• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
18ος Αγώνας - GP Ινδονησίας (Mamdalika)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Με δύο επιλογές γόμας στη Moto2™ για το GP της Ινδονησίας
Τη στάνταρ SCO και την εξέλιξη Ε0125
Νέα 01/10/2025 - 13:26

Τα μαλακά ελαστικά Pirelli SC0 (στάνταρ) και η εξέλιξη E0125 θα είναι οι επιλογές για τον πίσω τροχό που θα διατίθενται στο Λομπόκ για τους αναβάτες της Moto2™.

· Αυτός είναι ο δεύτερος συνεχόμενος Ασιατικός γύρος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, το οποίο μεταφέρεται από την Ιαπωνία στο νησί Λομπόκ της Ινδονησίας για το Grand Prix της Ινδονησίας, που έχει προγραμματιστεί από τις 3 έως τις 5 Οκτωβρίου στο Διεθνές Σιρκουί Pertamina Mandalika.  Οι αναβάτες της Moto2™ θα έχουν στη διάθεσή τους δύο επιλογές μαλακής γόμας για το πίσω μέρος: την τυπική SC0 και την ανάπτυξη E0125, η οποία μπορεί να συνδυαστεί με τα μπροστινά SC1 ή SC2.

· To E0125 είναι μια εξέλιξη του στάνταρ SC0: διατηρεί την ίδια γόμα αλλά έχει ένα καινοτόμο σκελετό που αναπτύχθηκε το 2025.  Είναι ήδη γνωστή στους αναβάτες της Moto2™, οι οποίοι την έχουν χρησιμοποιήσει σε οκτώ προηγούμενα Grand Prix, και έχει πάρει εξαιρετικά σχόλια και ευρεία αποδοχή.

· Η κατανομή παραμένει αμετάβλητη για τους αναβάτες της κατηγορίας Moto3™, οι οποίοι θα έχουν διαθέσιμα τα SC1 και SC2 τόσο για το μπροστινό τροχό και για τον πίσω.

· Λόγω του υψηλού κινδύνου βροχής στην περιοχή, η Pirelli αύξησε, σε σύγκριση με το τελευταίο GP, την κατανομή ελαστικών βρόχινου SCR1 και για τις δύο κατηγορίες κατά μία μονάδα.  Οι διαθέσιμες ποσότητες αυξάνονται έτσι από 4 σε 5 για τους εμπρός και από 5 σε 6 για τους πίσω.

Οι θερμοκρασίες και η βροχή είναι οι παγίδες του Λομπόκ

''Το Λομπόκ δεν είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική πίστα όσον αφορά την αντοχή στην τριβή, αλλά παρουσιάζει κρίσιμα προβλήματα που σχετίζονται με τις υψηλές θερμοκρασίες και τις μεταβλητές καιρικές συνθήκες.  Αυτή την εποχή του χρόνου, το κλίμα είναι ζεστό και υγρό, με την άσφαλτο να φτάνει έως και τους 60 °C, ενώ οι περιπτώσεις έντονης και ξαφνικής βροχής δεν είναι ασυνήθιστα.  Για να αντιμετωπίσουμε το τελευταίο σενάριο, έχουμε αυξήσει την κατανομή των βρόχινων ελαστικών SCR1 κατά μία μονάδα, ώστε να διασφαλίσουμε την απαραίτητη κάλυψη σε περίπτωση επίμονης βροχόπτωσης.  Όσο για τα σλικ, η ιστορία αυτού του πρωταθλήματος και του WorldSBK επιβεβαιώνει μια σαφή προτίμηση για πίσω ελαστικά με μαλακή γόμα.  Για αυτόν τον λόγο, στη Moto2™ έχουμε σχεδιάσει το στάνταρ SC0 και την εξέλιξή του E0125, που έχει ήδη εκτιμηθεί ευρέως σε προηγούμενους γύρους.  Αναμένουμε ότι οι αναβάτες θα μπορούν επίσης να βρουν γρήγορα τη θετική αίσθηση στη Μαντάλικα, που έχουν ήδη βιώσει αλλού.  Είναι επίσης μια πίστα που ασκεί μεγαλύτερη πίεση στον μπροστινό τροχό από ό,τι στον πίσω, αλλά τόσο το SC1 όσο και το SC2 έχουν ήδη δείξει μεγάλη ευελιξία σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών, γι' αυτό είμαστε σίγουροι ότι θα έχουν  εξαιρετική απόδοση και σε αυτό τον αγώναο.  Στην Moto3™, όπως συνήθως, η SC1 είναι η πιο μαλακή διαθέσιμη επιλογή και πιθανότατα θα είναι η πιο δημοφιλής σε περίπτωση στεγνής ασφάλτου.''

« Προηγούμενο άρθρο

Michelin - O Marc Márquez κέρδισε τον έβδομο τίτλο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα