τις σπορ μοτοσυκλέτες της Ducati. Η Panigale V4 R παράγεται σε αριθμημένη σειρά, με το όνομα του μοντέλου και τον σειριακό αριθμό να αναγράφονται υπερήφανα στην πλάκα του τιμονιού.
Χάρη στην σταθερή και στενή συνεργασία με την Ducati Corse, η Panigale V4 R εισάγει για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα εγκεκριμένη για δρόμο, λύσεις γεννημένες στον ανταγωνισμό, όπως τα Corner Sidepods, που η Ducati το έφερε στο MotoGP για πρώτη φορά το 2021 και το κιβώτιο ταχυτήτων Ducati Racing Gearbox (DRG) με Ducati Neutral Lock (DNL).
Η καρδιά της Panigale V4 R, ο κινητήρας Desmosedici Stradale R 998 cc, σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και έχει αναπτυχθεί στην πιο πρόσφατη αυτή έκδοση σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Ducati Corse από το MotoGP. Προσφέρει πιο σταθερές καμπύλες ροπής και ισχύος σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας και εξαιρετική επιτάχυνση. Η καμπύλη της ισχύος επιβεβαιώνει τη μέγιστη τιμή 218 ίππους (208.4 στην Αμερικάνικη διαμόρφωση), αλλά είναι πιο «γεμάτη» με μέσο κέρδος 4 ίππων (2.6 στην Αμερικάνικη έκδοση) από 4,000 σ.α.λ. μέχρι τη μέγιστη ισχύ, επανακτώντας το προβάδισμα έναντι του προηγούμενου μοντέλου της ίδιας τιμής στην τελική ταχύτητα, στις 16,000 σ.α.λ.
Η καμπύλη ροπής, από την άλλη, βρίσκεται ψηλότερα απ’ ότι στο προηγούμενο μοντέλο, με αύξηση της τάξης του 7% (7.3 στην Αμερικάνικη έκδοση) στις 6,000 σ.α.λ. και 3% (2.4 στην Αμερικάνικη έκδοση) στην μέγιστη τιμή των 114.5 Nm στις 12,000 σ.α.λ. Αυτές οι τιμές είναι το αποτέλεσμα της πολύ μεγάλης δουλειάς που έγινε από τους μηχανικούς της Ducati για να μπορεί η νέα Panigale V4 R να έχει έγκριση Euro5+, χωρίς να θυσιαστεί η επιδίωξη της κορυφαίας απόδοσης στην πίστα. Η Panigale V4 R μπορεί να φτάσει τελική ταχύτητα 318.4 km/h, που αυξάνεται στα 330.6 km/h με την αγωνιστική εξάτμιση. Μέχρι χθες, αυτή η ταχύτητα ήταν αποκλειστικό προνόμιο των μοτοσυκλετών του MotoGP.
Η νέα Panigale V4 R κληρονομεί το τμήμα Front Frame και το “Hollow Symmetrical Swingarm” από την έβδομη γενιά των σπορ μοτοσυκλετών της Ducati, αναπτυγμένα σε συνεργασία με την Ducati Corse σύμφωνα με συγκεκριμένες τιμές ακαμψίας αναγκαίες για να μεγιστοποιηθούν οι επιδόσεις των σύγχρονων slick ελαστικών που χρησιμοποιούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Αεροδυναμική
Η νέα Panigale V4 R είναι εξοπλισμένη, για πρώτη φορά ποτέ σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, με Corner Sidepods, λύση που εισήγαγε η Ducati το 2021 στο MotoGP. Ένα καινοτόμο αεροδυναμικό στοιχείο για δίτροχα, καθώς οι αεραγωγοί που σχηματίζονται από αυτά τα πτερύγια, εισήχθησαν στο MotoGP ήδη το 2010 από τον κατασκευαστή του Borgo Panigale. Σχεδιασμένα να λειτουργούν σε μεγάλες γωνίες κλίσης, τα Corner Sidepods δημιουργούν «διαχύτη εδάφους» (ground effect), εξασφαλίζοντας υψηλότερο επίπεδο πρόσφυσης για τα ελαστικά και επιτρέποντας έτσι μεγαλύτερες ταχύτητες και κατ’ επέκταση μικρότερους χρόνους γύρου. Όταν οδηγείς, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, αισθάνεσαι καθαρά ότι η μοτοσυκλέτα, μόλις φτάσει στο εσωτερικό της στροφής, έχει ήδη φυσικά μετακινηθεί προς τα μέσα, κρατώντας πιο κλειστές γραμμές. Αυτό σημαίνει ότι η φάση επιτάχυνσης κατά την έξοδο της στροφής γίνεται κατά μήκος μικρότερης ακτίνας.
Ο σχεδιασμός της σιλουέτας που εισήχθη με την Panigale V4 2025 στην V4 R διαθέτει νέα, μεγαλύτερα φτερά ικανά να παράγουν μεγαλύτερο κάθετο φορτίο (downforce). Το φορτίο αυξάνεται κατά 25%, που μεταφράζεται σε αύξηση κάθετης δύναμης κατά 4.8 kg στα 270 km/h και 6 kg στα 300 km/h, με σημαντικά οφέλη σε όρους σταθερότητας κατά την επιτάχυνση και ακρίβειας σε υψηλές ταχύτητες.
Για να επιτευχθούν οι καλύτερες αποδόσεις στους αγώνες, η Panigale V4 R είναι εξοπλισμένη με δυναμική είσοδο αέρα (dynamic front air intake), αναπτυγμένη με την Ducati Corse, που αυξάνει την ποσότητα του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα. Αυτό αυξάνει την πίεση εισαγωγής αέρα και, ως εκ τούτου, την ισχύ (+1.3 ίππους) στην τελική ταχύτητα, με μεγάλο όφελος στις επιδόσεις στις ευθείες.
Ο συνδυασμός της σέλας / ρεζερβουάρ και των μαρσπιέ, τοποθετημένων 10 mm πιο μέσα απ’ ό,τι στην προηγούμενη V4 R, προσφέρει ακόμη καλύτερη υποστήριξη για τον αναβάτη σε αγωνιστική χρήση. Αυτή η εργονομική διαμόρφωση, κληρονομημένη από την έβδομη γενιά των σπορ μοτοσυκλετών της Ducati, διευκολύνει τη λήψη αεροδυναμικής θέσης, το πάτημα στα μαρσπιέ και βελτιώνει τον έλεγχο κατά το φρενάρισμα και στο εσωτερικό των στροφών, όταν ο αναβάτης έχει το σώμα του προς τα μέσα. Αυτό καθιστά ευκολότερο και λιγότερο κουραστικό το να αξιοποιήσει κανείς στο έπακρο τις επιδόσεις της Panigale V4 R, τόσο σε έναν γύρο όσο και σε παρατεταμένες δοκιμές.
Κινητήρας προερχόμενος από το MotoGP
Η καρδιά της Panigale V4 R είναι ο κινητήρας Desmosedici Stradale R 998 cm³ που σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Ένας κινητήρας προερχόμενος από την Ducati MotoGP, ικανός να φτάσει μέγιστη ταχύτητα περιστροφής 16,500 σ.α.λ. στην 6η ταχύτητα (16,000 στις υπόλοιπες ταχύτητες) και να αποδώσει μέγιστη ισχύ 218 ίππους στις 15,500 σ.α.λ. (στη διαμόρφωση Euro‑5+, 208.4 στην Αμερικάνικη έκδοση), απόλυτα πρότυπα στην κατηγορία για κινητήρες αντίστοιχου κυβισμού.
Για να δημιουργηθεί η καλύτερη τεχνική βάση δυνατή για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, ο νέος Desmosedici Stradale R είναι εξοπλισμένος με νέα ελαφρύτερα πιστόνια (−5,1%) και νέο στροφαλοφόρο άξονα με αυξημένη αδράνεια. Αυτή η λύση, που ακολουθεί τη στρατηγική ανάπτυξης της Ducati στο MotoGP, κάνει την απόκριση του κινητήρα πιο προοδευτική, εκπροσωπώντας στην ουσία μια έκδοση παραγωγής με έγκριση τύπου του Desmosedici που χρησιμοποιείται από τον Marc Marquez και τον Pecco Bagnaia.
Παρά τους περιορισμούς που επιβάλλει το σύστημα εξαγωγής, το οποίο συμμορφώνεται με τα αυστηρά πρότυπα Euro‑5+, ο νέος Desmosedici Stradale R διατηρεί τη μέγιστη ισχύ του προκατόχου του ενώ προσφέρει μια πιο σταθερή καμπύλη ροπής στις μεσαίες στροφές. Το πλήρες δυναμικό αυτού του κινητήρα φαίνεται στην πίστα με την τοποθέτηση της αγωνιστικής εξάτμισης, που του επιτρέπει να φτάσει 235 ίππους, αυξανόμενη στους 239 ίππους με τη χρήση του Ducati Corse Performance Oil.
Για να επιτευχθεί αυτή η απόδοση με συμμόρφωση προς τους αυστηρούς κανονισμούς Euro5+, οι μηχανικοί της Ducati έχουν επανασχεδιάσει πλήρως την εισαγωγή (intake side) και κατά συνέπεια ορίσει εκκεντροφόρους εξαγωγής με διαφορετικό προφίλ που βελτιστοποιούν την καύση. Το σύστημα ψεκασμού (sub‑throttle injectors) έχει νέα σχεδίαση, αυξάνοντας την αποδοτικότητα της καύσης στις χαμηλές στροφές και (+1.5%) στην περιοχή της υψηλότερης ισχύος. Το φίλτρο αέρα υψηλής διαπερατότητας από πολυεστέρα μειώνει τις απώλειες πίεσης σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό φίλτρο, συμβάλλοντας στην αποδοτική παροχή της μέγιστης ισχύος.
Αγωνιστικό Κιβώτιο Ταχυτήτων
Η νέα Panigale V4 R είναι εξοπλισμένη με διάταξη κιβωτίου ταχυτήτων τύπου αγώνων. Το Ducati Racing Gearbox (DRG) τοποθετεί τη νεκρά κάτω από την 1η ταχύτητα, αντί να βρίσκεται ανάμεσα στην 1η και τη 2η — ακριβώς όπως συμβαίνει στο MotoGP και τις εργοστασιακές Superbikes. Χάρη στο σύστημα Ducati Neutral Lock (DNL), αυτή η λύση εξαλείφει την πιθανότητα να εμπλέξει κανείς κατά λάθος τη νεκρά και να βρεθεί χωρίς επιβράδυνση από τον κινητήρα στο πιο κρίσιμο σημείο του φρεναρίσματος, κατά την είσοδο στις στροφές με 1η ταχύτητα.
Επιπλέον, η απουσία της νεκράς ανάμεσα στην 1η και 2η ταχύτητα καθιστά τις αλλαγές ανάμεσα σε αυτές τις δύο σχέσεις πιο γρήγορες, ομαλές και επαναλαμβανόμενες σε σχέση με την παραδοσιακή διάταξη κιβωτίου. Το Ducati Neutral Lock, που είναι πατέντα της Ducati, μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ενός μοχλού στα δεξιά του τιμονιού. Για να εμπλέξει τη νεκρά, ο αναβάτης πρέπει να πραγματοποιήσει τις ίδιες κινήσεις με τους επίσημους αναβάτες του MotoGP και Superbike.
Πλαίσιο και Ψαλίδι
Η νέα Panigale V4 R βασίζεται στο πλαίσιο της Panigale V4 2025, συγκεκριμένα στο Front Frame, που έχει επανασχεδιαστεί για να μειώσει την πλευρική ακαμψία κατά −40% και κυρίως στο Hollow Symmetrical Swingarm. Οι δύο αυτές λύσεις ζητήθηκαν έντονα από την Ducati Corse για να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση των σύγχρονων slick ελαστικών και να μεταφερθεί η μέγιστη απόδοση του κινητήρα στο έδαφος.
Το νέο πλαίσιο και το ψαλίδι επιτρέπουν στη μοτοσυκλέτα να «κλείνει» καλύτερα τις τροχιές της, βελτιώνοντας την πρόσφυση κατά την έξοδο από τις στροφές και την αίσθηση του αναβάτη κατά την επιτάχυνση.
Η Panigale V4 R είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Öhlins NPX25/30 υπό πίεση, με καλάμια 43 mm και με αμορτισέρ Öhlins TTX36 μηχανικού τύπου, με ρυθμίσεις προσαρμοσμένες στη νέα γενιά. Επιπλέον, διαθέτει το νέο Öhlins SD20 steering damper, για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, το οποίο προσφέρει καλύτερη απόσβεση και μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων.
Ως μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για αγώνες, η V4 R προσφέρει εκτενείς δυνατότητες ρύθμισης ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της πίστας και το στυλ οδήγησης του αναβάτη. Το ύψος του σημείου στήριξης του ψαλιδιού (swingarm pivot) είναι ρυθμιζόμενο σε 4 θέσεις ανά 2 mm. Όπως και στην έκδοση Superbike, το ύψος πίσω μπορεί να ρυθμιστεί μέσω της ράβδου περιστροφής της ανάρτησης (suspension tie rod) σε μεγαλύτερο εύρος (32.4 mm αντί 13 mm) σε σχέση με την προηγούμενη V4 R. Τέλος, το πίσω αμορτισέρ έχει σχεδιαστεί ώστε να δέχεται αισθητήρα γραμμικής διαδρομής της ανάρτησης (linear travel sensor).
Τα δεδομένα από τους αισθητήρες ενσωματώνονται με άλλα σήματα λειτουργίας της μοτοσυκλέτας και συλλέγονται μέσω του Ducati Data Logger (DDL), του νέου επαγγελματικού συστήματος συλλογής δεδομένων της Ducati, που μειώνει τους χρόνους ρύθμισης της μοτοσυκλέτας και είναι επίσης διαθέσιμο ως αξεσουάρ Ducati Performance.
Η Panigale V4 R εξοπλίζεται με σφυρήλατες ζάντες από κράμα αλουμινίου με 5 ακτίνες σε εφαπτόμενη διάταξη και ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP v4 διαστάσεων 120/70 ZR 17 εμπρός και 200/60 ZR 17 πίσω. Για χρήση πίστας, μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς καμία τροποποίηση τα ίδια slick ελαστικά Pirelli που χρησιμοποιούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, σε διαστάσεις 125/70 εμπρός και 200/65 πίσω. Είναι διαθέσιμες αγωνιστικές γόμες υψηλών επιδόσεων, όπως οι SC0, η εξαιρετικά μαλακή SCX και η SCQ για χρονομετρημένους γύρους.
Όσον αφορά τα φρένα, οι εμπρός δαγκάνες είναι οι νέες Brembo Hypure, που συνεργάζονται με δίσκους 330 mm. Το σύστημα προσφέρει εξαιρετική δύναμη φρεναρίσματος και μεγαλύτερη απόδοση στην απαγωγή θερμότητας, προσφέροντας σταθερότερες επιδόσεις και επομένως μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ασφάλεια, επιτρέποντας στον αναβάτη να φτάσει στα όρια.
Ηλεκτρονικά
Το πακέτο ηλεκτρονικών της νέας Panigale V4 R έχει εξελιχθεί σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χάρη στον αλγόριθμο Ducati Vehicle Observer (DVO), που αναπτύχθηκε απευθείας από την Ducati Corse και την εφαρμογή Cornering ABS με συνδυασμένο φρενάρισμα, που έκανε το ντεμπούτο του με την Panigale V4.
Σε σχέση με την Panigale V4, η έκδοση V4 R διαφέρει με νέες, προσανατολισμένες στην απόδοση στρατηγικές συνδυασμένου φρεναρίσματος, υπό την ονομασία Race Brake Control και με εφαρμογή του DVO στον έλεγχο του φρεναρίσματος του κινητήρα (engine braking). Η λογική του Race Brake Control, προϊόν εσωτερικής ανάπτυξης της Ducati, επιτρέπει την εξομοίωση των τεχνικών φρεναρίσματος των επαγγελματιών αναβατών με ακόμη καλύτερα αποτελέσματα από την Panigale V4.
Συγκεκριμένα, το Race Brake Control επιτρέπει πολύ μεγαλύτερη χρήση του πίσω φρένου από ό,τι στην Panigale V4, χάρη σε μια πιο ακριβή μέθοδο υπολογισμού που επιτρέπει την εφαρμογή μεγαλύτερης πίεσης σε διαφορετικές γωνίες κλίσης. Αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να μεταφέρει το σημείο φρεναρίσματος πιο κοντά στη στροφή, καθώς το σύστημα επιτρέπει μεγαλύτερη επιβράδυνση στο τελικό στάδιο της απόστασης φρεναρίσματος, μέχρι το όριο μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού — όπως ακριβώς κάνουν οι αναβάτες MotoGP και Superbike.
Σε αυτό συμβάλλει και το νέο σύστημα ελέγχου φρεναρίσματος κινητήρα, το οποίο, χάρη στη χρήση του DVO, επιτρέπει ακριβέστερη διαχείριση των δυνάμεων στο ελαστικό, κάνοντας την επιβράδυνση του κινητήρα πιο προοδευτική και προβλέψιμη.
Το νέο ηλεκτρονικό πακέτο ρυθμίζεται μέσω της οθόνης 6.9” που έχει ήδη εισαχθεί στην Panigale V4, με δύο τρόπους προβολής: Track και Road και διεπαφή με γραφήματα επιδόσεων και κατάστασης οχήματος. Στην V4 R, η έκδοση της οθόνης διαθέτει νέα λειτουργία για χρήση πίστας, την Grip Meter, η οποία υποστηρίζει τον αναβάτη στην αναζήτηση της μέγιστης απόδοσης εμφανίζοντας γραφικά την εκτιμώμενη διαθέσιμη πρόσφυση τη δεδομένη στιγμή.
Αξεσουάρ
Για να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η απόδοση της μοτοσυκλέτας στην πίστα, η Ducati Performance προσφέρει πλήρη σειρά αξεσουάρ για να συμπληρώσει και να αναβαθμίσει την Panigale V4 R.
Το λογισμικό Ducati DAVC Race Pro, διαθέσιμο ως αξεσουάρ Ducati Performance, έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Ducati Corse και βελτιστοποιεί τις ρυθμίσεις του κινητήρα και τις στρατηγικές ελέγχου, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη απόδοση σε αγωνιστική διαμόρφωση και με slick ή βρόχινα ελαστικά.
Τα αξεσουάρ Ducati Performance περιλαμβάνουν επίσης:
- το Ducati Data Logger (DDL)
- ζάντες από ανθρακονήματα (−950 γραμμάρια σε σχέση με τις ήδη ελαφριές σφυρήλατες)
- πακέτα φρένων PRO και PRO+
- αγωνιστικά fairings
- αγωνιστικά μαρσπιέ και πολλά άλλα για να γίνει η Panigale V4 R ακόμη πιο αποτελεσματική στην πίστα.
Όλα τα αξεσουάρ παρουσιάζονται αναλυτικά στην ειδική ενότητα της ιστοσελίδας Ducati.com
Panigale V4 R
Χρώμα
- Ducati Red
Κύρια στάνταρ χαρακτηριστικά
- Κινητήρας Desmosedici Stradale R, 998 cc
- Μέγιστη ισχύς 218 hp στις 15,750 σ.α.λ.
(US VERSION: 208.4 hp @ 13,250 σ.α.λ.)
(235 hp στις 15,750 σ.α.λ. με racing εξάτμιση, 238.5 hp με racing εξάτμιση και λάδι Ducati Corse) - Σφυρήλατος στρόφαλος από ατσάλι με αυξημένη αδράνεια
- Νέα, πιο αποδοτική μπροστινή δυναμική εισαγωγή αέρα
- Πιστόνια από χυτό αλουμίνιο ελαφρύτερα κατά 5.1%, με DLC επίστρωση σε τμήμα της φούστας και δακτύλιο αποξέσεως λαδιού
- Ducati Racing Gearbox (DRG) με Ducati Neutral Lock (DNL)
- Μπιέλες από τιτάνιο, με εσωτερική διάτρηση και ελεγχόμενο shot peening
- Βαλβίδες εισαγωγής από τιτάνιο
- Πεταλούδες γκαζιού οβάλ σχήματος με ισοδύναμη διάμετρο 56 mm, μπεκ και αντίστροφη λειτουργία πεταλούδας
- Ειδικά trumpets εισαγωγής μεταβλητού μήκους, μειωμένα κατά 10 mm σε σχέση με το μοντέλο 2024
- Κεφαλές κυλίνδρων με βελτιστοποιημένες εισαγωγές
- Φίλτρο αέρα υψηλής διαπερατότητας Sprintfilter P08
- Βάρος χωρίς καύσιμα: 186.5 kg
- Front Frame
- Ρεζερβουάρ αλουμινίου 17 λίτρων
- Πιρούνι Öhlins NPX 25-30 υπό πίεση, χειροκίνητα ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 125 mm
- Πίσω αμορτισέρ Öhlins TTX36, χειροκίνητα ρυθμιζόμενο, με απόσταση άξονα 316 mm
- Σταμπιλιζατέρ Öhlins (steering damper), χειροκίνητα ρυθμιζόμενο
- Ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο
- Μπαταρία λιθίου
- Σύστημα πέδησης Brembo Hypure™ με μονομπλόκ δαγκάνες
- Ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa V4, με 200/60 πίσω
- MotoGP corner sidepods
- Μεγαλύτερα διπλά φτερά (biplane wings) (+20 mm σε σχέση με την Panigale V4 S, +25% κάθετη δύναμη στα 270 km/h)
- Ducati Vehicle Observer Strategy
- Σύστημα ηλεκτρονικών τελευταίας γενιάς με 6-axis Inertial Measurement Unit (6D IMU):
- ABS Cornering με συνδυασμένο φρενάρισμα
- Race Brake Control
- Ducati Traction Control (DTC) DVO
- Ducati Slide Control (DSC)
- Ducati Wheelie Control (DWC) DVO
- Ducati Power Launch (DPL) DVO
- Ducati Quick Shift (DQS) 2.0
- Engine Brake Control (EBC)
- Κουμπιά γρήγορης ρύθμισης επιπέδων (quick level changes)
- Νέος full-TFT πίνακας οργάνων 6.9", με αναλογία διαστάσεων 8:3
- Riding Modes: Race A, Race B, Sport, Road, Wet
- Full-LED προβολείς, με φώτα ημέρας DRL και ενσωματωμένα φλας στο σώμα του φαναριού
- Μονόσελη διαμόρφωση (single-seater)