• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H νέα μικρή MV AGUSTA F3 έρχεται
Εκπληκτικό στυλ και στην μεσαία κατηγορία
Νέα Αγοράς 01/11/2010 - 17:48

Μια νέα MV δεν θα μπορούσε παρά να είναι ένα έργο τέχνης σε 2 ρόδες, που θα ταράξει τις ισορροπίες στον τομέα της δύναμης, όπως λέει το Ιταλικό εργοστάσιο. Το νέο μοντέλο λέγεται F3 και στόχος του είναι να γεμίσει με στυλ και κομψότητα την κατηγορία των μεσαίων supersport. Δυνατή, πολύ ελαφριά και συμπαγής η F3 είναι ένα project που βγήκε από το γνωστό CRC, το κέντρο εξέλιξης της MV Agusta, που προχώρησε ένα βήμα παραπέρα την μοναδική F4, που είναι η μεγαλύτερη αδελφή της νέας F3. 

Ένα χαρακτηριστικό που την κάνει αμέσως να ξεχωρίζει είναι οι τρεις εξατμίσεις που βγαίνουν κάτω δεξιά. «Δεν υπάρχει αμφιβολία, η F3 είναι μια πραγματική MV Agusta!», λένε οι Ιταλοί σχολιάζοντας το σημείο αυτό.

 

Ο κινητήρας είναι ένας τρικλύλινδρος εν σειρά, στα 675cc, θυμίζοντας ότι με αυτήν την διάταξη η MV έτρεξε και κέρδισε αγώνες και Πρωταθλήματα.

Ο Claudio Castiglioni – που πρόσφατα απέκτησε και πάλι τον έλεγχο του εργοστασίου – είναι πεισμένος ότι αυτή η διάταξη είναι ιδανική για τη μεσαία κατηγορία. Μάλιστα τη στιγμή που έχει μικρές διαστάσεις και την υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ένα από τα πιο αξιόλογα τεχνολογικά σημεία του είναι ο στροφαλοφόρος που γυρνάει ανάποδα, κάτι που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε κινητήρα παραγωγής supersport.

Τα ηλεκτρονικά είναι επίσης προηγμένα, με Ride By Wire γκάζι, με διαφορετικούς χάρτες απόδοσης, για τις διάφορες συνθήκες, κάτι που συναντάμε μόνο στην μεγάλη κατηγορία. Επίσης το MV TC traction control, που το έχουμε οδηγήσει στην F4, είναι και εδώ παρόν.

Στον τομέα του πλαισίου, όπως και στις μεγαλύτερες MV γίνεται μια μίξη των ατσάλινων σωλήνων, με κομμάτια αλουμινίου, που αγκαλιάζουν τον κινητήρα. Οι κόμπακτ διαστάσεις του κινητήρα επέτρεψαν σχεδιασμό με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι που εγγυάται πρόσφυση και αίσθηση, σύμφωνα με τους Ιταλούς. Μπροστά το πιρούνι είναι της Marzocchi και πίσω το αμορτισέρ της Sachs, Τα φρένα μπροστά είναι της Nissin και πίσω της Brembo!  

 

Από τους 37 Παγκόσμιους Τίτλους του εργοστασίου οι 10 ήλθαν με την τρικύλινδρη εν σειρά διάταξη. Η MV Agusta ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που υιοθέτησε τη διάταξη αυτή, αρχικά με ένα κινητήρα 350, τον οποίο ακολούθησε ένας στα 500cc. Το project σχεδιάστηκε από τον Κόμη Agusta και εξελίχθηκε στην πίστα από τον Giacomo Agostini. Το αποτέλεσμα ήταν 215 νίκες!

Ο Claudio Castiglioni πιστεύει ότι αυτή η μοτοσυκλέτα με την ιστορία πίσω της και με το μέλλον μπροστά της, σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στα Supersport 600.

 

Επόμενο άρθρο »

Η νέα Triumph Daytona 675R

« Προηγούμενο άρθρο

APRILIA DORSODURO 1200 – ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ