• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Απολογισμός της ΗΠΑ
Πολύ καλές οι επιδόσεις της μαλακής ασύμμετρης σχεδίασης γόμας του πίσω ελαστικού.
Νέα 27/07/2010 - 09:39

Η σαρωτική νίκη του Jorge Lorenzo στην Laguna Seca επιτεύχθηκε χάρη στη χρήση της σκληρής γόμας που χρησιμοποίησε στον εμπρός τροχό και της ασύμμετρης μαλακής που φορούσε στον πίσω. Ο νεαρός Ισπανός οδηγός σημείωσε νέο ρεκόρ συνολικού χρόνου αγώνα στην Laguna Seca. Οι περισσότεροι αναβάτες ζήτησαν από την Bridgestone να τους παρέχει τα ασύμμετρης σχεδίασης πίσω slick στην συγκεκριμένη πίστα. Σημειωτέων δε ότι ο δεύτερος του αγώνα Casey Stoner σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στην Laguna Seca. 

 

Οι περισσότεροι αναβάτες χρησιμοποίησαν την πιο μαλακή γόμα στον πίσω τροχό που φέτος αποτελούσε μία μεσαία ποιότητας γόμα που παρείχε καλύτερα χαρακτηριστικά όσον αφορά την προθέρμανσή της. Επιπλέον το γεγονός ότι παρείχε πολύ καλές επιδόσεις καθώς αυξανόταν η θερμοκρασία του ελαστικού ήταν και ο λόγος που έδειξε μεγάλη αντοχή μέχρι το τέλος του αγώνα σε μία πίστα που η θερμοκρασία της ασφάλτου άγγιξε τους 44 βαθμούς Κελσίου

 

Πέρυσι οι πέντε ταχύτεροι αναβάτες είχαν επιλέξει την πιο σκληρή γόμα ενώ φέτος όλοι είχαν επιλέξει την πιο μαλακή. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις αυτού του ελαστικού παρατηρεί κανείς ότι στην διάρκεια του warm up που η θερμοκρασία ήταν 21 βαθμούς Κελσίου οι Lorenzo και Stoner σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους χρησιμοποιώντας την ασύμμετρης σχεδίασης μαλακιά γόμα στον πίσω τροχό. 

 

Στην αναφορά του ο Tohru Ubukata (Manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development Department) μεταξύ άλλων ανάφερε τα εξής “Η σταθερότητα και το υψηλό επίπεδο των επιδόσεων της μαλακής, ασύμμετρης σχεδίασης γόμας του πίσω ελαστικού ήταν πολύ καλές και έμεινα ευχαριστημένος. Όχι μόνο έσπασε το ρεκόρ γύρου ο Stoner αλλά επιπλέον ο ταχύτερός του γύρος ήταν καλύτερος πάνω από 0,5δευτ. από τον καλύτερο περσινό του χρόνο. Επίσης ο συνολικός χρόνος του αγώνα ήταν καλύτερος πάνω από 6δευτ., δύο στοιχεία που αποδεικνύουν το πόσο βελτιώθηκαν οι επιδόσεις των ασύμμετρων slick της Bridgestone.”

Επόμενο άρθρο »

Το αγωνιστικό ταμπλό του ZX-10R

« Προηγούμενο άρθρο

Το 8άωρο της Suzuka

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα